Erg hoor.....het heel gewoon vinden dat anderen dat bij je doen....Ook dat haren wassen. kan ze dat zelf niet onder de douche....quote:
Onbegrijpelijk ditquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Erg hoor.....het heel gewoon vinden dat anderen dat bij je doen....Ook dat haren wassen. kan ze dat zelf niet onder de douche....
Ik vind het slaafjesgedrag. Jammer dat ze erin trapt bij milenaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zal ze zelf toch ook wel willen anders doet je dat niet neem ik aan
Ze heeft promotie gemaakt van verpleging naar hofdame.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het slaafjesgedrag. Jammer dat ze erin trapt bij milena
Als Niels erop komt is hij wegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:09 schreef Verity het volgende:
[..]
Klopt. Afgelopen weken hebben Niels en Jordy gezien dat ze Jeffrey kunnen vertrouwen, maar niets is minder waar.
Als ze op de bank komen en ze komen terug, gaat het spel nog harder gespeeld worden.
Wie goed doet goed ontmoet, zoiets.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef engine het volgende:
Jeff zal altijd voor een ander kiezen want hij voelt dat je daarvoor beloond wordt.
Met andere woorden, hij kiest voor een ander om er zelf beter van te worden.
De 3 nieuwe bewonersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Niels erop komt is hij weg
En wie heeft Jordy dan?
Ik vind het net 2 minuten te kort. Ik ging gister timen bij mij zelfquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef -river- het volgende:
Ze hebben iedere dag een warme douche, in 5 min kan je gemakkelijk douchen en je haren wassen.
Ja maar niet als je het doet om er zelf beter van te worden. Hij wil jolien haar kast gunnen en hoopt dan beloond te worden en zijn eigen kast ook te krijgen. Erg nobelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie goed doet goed ontmoet, zoiets.
Ik heb ook lang haar maar als het moet lukt het mij wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind het net 2 minuten te kort. Ik ging gister timen bij mij zelf
7 minuten had ik nodig. Maar heb lang haar dus moet shampoo en daarna ook crèmespoeling.
Wat mij wel op valt is dat niemand zijn of haar voeten wast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |