Heeft wel wat ja, maar is wel vaagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:12 schreef mazaru het volgende:
Ik vind die tattoo met die leeuw heel erg mooi
[ afbeelding ]
Ik vind alles lelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:12 schreef mazaru het volgende:
Ik vind die tattoo met die leeuw heel erg mooi
[ afbeelding ]
Zeer oprecht idd. Jordy kan soms leuk zijn maar wat kan die gast cynisch en zuur zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef mijntjexx het volgende: Jordy vond elsa's reactie bij terugkomst wickey zwaar overdreven. Nou voor mij kwam het gewoon oprecht over hoor, ze was gewoon blij
Ja hij zou wel wat opgefrist mogen worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft wel wat ja, maar is wel vaag
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zeer oprecht idd. Jordy kan soms leuk zijn maar wat kan die gast cynisch en zuur zijn.
2 zure mannetjes.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Belg.
Per ongeluk twee keer dezelfde arm laten tatoeëren.
Die mag zeker d'r mond gaan spoelen, na hoe ze heel schalks Axel in de tuin verbaal stond uit te dagen daarstraks.quote:
Mag dat mooi op de derde streamquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Straks maakt BB Jeff en Jolien DM. Dan kunnen ze een week samen in de suite.![]()
Of panic roomquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Straks maakt BB Jeff en Jolien DM. Dan kunnen ze een week samen in de suite.![]()
Schalks mooi woordquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die mag zeker d'r mond gaan spoelen, na hoe ze heel schalks Axel in de tuin verbaal stond uit te dagen daarstraks.
Ze is vorige week ook Linda al kwijtgeraakt en Sharice is ze ook een soort van verloren deze week. Ze heeft niet zo'n goede positie in het huis.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Jordy vond elsa's reactie bij terugkomst wickey zwaar overdreven. Nou voor mij kwam het gewoon oprecht over hoor, ze was gewoon blij
Of om het lekker akward te maken, Mattie en Milena.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Oh heb ik een setje gemist ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of om het lekker akward te maken, Mattie en Milena.
Ik vind het iets te ver gaan om Jordy en Milena die kant op te sturen.
24/7 drukte in het huis, dan zou ik dat wel ff lekker vinden!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
Nou Niels, daar lig je dan, in je eentje.
Nou dat is toch echt onzin Sharice is dezelfde als Nele. Charice had geen keus, beetje raar om dat haar kwalijk te nemenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze is vorige week ook Linda al kwijtgeraakt en Sharice is ze ook een soort van verloren deze week. Ze heeft niet zo'n goede positie in het huis.
Daar is ze zelf schuldig aanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze is vorige week ook Linda al kwijtgeraakt en Sharice is ze ook een soort van verloren deze week. Ze heeft niet zo'n goede positie in het huis.
Nee ik weet een goeie... Axel en Jolien in de suite!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef Krambo het volgende:
Elsa en Milena zou ook een leuke zijn om samen een weekje in de su8te te leggen
Ik denk met Valentijnsdag hahahaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Twee dagen niet gekeken en dan mis ik dit ineensquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze hebben beiden goesting in elkaar, but its complicated.
Sharice is richting Milena getrokken, waardoor Elsa haar niet meer vertrouwd. Milena heeft totaal niets met Elsa. Daarom klopt het soort van verloren wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is toch echt onzin Sharice is dezelfde als Nele. Charice had geen keus, beetje raar om dat haar kwalijk te nemen
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nee ik weet een goeie... Axel en Jolien in de suite!
dooie mus.. daarn kwam post dat het sloeg op de komende week en dat we naar bed mochtenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef KinKiJan het volgende:
Wachten ze tot iedereen slaapt of was die BB stagiair een dooie mus aan het gooien?
Oeiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nee ik weet een goeie... Axel en Jolien in de suite!
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dooie mus.. daarn kwam post dat het sloeg op de komende week en dat we naar bed mochten
Deden ze vorig jaar trouwens een keer. Vet lang wachten op zaterdag. Iedereen moe en naar bed en om half 1 ineens feest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef KinKiJan het volgende:
Wachten ze tot iedereen slaapt of was die BB stagiair een dooie mus aan het gooien?
Ah arm beest, staat ie zo weer met z’n pootjes over elkaarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Voor Jan Lul de hond door de straat heen gesleurd
Laat die jongen genietenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:28 schreef Clasientje het volgende:
Axel nu stoer praten omdat hij vandaag populair is.
Pity votes zal hij alvast niet meer krijgen. Ik vind hem ook wat arrogant doen nu; net zoals tijdens zijn binnenkomst. En toen kwamen de spijt en tranen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:28 schreef Clasientje het volgende:
Axel nu stoer praten omdat hij vandaag populair is.
haha die Jordyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:29 schreef engine het volgende:
doe nu de lampen aan!! Jordy heeft alles nog aan.
Absoluut! Ze heeft me een beetje onaangenaam verrast afgelopen week tbh. Ze is vrij star en rechtlijnig in haar doen en denken, kan niet zo goed tegen veranderingen en verrassingen. Dan lijkt ze een beetje vast te lopen in haar hoofd, omdat ze dan geen controle meer heeft en dat heeft ze nu eenmaal graag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar is ze zelf schuldig aan
Haha don't worry, het regent een beetje, houdt ie niet zo van dus die had meer haast dan ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ah arm beest, staat ie zo weer met z’n pootjes over elkaar
Wisselbedquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:30 schreef Hznootje het volgende:
Hoe komt Wicky eigenlijk aan een bed? Heb ik helemaal gemist..Of ligt hij standaard in het wissel bed ofzo?
Is hem gegund vanavond als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:30 schreef Hznootje het volgende:
Hoe komt Wicky eigenlijk aan een bed? Heb ik helemaal gemist..Of ligt hij standaard in het wissel bed ofzo?
En haar idiote gedrag richting Sharice, Wicky heeft ze wel vergeven en is ze dikke maatjes mee. Ze negeerde haar gewoon, terwijl Sharice haar aanbood om te praten, maar dat wilde ze (nog) niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Absoluut! Ze heeft me een beetje onaangenaam verrast afgelopen week tbh. Ze is vrij star en rechtlijnig in haar doen en denken, kan niet zo goed tegen veranderingen en verrassingen. Dan lijkt ze een beetje vast te lopen in haar hoofd, omdat ze dan geen controle meer heeft en dat heeft ze nu eenmaal graag.
Zeg gewoon eerlijk, klink plausibel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Absoluut! Ze heeft me een beetje onaangenaam verrast afgelopen week tbh. Ze is vrij star en rechtlijnig in haar doen en denken, kan niet zo goed tegen veranderingen en verrassingen. Dan lijkt ze een beetje vast te lopen in haar hoofd, omdat ze dan geen controle meer heeft en dat heeft ze nu eenmaal graag.
Ik moet haar niet, ruzie zoeken en dan achteraf het ontkennen en "het was een grapje" ik kan niks met dat soort mensen. Liever scheld je iemand verrotquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En haar idiote gedrag richting Sharice, Wicky heeft ze wel vergeven en is ze dikke maatjes mee. Ze negeerde haar gewoon, terwijl Sharice haar aanbood om te praten, maar dat wilde ze (nog) niet.
Vreemde tante
Gooi Niels er dan ook bij dan blijft Wicky 100%quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:37 schreef Tascha071 het volgende:
A.u.b. mag Jordy op de bank deze week?
Daar heeft hij gelijk in met dat kapsel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy heeft een illusie dat ie niet meer over straat kan
Als ie Jeffrey z'n haar laat doen snap ik dat ergens nog welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy heeft een illusie dat ie niet meer over straat kan
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie Jeffrey z'n haar laat doen snap ik dat ergens nog wel
23 dacht ik...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:39 schreef Koos1958 het volgende:
3 april heeft niels een grote opdracht
14 springkastelenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:39 schreef Koos1958 het volgende:
Worden die in het BB-huis afgeleverd?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels het nog 3 springkastelen die onderweg zijn 14K
Made in Romania
Is verschoven naar 1 aprilquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:39 schreef Koos1958 het volgende:
Viel me op dat in de tv uitzending ze hem op de achtergrond papegaai geluidjes laten maken (die je in de streams nooit hoort) alsof Peter echt een wezenlijk onderdeel van het spel is...quote:
Elsa heeft vermoedelijk in het leger geleerd om te incasseren op het moment zelf en dat daarna voor zichzelf te verwerken. Dat is een eigenschap die als gevangenisbewaarder ook goed van pas komt. Die gaat niet heel snel schelden om escalatie te voorkomen. Af en toe een 'kousenband' en dat is het wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet haar niet, ruzie zoeken en dan achteraf het ontkennen en "het was een grapje" ik kan niks met dat soort mensen. Liever scheld je iemand verrot
Nou nou is toch ook goed bedoeld van Jeffrey.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie Jeffrey z'n haar laat doen snap ik dat ergens nog wel
met extra luchtgaatjes op de poepquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels wil ook fitnesskledij ontwerpen
oeps..dat zal tegenvallen denk ik zomaarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:41 schreef Koos1958 het volgende:
Niels hoopt dat hij aanvragen voor die dingen krijgt hierna
Zeker! Intentie en resultaat staan los van elkaar hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:41 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nou nou is toch ook goed bedoeld van Jeffrey.
Nou dat denk ik niet, zelf negatieve bekendheid is handig. We gaan naar Niels die lul uit BBquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oeps..dat zal tegenvallen denk ik zomaar
Mss waren intentie en resultaat wel dezelfdequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Intentie en resultaat staan los van elkaar he
ik dacht eerst dat het een opdracht was..100 keer kouseband zeggen binnen zoveel tijdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Elsa heeft vermoedelijk in het leger geleerd om te incasseren op het moment zelf en dat daarna voor zichzelf te verwerken. Dat is een eigenschap die als gevangenisbewaarder ook goed van pas komt. Die gaat niet heel snel schelden om escalatie te voorkomen. Af en toe een 'kousenband' en dat is het wel.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het een opdracht was..100 keer kouseband zeggen binnen zoveel tijd
Jordy wilde gewoon gezellig met Niels keuvelen in bed.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik dacht dat Jordy vroeg wilde slapen
Hummie van der Tonnekreek was met toeters en bellen op een bierfiets en een kilo cocaine persoonlijk naar binnen geredenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:57 schreef Droopie het volgende:
Volgend jaar even filteren op nachtmensen.
Vrijdagavond, 2 uur na de show liggen ze te slapen.
Triest.
En zo'n social media gast die zegt. Ga maar slapen (lees zet de stream maar uit), John de Mol was persoonlijk naar dat huis gereden om iedereen wakker te maken en voor hun neus die stagair met de auto te laten vertrekken.
Ik vind het nog steeds niet zo gekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:57 schreef Droopie het volgende:
Volgend jaar even filteren op nachtmensen.
Vrijdagavond, 2 uur na de show liggen ze te slapen.
Triest.
En zo'n social media gast die zegt. Ga maar slapen (lees zet de stream maar uit), John de Mol was persoonlijk naar dat huis gereden om iedereen wakker te maken en voor hun neus die stagair met de auto te laten vertrekken.
Spannendquote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:15 schreef danaqui het volgende:
Er komt een nieuwe aan denk ik, ze stonden met zn 3en te kijken bij een kast in de gang (Elsa, Jordy en sharise) , ineens BB "Jordy controleer je microfoon" als een speer gingen ze terug naar de slaapkamerwas wel ff grappig om te zien
Er is ook niets te zien behalve een dubbele stream met slapersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Spannend
Ik heb de streams nog niet aan omdat ze meestal om 8 uur gewekt worden.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:17 schreef ledn81 het volgende:
2 mannen erbij volgens Niels en Jordy gebaseerd op de kledingkasten.. en de 3e kast van een vrouw
Ze denken van wel, bij één twijfelen zequote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Niet te hopen weer van dat jonge grut
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze denken van wel, bij één twijfelen ze
Is ook wel heel vol met 12 personen in die kleine ruimte zonder de mogelijkheid om een raam open te zettenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:19 schreef Puzzie het volgende:
Ze wilden zo graag nieuwe bewoners, die zijn er nog niet eens en Jordy zit nu al te klagen over de volle slaaphokken
Dan hadden ze zich niet moeten opgeven voor dit spel..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook wel heel vol met 12 personen in die kleine ruimte zonder de mogelijkheid om een raam open te zetten
Hij zei ook dat ze zeker wist dat er geen echte live show wasquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:30 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu dat die meid alleen 1 paar schoenen mee heeft.meestal hebben meiden toch hakken enzo mee
Hadden ze zelf ook verwacht, omdat er al meerdere vrouwen weg zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou ik hoop toch echt wel 2 vrouwen en een man.
2 mannenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:17 schreef ledn81 het volgende:
2 mannen erbij volgens Niels en Jordy gebaseerd op de kledingkasten.. en de 3e kast van een vrouw
Hmmmm hmmmmmquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:28 schreef Puzzie het volgende:
Keanu maakt zich zorgen om de nieuwe dynamiek straks maar het hoort erbij en ze zijn uiteraard welkom
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:41 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mag Ashley er weer in,even lekker de boel op stang jagen
wel leuk dat hij de dienst uitmaakt hahaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:43 schreef ledn81 het volgende:
Er mag geen tweeling binnen komen van Niels. "Het is toch niet eerlijk als mensen elkaar al kennen"
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:43 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "11 + 3 = 15... dat klopt niet"
No shit sherlock
Echt maar hoe kun je zoiets überhaupt denkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:48 schreef ledn81 het volgende:
De bank zal er volgens Niels ongeveer hetzelfde uitzien deze week..
Alsdus bepaald
In zijn dromen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:48 schreef ledn81 het volgende:
De bank zal er volgens Niels ongeveer hetzelfde uitzien deze week..
Alsdus bepaald
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:32 schreef s1lverz het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe remy en nele heten
Hoop echt dat die kwakbol op de bank zit Vrijdagquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt maar hoe kun je zoiets überhaupt denken
Als Niels op die bank komt is die loesoequote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:51 schreef -river- het volgende:
Er passen 13 bedden in de slaapkamer en twee in de suite dus moet te doen zijn, en Jordy moet niet janken die gaat toch sws vrijdag naar huis.
Meteen ontsmetten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijd dat die 2 uit de suite gaan
Nee niet die tokkie weerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:41 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mag Ashley er weer in,even lekker de boel op stang jagen
Misschien een tweelingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:43 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "11 + 3 = 15... dat klopt niet"
No shit sherlock
Ach het zegt vooral wat over Sharicequote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:57 schreef Puzzie het volgende:
Elsa had wel gelijk over haar gevoel dat Sharice wordt gebruikt door sommige mensen, Milena heeft haar sloofje gevonden.
Het zegt ook wat over Milena.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach het zegt vooral wat over Sharice
ik tel 10 hier? en de rolatie bedquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:39 schreef ledn81 het volgende:
Waar ligt Sjordy normaal?
[ afbeelding ]
Ja Jordy moet er nog bij, ik stelde de vraag waar Jordy normaal lag.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik tel 10 hier? en de rolatie bed
Ik zag gisteren milena de haren van Sharice kammenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:00 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice heeft vorige week van bijna iedereen de haren gewassen.. Allemaal slavendrijvers daar
Altijd typisch ja dat gevlooi in dit soort programma's.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zag gisteren milena de haren van Sharice kammen
Zag er ook heel vreemd uit
Of ze elkaar hypnotiseerden met gevlooi![]()
Belangen..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zag gisteren milena de haren van Sharice kammen
Zag er ook heel vreemd uit
Of ze elkaar hypnotiseerden met gevlooi![]()
Die 2 zitten veel aan elkaar geplaktquote:
Gisteren heeft de groep besloten om Niels en Jordy op de bank te zetten. Ze doen poeslief tegen hun en bespreken nog tactieken, zodat Niels en Jordy dat niet doorhebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt maar hoe kun je zoiets überhaupt denken
In de tuin bij het grofvuilquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja Jordy moet er nog bij, ik stelde de vraag waar Jordy normaal lag.
geen idee geef hem die rolatie bed maar hahaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja Jordy moet er nog bij, ik stelde de vraag waar Jordy normaal lag.
Wat anderen doen weet uiteindelijk niemandquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Gisteren heeft de groep besloten om Niels en Jordy op de bank te zetten. Ze doen poeslief tegen hun en bespreken nog tactieken, zodat Niels en Jordy dat niet doorhebben.
Hierdoor denken Niels en Jordy dat de bank ongeveer hetzelfde gaat zijn.
ja zal ze zelf toch ook wel willen anders doet je dat niet neem ik aanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Charice is nu de benen van milena aan het inwrijven met bodylotion.
Eigenlijk zijn het toch 2persoonbedden in de suite.......dus voor 4personen. Leg er maar een kussentje tussen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:51 schreef -river- het volgende:
Er passen 13 bedden in de slaapkamer en twee in de suite dus moet te doen zijn, en Jordy moet niet janken die gaat toch sws vrijdag naar huis.
voorgaande jaren kregen ze allemaal 2persoons bedden hahaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het toch 2persoonbedden in de suite.......dus voor 4personen. Leg er maar een kussentje tussen.
Klopt. Afgelopen weken hebben Niels en Jordy gezien dat ze Jeffrey kunnen vertrouwen, maar niets is minder waar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat anderen doen weet uiteindelijk niemand
En wat Bb doet al helemaal niet
Er vanuit gaan dat de bank hetzelfde zal zijn is gewoon dom
Je zal er zo een thuis hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:08 schreef engine het volgende:
Jeffrey "De nieuwe bewoners hebben een volle maag he"
Ze zijn nog niet binnen of de baas gunt ze al minder.
Wat is er gebeurt met Milena's handen??quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Charice is nu de benen van milena aan het inwrijven met bodylotion.
Afgelopen jaar niet zat een schot tussen toch,quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voorgaande jaren kregen ze allemaal 2persoons bedden haha
Daar heeft ze Sharice nu voorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met Milena's handen??
Erg hoor.....het heel gewoon vinden dat anderen dat bij je doen....Ook dat haren wassen. kan ze dat zelf niet onder de douche....quote:
Onbegrijpelijk ditquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Erg hoor.....het heel gewoon vinden dat anderen dat bij je doen....Ook dat haren wassen. kan ze dat zelf niet onder de douche....
Ik vind het slaafjesgedrag. Jammer dat ze erin trapt bij milenaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zal ze zelf toch ook wel willen anders doet je dat niet neem ik aan
Ze heeft promotie gemaakt van verpleging naar hofdame.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het slaafjesgedrag. Jammer dat ze erin trapt bij milena
Als Niels erop komt is hij wegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:09 schreef Verity het volgende:
[..]
Klopt. Afgelopen weken hebben Niels en Jordy gezien dat ze Jeffrey kunnen vertrouwen, maar niets is minder waar.
Als ze op de bank komen en ze komen terug, gaat het spel nog harder gespeeld worden.
Wie goed doet goed ontmoet, zoiets.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef engine het volgende:
Jeff zal altijd voor een ander kiezen want hij voelt dat je daarvoor beloond wordt.
Met andere woorden, hij kiest voor een ander om er zelf beter van te worden.
De 3 nieuwe bewonersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Niels erop komt is hij weg
En wie heeft Jordy dan?
Ik vind het net 2 minuten te kort. Ik ging gister timen bij mij zelfquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef -river- het volgende:
Ze hebben iedere dag een warme douche, in 5 min kan je gemakkelijk douchen en je haren wassen.
Ja maar niet als je het doet om er zelf beter van te worden. Hij wil jolien haar kast gunnen en hoopt dan beloond te worden en zijn eigen kast ook te krijgen. Erg nobelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie goed doet goed ontmoet, zoiets.
Ik heb ook lang haar maar als het moet lukt het mij wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het net 2 minuten te kort. Ik ging gister timen bij mij zelf
7 minuten had ik nodig. Maar heb lang haar dus moet shampoo en daarna ook crèmespoeling.
Wat mij wel op valt is dat niemand zijn of haar voeten wast.
nah mijn lukt het ook niet hoor met shampoo en cremespoeling meequote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb ook lang haar maar als het moet lukt het mij wel.
Zullen we het een keer samen proberen? Ja jij bij jou en ik bij mij thuis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nah mijn lukt het ook niet hoor met shampoo en cremespoeling mee
Dat zou gaaf zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Wicky en Elsa horen gerommel in de suite?
Ze denken dat de suite wordt opgedoekt. ?
Misschien wel ingericht met 3 bedden. Voor de nieuwe bewoners.
De suite wordt opgedoekt , dat zei BB net.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Wicky en Elsa horen gerommel in de suite?
Ze denken dat de suite wordt opgedoekt. ?
Misschien wel ingericht met 3 bedden. Voor de nieuwe bewoners.
Ja ik denk als extra slaapkamer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De suite wordt opgedoekt , dat zei BB net.
Dat doen veel mensen niet. Die denken dat alleen water van de douche genoeg is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het net 2 minuten te kort. Ik ging gister timen bij mij zelf
7 minuten had ik nodig. Maar heb lang haar dus moet shampoo en daarna ook crèmespoeling.
Wat mij wel op valt is dat niemand zijn of haar voeten wast.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Zullen we het een keer samen proberen? Ja jij bij jou en ik bij mij thuis.
Eerlijk hoop ik niet dat hij erop komt en weggaat. Een van de weinig spelers in het spel. Laat eerst de bewoners maar gaan die het spel niet spelen. Niet eens een telefoon op willen nemen, omdat ze bang zijn genomineerd te raken. Te saai om naar te kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Niels erop komt is hij weg
En wie heeft Jordy dan?
Ik ga het ene keer proberen, incl cremespoeling.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
nou ik ben nu zoiezo trager met mijn rug tegenwoordig maar mijn haar red ik echt niet in 5 minuten of ja misschien alleen mijn haar maar de rest moet ook gewassen worden
![]()
ja hij vertelde het trots toen dat hij het had gevonden om zijn voeten te wassen sop in zijn sloffen en dan zo heen en weer halen om te wassenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat doen veel mensen niet. Die denken dat alleen water van de douche genoeg is.
Ik zag Jordy wel een keer zijn voeten onder de douche schuren met zijn slippers.
Maar je hebt echt zeep nodig. Voeten worden echt wel heel vies. Zweet. Vuil in nagels etc etc
Juist welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
Bb bemoeit zich dus met het spel en zet anderen tegen jordy en niels op. Niet eerlijk in mijn ogen
gebruik je die niet dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga het ene keer proberen, incl cremespoeling.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
Bb bemoeit zich dus met het spel en zet anderen tegen jordy en niels op. Niet eerlijk in mijn ogen
Die spelen het spel op een andere wijzequote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Eerlijk hoop ik niet dat hij erop komt en weggaat. Een van de weinig spelers in het spel. Laat eerst de bewoners maar gaan die het spel niet spelen. Niet eens een telefoon op willen nemen, omdat ze bang zijn genomineerd te raken. Te saai om naar te kijken.
Jordy, dat vind ik een lastige. Hij is tot nu toe te eerlijk voor het spel, hoop dat hij dat dan niet meer gaat zijn. Hij is namelijk behoorlijk tactisch. Hij heeft veel plezier met de mannen en Milena. Als hij bij Jeffrey en anderen weer aansluit, weet hij denk ik wel dat hij een van de eerste gaat zijn om op de bank te komen.
Als hij ze echt niet meer vertrouwd, dan zie ik hem nog wel een ander bondje vormen met Keanu (oud en vertrouwd) of Axel (wilt het spel ook spelen).
Hij denkt zo punten bij de kijkers te scorenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie goed doet goed ontmoet, zoiets.
Whutt?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ow het is wel eerlijk als 2 mensen mogen bepalen wie er op de bank kunnen komen ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zeg een van de weinige, niet de enige.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die spelen het spel op een andere wijze
Vindt het echt onzin om te zeggen dat alleen Niels het spel speelt
Ook niet helemaal, maar dat zijn deelnemers. BB staat erbuiten en bemoeit zich er nu meequote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow het is wel eerlijk als 2 mensen mogen bepalen wie er op de bank kunnen komen ?
Hou op met me hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Door te zeggen dat jordy en niels bondjes smeden
En dat Niels dat nu al voor de 2de keer mag ..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ook niet helemaal, maar dat zijn deelnemers. BB staat erbuiten en bemoeit zich er nu mee
Niet eerlijk ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
Juist de te leukerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En als het bij mattie en Jeffrey gezegd zou zijn zou de hel lostrekken daar
Want je kunt in de toekomst kijken ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En als het bij mattie en Jeffrey gezegd zou zijn zou de hel lostrekken daar
Nu al? Zuiplap.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Even een shotje op de dichte deur van de suite
Dat zei BB? In de groep?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Door te zeggen dat jordy en niels bondjes smeden
Op 1 niet ,maar grote kans dat er zo een gaat komenquote:
Dat zei BB in het algemeen. Alle bewoners die daar hebben geslapen hadden of hebben bondjes gesmeed.quote:
Dat werd alleen niet zo opgevat in het huis. Ze werden trouwens ook persoonlijk aansproken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zei BB in het algemeen. Alle bewoners die daar hebben geslapen hadden of hebben bondjes gesmeed.
Duhu
Mattheus en Jeffry >> bondje
Elsa en Linda > bondje
quote:Niels en Jordy, van slob tot aan noedels, niemand kan ooit nog zeggen dat het ontbijt zich hier niet ontwikkeld.
Aan alle sprookjes komt een einde, dus ook aan jullie sprookje in de Big Brother suite, de plek waar je rustig kunt slapen.. maar ook de plek waar je ongestoord bondjes kunt bedenken.
Neem de stofzuiger, ruim je zooi op, want de suite wordt opgedoekt. Meer nieuws daarover volgt later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |