Heeft wel wat ja, maar is wel vaagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:12 schreef mazaru het volgende:
Ik vind die tattoo met die leeuw heel erg mooi
[ afbeelding ]
Ik vind alles lelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:12 schreef mazaru het volgende:
Ik vind die tattoo met die leeuw heel erg mooi
[ afbeelding ]
Zeer oprecht idd. Jordy kan soms leuk zijn maar wat kan die gast cynisch en zuur zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef mijntjexx het volgende: Jordy vond elsa's reactie bij terugkomst wickey zwaar overdreven. Nou voor mij kwam het gewoon oprecht over hoor, ze was gewoon blij
Ja hij zou wel wat opgefrist mogen worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft wel wat ja, maar is wel vaag
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zeer oprecht idd. Jordy kan soms leuk zijn maar wat kan die gast cynisch en zuur zijn.
2 zure mannetjes.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Belg.
Per ongeluk twee keer dezelfde arm laten tatoeëren.
Die mag zeker d'r mond gaan spoelen, na hoe ze heel schalks Axel in de tuin verbaal stond uit te dagen daarstraks.quote:
Mag dat mooi op de derde streamquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Straks maakt BB Jeff en Jolien DM. Dan kunnen ze een week samen in de suite.![]()
Of panic roomquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Straks maakt BB Jeff en Jolien DM. Dan kunnen ze een week samen in de suite.![]()
Schalks mooi woordquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die mag zeker d'r mond gaan spoelen, na hoe ze heel schalks Axel in de tuin verbaal stond uit te dagen daarstraks.
Ze is vorige week ook Linda al kwijtgeraakt en Sharice is ze ook een soort van verloren deze week. Ze heeft niet zo'n goede positie in het huis.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Jordy vond elsa's reactie bij terugkomst wickey zwaar overdreven. Nou voor mij kwam het gewoon oprecht over hoor, ze was gewoon blij
Of om het lekker akward te maken, Mattie en Milena.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Oh heb ik een setje gemist ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of om het lekker akward te maken, Mattie en Milena.
Ik vind het iets te ver gaan om Jordy en Milena die kant op te sturen.
24/7 drukte in het huis, dan zou ik dat wel ff lekker vinden!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
Nou Niels, daar lig je dan, in je eentje.
Nou dat is toch echt onzin Sharice is dezelfde als Nele. Charice had geen keus, beetje raar om dat haar kwalijk te nemenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze is vorige week ook Linda al kwijtgeraakt en Sharice is ze ook een soort van verloren deze week. Ze heeft niet zo'n goede positie in het huis.
Daar is ze zelf schuldig aanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze is vorige week ook Linda al kwijtgeraakt en Sharice is ze ook een soort van verloren deze week. Ze heeft niet zo'n goede positie in het huis.
Nee ik weet een goeie... Axel en Jolien in de suite!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef Krambo het volgende:
Elsa en Milena zou ook een leuke zijn om samen een weekje in de su8te te leggen
Ik denk met Valentijnsdag hahahaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
Twee dagen niet gekeken en dan mis ik dit ineensquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze hebben beiden goesting in elkaar, but its complicated.
Sharice is richting Milena getrokken, waardoor Elsa haar niet meer vertrouwd. Milena heeft totaal niets met Elsa. Daarom klopt het soort van verloren wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is toch echt onzin Sharice is dezelfde als Nele. Charice had geen keus, beetje raar om dat haar kwalijk te nemen
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nee ik weet een goeie... Axel en Jolien in de suite!
dooie mus.. daarn kwam post dat het sloeg op de komende week en dat we naar bed mochtenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef KinKiJan het volgende:
Wachten ze tot iedereen slaapt of was die BB stagiair een dooie mus aan het gooien?
Oeiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:22 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nee ik weet een goeie... Axel en Jolien in de suite!
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dooie mus.. daarn kwam post dat het sloeg op de komende week en dat we naar bed mochten
Deden ze vorig jaar trouwens een keer. Vet lang wachten op zaterdag. Iedereen moe en naar bed en om half 1 ineens feest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:23 schreef KinKiJan het volgende:
Wachten ze tot iedereen slaapt of was die BB stagiair een dooie mus aan het gooien?
Ah arm beest, staat ie zo weer met z’n pootjes over elkaarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Voor Jan Lul de hond door de straat heen gesleurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |