Moet zeggen dat er wel weinig verschil tussen het geluid van dat scheerapparaat en de stem van Keanu zit.quote:
Welja denk ik ook hoor...die hebben heus niet te veel tijd besteed van te voren....net doen of ze gestreamd hebben en alles gelezen....terwijl we van te voren hoorde dat ze pas nog daar en daar is geweest samen met haar vriendje de dj.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:47 schreef odie22 het volgende:
ik vraag me echt af of ze ooit wel streams hebben gekeken, of alleen maar een paar keer de tv uitzending en wat korte filmpjes op de socials, ze zeggen zulke domme dingen dat ik denk, is dit nieuw ofzo voor je
ohh sorry, dat had ik helemaal niet meegekregen, ik zei dat spontaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar daar hadden zij het wel over..
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er wel weinig verschil tussen het geluid van dat scheerapparaat en de stem van Keanu zit.
Ze gaf Jeffrey toch complimenten......quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Volgens mij heeft Jane niet zoveel met Jolien (en Jeffrey)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
ohh sorry, dat had ik helemaal niet meegekregen, ik zei dat spontaan
Ja niet te vertrouwen die gast..brrrr, naar mannekequote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels staat met z'n handen in z'n zakken aanwijzingen te geven.
Zijn favoriete werkhoudingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels staat met z'n handen in z'n zakken aanwijzingen te geven.
Omdat hij zijn handen in zijn zakken heeftquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja niet te vertrouwen die gast..brrrr, naar manneke
Geen spiegel?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom doen hij dat eigenlijk niet gewoon zelf, baard afscheren?
Vast maandag in de uitzendingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Verity het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar het gesprek tussen Milena en Sharice. Ze hadden het over Jane, dat wil ik wel horen
Dacht vanwege een weddenschap, omdat ie is gebleven.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben toch geen spiegel?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Houd je van de straatquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja floeperts nu moet ik weer aan elkaar gaan plakken
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:06 schreef ledn81 het volgende:
Die 4e nieuwkomer zit in de panicroom ofzo.. Er is een reden waarom we de hele tijd al twintstreams hebben
Ja die snor kan er ook wel af…quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:10 schreef ledn81 het volgende:
Hij droogt nog best leuk op zonder baard volgens mij
Gewoon die snor ook eraf. Hij heeft een hartstikke leuke kopquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:10 schreef ledn81 het volgende:
Hij droogt nog best leuk op zonder baard volgens mij
LOLquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Hij moet echt niet korter.. anders...
Axel : Korter niet ... anders hebben we ruzie met de Duitsers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |