Laat die jongen genietenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:28 schreef Clasientje het volgende:
Axel nu stoer praten omdat hij vandaag populair is.
Pity votes zal hij alvast niet meer krijgen. Ik vind hem ook wat arrogant doen nu; net zoals tijdens zijn binnenkomst. En toen kwamen de spijt en tranen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:28 schreef Clasientje het volgende:
Axel nu stoer praten omdat hij vandaag populair is.
haha die Jordyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:29 schreef engine het volgende:
doe nu de lampen aan!! Jordy heeft alles nog aan.
Absoluut! Ze heeft me een beetje onaangenaam verrast afgelopen week tbh. Ze is vrij star en rechtlijnig in haar doen en denken, kan niet zo goed tegen veranderingen en verrassingen. Dan lijkt ze een beetje vast te lopen in haar hoofd, omdat ze dan geen controle meer heeft en dat heeft ze nu eenmaal graag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar is ze zelf schuldig aan
Haha don't worry, het regent een beetje, houdt ie niet zo van dus die had meer haast dan ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ah arm beest, staat ie zo weer met z’n pootjes over elkaar
Wisselbedquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:30 schreef Hznootje het volgende:
Hoe komt Wicky eigenlijk aan een bed? Heb ik helemaal gemist..Of ligt hij standaard in het wissel bed ofzo?
Is hem gegund vanavond als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:30 schreef Hznootje het volgende:
Hoe komt Wicky eigenlijk aan een bed? Heb ik helemaal gemist..Of ligt hij standaard in het wissel bed ofzo?
En haar idiote gedrag richting Sharice, Wicky heeft ze wel vergeven en is ze dikke maatjes mee. Ze negeerde haar gewoon, terwijl Sharice haar aanbood om te praten, maar dat wilde ze (nog) niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Absoluut! Ze heeft me een beetje onaangenaam verrast afgelopen week tbh. Ze is vrij star en rechtlijnig in haar doen en denken, kan niet zo goed tegen veranderingen en verrassingen. Dan lijkt ze een beetje vast te lopen in haar hoofd, omdat ze dan geen controle meer heeft en dat heeft ze nu eenmaal graag.
Zeg gewoon eerlijk, klink plausibel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Absoluut! Ze heeft me een beetje onaangenaam verrast afgelopen week tbh. Ze is vrij star en rechtlijnig in haar doen en denken, kan niet zo goed tegen veranderingen en verrassingen. Dan lijkt ze een beetje vast te lopen in haar hoofd, omdat ze dan geen controle meer heeft en dat heeft ze nu eenmaal graag.
Ik moet haar niet, ruzie zoeken en dan achteraf het ontkennen en "het was een grapje" ik kan niks met dat soort mensen. Liever scheld je iemand verrotquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En haar idiote gedrag richting Sharice, Wicky heeft ze wel vergeven en is ze dikke maatjes mee. Ze negeerde haar gewoon, terwijl Sharice haar aanbood om te praten, maar dat wilde ze (nog) niet.
Vreemde tante
Gooi Niels er dan ook bij dan blijft Wicky 100%quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:37 schreef Tascha071 het volgende:
A.u.b. mag Jordy op de bank deze week?
Daar heeft hij gelijk in met dat kapsel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy heeft een illusie dat ie niet meer over straat kan
Als ie Jeffrey z'n haar laat doen snap ik dat ergens nog welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy heeft een illusie dat ie niet meer over straat kan
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie Jeffrey z'n haar laat doen snap ik dat ergens nog wel
23 dacht ik...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:39 schreef Koos1958 het volgende:
3 april heeft niels een grote opdracht
14 springkastelenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:39 schreef Koos1958 het volgende:
Worden die in het BB-huis afgeleverd?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels het nog 3 springkastelen die onderweg zijn 14K
Made in Romania
Is verschoven naar 1 aprilquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:39 schreef Koos1958 het volgende:
Viel me op dat in de tv uitzending ze hem op de achtergrond papegaai geluidjes laten maken (die je in de streams nooit hoort) alsof Peter echt een wezenlijk onderdeel van het spel is...quote:
Elsa heeft vermoedelijk in het leger geleerd om te incasseren op het moment zelf en dat daarna voor zichzelf te verwerken. Dat is een eigenschap die als gevangenisbewaarder ook goed van pas komt. Die gaat niet heel snel schelden om escalatie te voorkomen. Af en toe een 'kousenband' en dat is het wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet haar niet, ruzie zoeken en dan achteraf het ontkennen en "het was een grapje" ik kan niks met dat soort mensen. Liever scheld je iemand verrot
Nou nou is toch ook goed bedoeld van Jeffrey.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie Jeffrey z'n haar laat doen snap ik dat ergens nog wel
met extra luchtgaatjes op de poepquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels wil ook fitnesskledij ontwerpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |