quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Hij moet echt niet korter.. anders...
Axel : Korter niet ... anders hebben we ruzie met de Duitsers..
Je hebt ook niks anders te doen daar...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
3 man sterk om een menneke te scheren.
Ze heeft scharen bij zich in haar kofferquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Hadden ze in plaats van Jane geen leuke kapster kunnen casten
oh dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze heeft scharen bij zich in haar koffer
Ik was in de veronderstelling dat ze vroeger kapster was geweest
Gewoon verkapte telefoonwachtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
3 man sterk om een menneke te scheren.
Ik vond dat dat er niet echt van harte uitkwam tbhquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaf Jeffrey toch complimenten......
Hoe jong de relatie ook is, het kraakt en piept af en toe alquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond dat dat er niet echt van harte uitkwam tbh
Ik voorspel dat die relatie het einde van BB niet gaat halenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe jong de relatie ook is, het kraakt en piept af en toe al
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat die relatie het einde van BB niet gaat halen
Pootje heeft een cursus haartooien gedaan, als ik het goed heb begrepenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Hadden ze in plaats van Jane geen leuke kapster kunnen casten
Vanavond New Kids themafeestje JONGUHquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:15 schreef Willewa het volgende:
Jordy’s haar + Axel’s snor = Big Brother New Kids editie
Yup, 1 module, maar das nog altijd meer dan die andere jongensquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Pootje heeft een cursus haartooien gedaan, als ik het goed heb begrepen
Axels bekkie is er lekker van opgefristquote:
Echt mooi hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Jordy's ego heeft weer een boost gehad hoor.. we hoorden net een vliegtuig, rent ie naar buiten om te kijken of dat vliegtuig voor hem is.
Milena : Was er een vliegtuig?
Keanu : Ja, nee ... niet voor iemand .. we zitten in de buurt van Schiphol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |