oeps..dat zal tegenvallen denk ik zomaarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:41 schreef Koos1958 het volgende:
Niels hoopt dat hij aanvragen voor die dingen krijgt hierna
Zeker! Intentie en resultaat staan los van elkaar hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:41 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nou nou is toch ook goed bedoeld van Jeffrey.
Nou dat denk ik niet, zelf negatieve bekendheid is handig. We gaan naar Niels die lul uit BBquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oeps..dat zal tegenvallen denk ik zomaar
Mss waren intentie en resultaat wel dezelfdequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Intentie en resultaat staan los van elkaar he
ik dacht eerst dat het een opdracht was..100 keer kouseband zeggen binnen zoveel tijdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Elsa heeft vermoedelijk in het leger geleerd om te incasseren op het moment zelf en dat daarna voor zichzelf te verwerken. Dat is een eigenschap die als gevangenisbewaarder ook goed van pas komt. Die gaat niet heel snel schelden om escalatie te voorkomen. Af en toe een 'kousenband' en dat is het wel.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het een opdracht was..100 keer kouseband zeggen binnen zoveel tijd
Jordy wilde gewoon gezellig met Niels keuvelen in bed.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik dacht dat Jordy vroeg wilde slapen
Hummie van der Tonnekreek was met toeters en bellen op een bierfiets en een kilo cocaine persoonlijk naar binnen geredenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:57 schreef Droopie het volgende:
Volgend jaar even filteren op nachtmensen.
Vrijdagavond, 2 uur na de show liggen ze te slapen.
Triest.
En zo'n social media gast die zegt. Ga maar slapen (lees zet de stream maar uit), John de Mol was persoonlijk naar dat huis gereden om iedereen wakker te maken en voor hun neus die stagair met de auto te laten vertrekken.
Ik vind het nog steeds niet zo gekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:57 schreef Droopie het volgende:
Volgend jaar even filteren op nachtmensen.
Vrijdagavond, 2 uur na de show liggen ze te slapen.
Triest.
En zo'n social media gast die zegt. Ga maar slapen (lees zet de stream maar uit), John de Mol was persoonlijk naar dat huis gereden om iedereen wakker te maken en voor hun neus die stagair met de auto te laten vertrekken.
Spannendquote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:15 schreef danaqui het volgende:
Er komt een nieuwe aan denk ik, ze stonden met zn 3en te kijken bij een kast in de gang (Elsa, Jordy en sharise) , ineens BB "Jordy controleer je microfoon" als een speer gingen ze terug naar de slaapkamerwas wel ff grappig om te zien
Er is ook niets te zien behalve een dubbele stream met slapersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Spannend
Ik heb de streams nog niet aan omdat ze meestal om 8 uur gewekt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |