ja ik ook niet, soms is het geluid echt kut,quote:
Ik heb het niet meegekregenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja ik ook niet, soms is het geluid echt kut,
ik denk jeffrey?
Oh iemand anders zei net dat dat er wel bij stond. Ach ja haha, ik weet het ook niet, maar het zou idd wel mooi zijn als het waar blijkt te zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:01 schreef rinardo het volgende: [..] Het officiele BB acount ziet er bij mij anders uit, zonder 2024 erbij
Perfecte worp wel 👍🏼quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:29 schreef ledn81 het volgende:
Hier zal Axel ook wel weer voor genomineerd worden![]()
[ afbeelding ]
Ik raad je aan de uitzendingen wel te kijken ;p die zijn leuker dan de streams momenteel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:31 schreef Jockari het volgende:
Ik kijk geen TV-uitzendingen, en dan is de stream echt niets waard dit jaar.
Liever geen influencers....een pot nat!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:43 schreef Giggio het volgende:
verwacht dat er niemand weggaat vanavond
alleen een nominatie voor degeen die zou moeten maar mag blijven i.v.m. vertrek Lennie
en nieuwe bewoners zie ik ook niet meer komen of ze moeten bij de Febo deze week nog wat influencers gecast hebben om dit dooie boeltje te redden
De enige die echt iets aan deze dooie boel kan doen is de FEBO zelfquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:43 schreef Giggio het volgende:
verwacht dat er niemand weggaat vanavond
alleen een nominatie voor degeen die zou moeten maar mag blijven i.v.m. vertrek Lennie
en nieuwe bewoners zie ik ook niet meer komen of ze moeten bij de Febo deze week nog wat influencers gecast hebben om dit dooie boeltje te redden
Dat betekent dus dat er maar heel weinig aanmeldingen zijn....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Liever geen influencers....een pot nat!
Is vast een grapjequote:
Neenquote:
Of toch niequote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:56 schreef KinKiJan het volgende:
Na het sporten even afkoelen in de vijver ..
Dan is het echt een wicked game.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:31 schreef rinardo het volgende:
ze zijn er zo van overtuigd dat Wickey blijft, die jongens buiten, ik lach me dood om die gezichten vanavond
Dan nemen ze de stemmers niet voor serieus.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:02 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop wel dat er echt iemand gaat
En niet weer dat je mag blijven want gelul
Dan zou er een reserve moeten komen want ze missen nu wel iemand in de planning lijkt me. Dus of een reserve of zoals laatste jaren elke keer gaat; blijven maar genomineerd. Lijkt me.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:02 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop wel dat er echt iemand gaat
En niet weer dat je mag blijven want gelul
Zoals de laatste jaren is ook hoe de wind waaitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dan zou er een reserve moeten komen want ze missen nu wel iemand in de planning lijkt me. Dus of een reserve of zoals laatste jaren elke keer gaat; blijven maar genomineerd. Lijkt me.
Of de kijkers mogen weer kiezen, dan zal dat maandag zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk vanavond nieuwe bewoners na de live, of tijdens.
Heb even een deeltje van de podcast gezienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:07 schreef KinKiJan het volgende:
Niels is absoluut niet de smaak van de dames in het boudoir:
Milena: "Maar zelfs nie al moest da et laatste koekse in de wereld zijn" (heerlijk dat Vlaams)
Sharice "Dan.. Eet ik niet!"
Jolien: "Dan sterven we wel van de honger"
Jeffrey ook niet echtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb even een deeltje van de podcast gezien
Niels ligt niet zo lekker in de groep
Begrijp dat wel, Niels heeft al een hoop beslissingen mogen nemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe dan ook missen ze iemand in de planning dus zal of het één of het ander gebeuren lijkt me.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals de laatste jaren is ook hoe de wind waait
De ene keer hoeft iemand niet weg
De andere keer wel
Die mag van mij gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe dan ook missen ze iemand in de planning dus zal of het één of het ander gebeuren lijkt me.
Tja of als ze een finaleweek met bijv 4 hadden dat het dan 3 worden, dat kan ook natuurlijk.
Ik hoop wel dat niemand gaat. Want dat zal Wicky zijn waarschijnlijk en die hou ik er liever in.
Zolang ze maar samen in de leefruimte kunnen liggen of hangen, is alles goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik ook mee, ga dat niet kijken/luisteren, komt nog vaak genoeg in de streamlocks voor..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was binnen 24 uurquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Lillfex het volgende:
Ashley kwam toch ook terug waarom Linda of Fleur er niet meer in
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik ook mee, ga dat niet kijken/luisteren, komt nog vaak genoeg in de streamlocks voor..
Wist je dat ze luchtverfrisser hebben op de wc? Die ruikt naar rozen
Maakt mij niks uit allemaal, als ze Axel maar als eerste savenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe dan ook missen ze iemand in de planning dus zal of het één of het ander gebeuren lijkt me.
Tja of als ze een finaleweek met bijv 4 hadden dat het dan 3 worden, dat kan ook natuurlijk.
Ik hoop wel dat niemand gaat. Want dat zal Wicky zijn waarschijnlijk en die hou ik er liever in.
Denk niet tijdens. Met dat stomme kwartiertje kan je bijna niks. Ja of heel kort op het eind, dat kan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk vanavond nieuwe bewoners na de live, of tijdens.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:23 schreef Droopie het volgende:
@:puzzie
[ afbeelding ]
Tevens 5 euro gedoneerd, met zijn 20 euro
Omdat de exit van Ashley in 1 avond gebeurde. Ze was het huis nog niet uit geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:11 schreef Lillfex het volgende:
Ashley kwam toch ook terug waarom Linda of Fleur er niet meer in
Maakt weinig uit. Nieuwe shit kregen we vorig jaar zelden in de live te zien, dan werd er onder de aftiteling verwezen naar de streams voor een feestje ofzo en zat je 'uren' met die bewoners op die draaideur te wachten voor er iets gebeurde.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk niet tijdens. Met dat stomme kwartiertje kan je bijna niks. Ja of heel kort op het eind, dat kan.
Half uur en een presentator zou al zoooveel beter zijn.
Ze was zelfs al thuisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Omdat de exit van Ashley in 1 avond gebeurde. Ze was het huis nog niet uit geweest.
Dat wel volgens mij. Ze was al bij man en kids geweest. Zat een uur of 2/4 tussen volgens mij. Maar idd dezelfde avond.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Omdat de exit van Ashley in 1 avond gebeurde. Ze was het huis nog niet uit geweest.
70 min avond vullend feestjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Nieuwe shit kregen we vorig jaar zelden in de live te zien, dan werd er onder de aftiteling verwezen naar de streams voor een feestje ofzo en zat je 'uren' met die bewoners op die draaideur te wachten voor er iets gebeurde.
Oh ja langer zelfs en thuis idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze was zelfs al thuis
Maar binnen 24 uur
Met 2 drankjes per persoonquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met 2 drankjes per persoon
En met een beetje mazzel zat er ook nog wat in de muur
Vaak wel heel kort inderdaad, maar beter een beetje feestje dan helemaal geen feestjequote:
Huh ze ging toch direct naar die ene kamer?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze was zelfs al thuis
Maar binnen 24 uur
Ik vond liveshow zooooveel beter. Sabeau en Nouchka kwamen wel even in de live. Maar hoe dan ook is er dan meer ruimte voor zoiets. Dit karige kwartiertje is echt een onderdeel voor mij waarom dit seizoen zo lame is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Nieuwe shit kregen we vorig jaar zelden in de live te zien, dan werd er onder de aftiteling verwezen naar de streams voor een feestje ofzo en zat je 'uren' met die bewoners op die draaideur te wachten voor er iets gebeurde.
Dus BB werkt hier ook aan meequote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp dat wel, Niels heeft al een hoop beslissingen mogen nemen.
was toch wel naar huis geweest, dacht dat ze thuis geslapen had.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Deze vond ik fantastisch om naar te kijken......quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:35 schreef spapaars het volgende:
En lange opdrachten waar we mee mogen kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was thuis en werd gebeld. Ze had zgn nog niets online gezien maar heel toevallig dat ze bij terugkomst wel op de toen behoorlijk populaire Tom dook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
Ze
[..]
was toch wel naar huis geweest, dacht dat ze thuis geslapen had.
Überhaupt opdrachten? Heb het idee dat ze nu 1 spel(letje) per week doen...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:35 schreef spapaars het volgende:
En lange opdrachten waar we mee mogen kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou erg héquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:38 schreef zodeju het volgende:
Elsa kan misschien wel koken maar je moet absoluut geen haast hebben.....
Laat ik nu totaal niet meer wie Tom was....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ze was thuis en werd gebeld. Ze had zgn nog niets online gezien maar heel toevallig dat ze bij terugkomst wel op de toen behoorlijk populaire Tom dook.
Was twee of drie dagen thuis geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
Ze
[..]
was toch wel naar huis geweest, dacht dat ze thuis geslapen had.
Waar Ariane zo gek op wasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat ik nu totaal niet meer wie Tom was....
Ik lees hier binnen 24uur. maar weet wel een nacht.....manlief kon haar mooi op de hoogte brengen....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Was twee of drie dagen thuis geweest.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toen best veel, zoals eitje niet laten vallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Überhaupt opdrachten? Heb het idee dat ze nu 1 spel(letje) per week doen...
nee ze ging meteen terugquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Wordt steeds meerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Heerlijk.....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toen best veel, zoals eitje niet laten vallen.
[ afbeelding ]
‘Hahhahahaha sukkel!!!’quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toen best veel, zoals eitje niet laten vallen.
[ afbeelding ]
Son ja kwam terug, Asch naar huis. Sonja huilde twee dagen en wilde naar huis en ging en Asch kwam erin.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik lees hier binnen 24uur. maar weet wel een nacht.....manlief kon haar mooi op de hoogte brengen....
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Son ja kwam terug, Asch naar huis. Sonja huilde twee dagen en wilde naar huis en ging en Asch kwam erin.
Nope! Sonja kreeg het al te kwaad in de draaideur, is helemaal niet meer terug geweestquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Son ja kwam terug, Asch naar huis. Sonja huilde twee dagen en wilde naar huis en ging en Asch kwam erin.
‘Nee hoor, echt niet hoor’ .. Tot de dag van vandaagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:46 schreef rinardo het volgende:
smoorverliefd was ze op hem hahahaha die Ariana
Inderdaad en ashley kwam er de dag erna weer in op zondag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nope! Sonja kreeg het al te kwaad in de draaideur, is helemaal niet meer terug geweest
Jawel die was nog even terug in het huis. Maar kort, niet 2 dagen. Hooguit een paar uur.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nope! Sonja kreeg het al te kwaad in de draaideur, is helemaal niet meer terug geweest
Oh ja, laatst kregen ze ook spontaan die roze.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:53 schreef Hznootje het volgende:
Hebben ze nieuwe shirts? Ik zie Niels ineens in een groene polo?
Die zijn voor de gamesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh ja, laatst kregen ze ook spontaan die roze.
Net zoals die Glenn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die Niels is toch niet te verstaan met zijn gemurmel en accent
Dat mis ik wel, dat getut enzo, de liveshow opzich niet zo, maar het laatste stukje wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
Milena gaat zich omkleden voor de 'live' show?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
15 minutes of fame...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
Die is steeds met haar uiterlijk en kleding bezigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
Vorige week waren ze ook al overdressed, nu zitten er geen glamour deelnemers meer naast haar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ja is echt zonde.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:00 schreef Clasientje het volgende:
Ziet helaas uit dat Wicky vertrekt vanavond jammer hoor
mag van mij in beide jurkjes het huis uitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
16:55 outfit 1
[ afbeelding ]
17:00 outfit 2
[ afbeelding ]
Tuurlijk, ze is graag overdressed naast de BB shirtsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:04 schreef zodeju het volgende:
Milena gaat weer in vol ornaat op de tv.....althans als dat ook gebeurt.....
Zou ik deze week wel fijn vinden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:03 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss toch die twist... niemand eruit en volgende week genomineerd.
Ja volgensmijn mag dat toch of moet hij het tijdens nominatie inzetten ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Wicky dan alsnog z'n wraak mogen spelen?
ze mag van mij beide jurkjes uit doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mag van mij in beide jurkjes het huis uit![]()
lekker hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap ze nu niet dat juist iets heel moois ook op een gegeven moment juist iets raars of lachwekkends wordt. Er gaat iemand misschien weg als ze dat nou zelf was kan ik me er wat bij voorstellen zoiets als laatste keer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze is graag overdressed naast de BB shirts
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze mag van mij beide jurkjes uit doen
Mooie BB herinneringen makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ga je jezelf aandoen Wicky...
[ afbeelding ]
je haalt het meisje wel uit het oostblok,maar het oostblok niet........!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:04 schreef zodeju het volgende:
Milena gaat weer in vol ornaat op de tv.....althans als dat ook gebeurt.....
Van mij mag hij dat lekker thuis gaan doen samen met Niels.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
Nou Jeffrey je doet het keurig.....en met alle geduld.....
Gelukkig willen ze niet allemaal een Jordy-coupequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
Nou Jeffrey je doet het keurig.....en met alle geduld.....
kan hij netjes naar huis vanavondquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ga je jezelf aandoen Wicky...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Je mag haar gaan ophalen MET beide jurkjes aan of uit
Komt Maxima gezellig een bakje slob eten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die douche buiten in deze editie is echt waardeloos, voor de deelnemers en voor ons.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
Nog 2 maanden, om er een échte BB van te maken..met échte wijve en échte kerels![]()
[ afbeelding ]
Sjah, de toon van deze BB is al gezet, tenzij die F16 piloot en Special Forces Chick alsnog morgen entree makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die douche buiten in deze editie is echt waardeloos, voor de deelnemers en voor ons.
Ze denken dat er een liveshow is. Dat hoorde ik ze van de week ook al zeggenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ze praat ook alleen maar met wickyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:25 schreef ledn81 het volgende:
iemand zegt niets en die gaat over de tong in de suite (Elsa)
Ze weten toch ondertussen dat er dit jaar geen liveshow is.. geen hallo bewoners en praatjes maken..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze denken dat er een liveshow is. Dat hoorde ik ze van de week ook al zeggen
en met Axel ook hoor (hele middag met lucifers zitten spelen) en wel paar anderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze praat ook alleen maar met wicky
Ja okquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en met Axel ook hoor (hele middag met lucifers zitten spelen) en wel paar anderen.
Maar idd wel wat teruggetrokken de laatste dagen
Ze zijn ook niet zo heel erg slimquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze weten toch ondertussen dat er dit jaar geen liveshow is.. geen hallo bewoners en praatjes maken..
Ik ook niet, vind haar erg negatief. tegenovergestelde van bijv. Moraima in de bondgenotenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:30 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Elsa ook best wel een vreemde eend in de bijt, denk ook niet dat ik er mee om zou kunnen gaan
Ze is te dominant aanwezig daar en heeft een vreemd gevoel voor humor. Ze is teveel met haar verleden bezig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:30 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Elsa ook best wel een vreemde eend in de bijt, denk ook niet dat ik er mee om zou kunnen gaan
Vindt haar vervelendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:30 schreef Hznootje het volgende:
Zit een verschil tussen Suri's en Antillianen. Die laatste zijn met name erg vrolijk en niet zo betweterig als Suri's.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind haar erg negatief. tegenovergestelde van bijv. Moraima in de bondgenoten
Oh geen idee. Ik vergelijk ze omdat ze beide de oudste zijn. Elsa wil wel een moederfiguur spelen, maar doet dat als militair. Morrie is echt een moedertje, lief voor iedereen en altijd vrolijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit een verschil tussen Suri's en Antillianen. Die laatste zijn met name erg vrolijk en niet zo betweterig als Suri's.
Is wel anders als je er tussen ligt of er naastquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:34 schreef ledn81 het volgende:
wat een dramaqueens zeg in de suite..
weer meuten over de gezelligheid gisteravond voor het slapen
Dat vinden ze niet leuk, zo komen ze saai over.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:34 schreef ledn81 het volgende:
wat een dramaqueens zeg in de suite..
weer meuten over de gezelligheid gisteravond voor het slapen
Vorige keer toch ook al in speciale kleding......quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze denken dat er een liveshow is. Dat hoorde ik ze van de week ook al zeggen
Wat een onzinquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit een verschil tussen Suri's en Antillianen. Die laatste zijn met name erg vrolijk en niet zo betweterig als Suri's.
En het was nog voor elven 😆quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:37 schreef engine het volgende:
Joortje is nog chaggie van de herrie gisteravond
Zou je wel denken toch......en misschien denk ze dat het rechtstreeks op tv komt....maar dan nog hoeft ze zich niet op te doffen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze weten toch ondertussen dat er dit jaar geen liveshow is.. geen hallo bewoners en praatjes maken..
Ze hebben geen idee van tijd, daarom dat ze soms al van ellende en lamlendigheid om 21. 00 uur naar bed willen/ gaanquote:
Nee, in ene kan je onbedoelt iets verkeerd tegen haar zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:30 schreef Hznootje het volgende:
Hij is heel berekenend, speelt 24/7 het spel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:40 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind dat fake lachen van Jordy zo irritant
Weet niet.........quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:43 schreef freaky40 het volgende:
Jordy is een soort hetero versie van Joling en Gordon.
Dacht van wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet.........Of hij hetero is....
Nee vraag ik me ook af al vanaf het beginquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet.........Of hij hetero is....
dus dan zou het deze week wel moeten gebeuren neem ik aan zitten aan week 3 nu toch? denk dat het anders wel erg laat word om nog mensen naar binnen te laten vermoed ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Had van de week ff gecheckt, vorig jaar kwamen Sabeau en Nouchka na de 3e liveshow op zaterdag.
2021: Michel, Julie, Patrick ook nog na 3 weken. Matt, Mike en Jerrel na 4 weken, maar dat was door de vertrekken.
Kan ook zijn dat het expres later wordt totdat ze daar gaan denken er komt niemand meer bij. Om een soort shockeffect te krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus dan zou het deze week wel moeten gebeuren neem ik aan zitten aan week 3 nu toch? denk dat het anders wel erg laat word om nog mensen naar binnen te laten vermoed ik
Kan mij ook nog herinneren dat Danny terug in het spel kwam en dat was niet binnen 24 uur dacht ikquote:
Gaat wel heel erg ver met z'n zielige praatjes, die hij bewust verteld.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:50 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy: Als zn moeder of pa dodelijk ziek wordt wil hij het niet horen en pas thuis weer ontdekken tenzij men nog 3 maanden heeft..
Is toch geen zielig praatje gaat erom of hij dingen vanaf thuis wil weten daar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat wel heel erg ver met z'n zielige praatjes, die hij bewust verteld.
Niels vroeg hem er naar, omdat hij vertelde dat het slecht ging met zijn oude hondje (12 jaar) of hij wilde weten als hij er niet meer zou zijn. Toen ging het over familiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat wel heel erg ver met z'n zielige praatjes, die hij bewust verteld.
Misschien moet 'ie een Naar Huis Bellen Token kopen.. ohnee die bestaat nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch geen zielig praatje gaat erom of hij dingen vanaf thuis wil weten daar.
Jordy heeft al jaren een eigen (koop)huisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:54 schreef Poesjuh het volgende:
Je merkt dat hij jong is.
Hoe oud is hij eig en woont hij nog thuis, zou me niet verbazen zo'n knul als papa/mama boy
Heeft al 5.jaar een eigen koopwoning. Toen zelf gekocht en vader verbouwdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:54 schreef Poesjuh het volgende:
Hoe oud is hij eig en woont hij nog thuis, zou me niet verbazen zo'n knul als papa/mama boy
Die was vorige week ook al als een kerstboom opgetuigdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
Dat over z'n ouders? Die waarschijnlijk nog kerngezond zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch geen zielig praatje gaat erom of hij dingen vanaf thuis wil weten daar.
Ja klopt maar toch afgesproken dat hij niet wil weten als ze ziek zijn of het.moet heel ernstig zijn en bv nog max 3 maanden te leven hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat over z'n ouders? Die waarschijnlijk nog kerngezond zijn.
Ze moesten doorgeven waar ze wel of geen bericht van thuis over wilden krijgen, dus werd dat over en weer verteld, Niets zielig verhaaltjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt maar toch afgesproken dat hij niet wil weten als ze ziek zijn of het.moet heel ernstig zijn en bv nog max 3 maanden te leven hebben
Dacht al dat ik het verkeerd hoorde, maar ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:34 schreef Hznootje het volgende:
Niels en Jordy over een taxichauffeur die nog moet komen?
Jordy woont toch op zichzelf? Edit zag dat er al was gereageerdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:54 schreef Poesjuh het volgende:
Was een speculatie van hun in week 1. Over dat een nieuwe bewoner taxichauffeur van beroep zou zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:01 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dacht al dat ik het verkeerd hoorde, maar ben dus niet de enige
Oke beter dan roddelen liegen en stoken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:07 schreef Poesjuh het volgende:
Leuk joh
big brother 2 volwassenen mannen saampies over hun rugzakje....
Boring shit zeg
Helemaal gemistquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Was een speculatie van hun in week 1. Over dat een nieuwe bewoner taxichauffeur van beroep zou zijn.
Zou wat meer visuele actie willen zien dan hangen en kletsen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke beter dan roddelen liegen en stoken.
Dat is toch sneu dat je daarom zo veel volgers wil ....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is voor mij het 1e mooie gesprek om te volgen. Wat een verademing. Jordy heeft zich ook eenzaam gevoeld in zijn leven. Niels mag ik eerlijk zijn, de enige valkuil zou zijn dat je aandacht van vrouwen kan krijgen en je vrienden je daar bij moeten ....
Wie zegt dat hij die wil, hij wil wel een vriendin maar gaat niet voor liefde op het 1e gezicht. Niels zegt niet te snel he. Echte verliefdheid duurt.heel lang bij hem om iemand aan zich te binden. Daarom kan hij ook niet voor den1e de beste te gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch sneu dat je daarom zo veel volgers wil ....
Dan ben je wat mij betreft al niet helemaal lekker in je bovenkamerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
Hij is zo ontiegelijk dankbaar dat hij in bb mag zijn omdat het zijn drijfveer was om af te vallen.
Of niet helemaal 100%quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:11 schreef Luna68 het volgende:
Jordy heeft 2,5 jaar ‘gewerkt’ om mee te gaan doen aan BB. Tsja.. dan ben je denk ik wel fan van het programma.
Dat had je nu wel moeten weten hoe belangrijk volgers zijn voor hem.....Hij hoopt als hij wint beroemd wordt.quote:
Jordy zelf steedsquote:
Nee was op tiktokquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat hij ook volgers heeft gekocht (eigen woorden)
Gespaard om 3 maanden geen zak uit te voeren, met z'n reetje in BB te hangen..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:11 schreef Luna68 het volgende:
Jordy heeft 2,5 jaar ‘gewerkt’ om mee te gaan doen aan BB. Tsja.. dan ben je denk ik wel fan van het programma.
Was ook zo met Chelsea, zwaar fan van BB en lag er na 1 week al uit. Wonderlijk dat ze in de bondgenoten een ton heeft gewonnenquote:
Gaat ook snel, eerst 10 en nu.....1000 hij was euforisch en denk dat het nog steeds zo hard gaat en heeft niet door dat erop een gegeven moment een stop op zit.quote:
Die 1000 is wat hij gekocht had tijd terug op tiktok. Zijn fake profielen vertelde ze toen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat ook snel, eerst 10 en nu.....1000 hij was euforisch en denk dat het nog steeds zo hard gaat en heeft niet door dat erop een gegeven moment een stop op zit.
En toch iedere dag wat daggeld te krijgenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gespaard om 3 maanden geen zak uit te voeren, met z'n reetje in BB te hangen..
Kan je nagaan hoe belangrijk het voor hem is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die 1000 is wat hij gekocht had tijd terug op tiktok. Zijn fake profielen vertelde ze toen.
Jahh, de zijn dagvergoeding is wel in orde als werknemerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En toch iedere dag wat daggeld te krijgen
Dat is hier al eens uitgelegd. Het is vrij normaal fake volgers te kopen in het begin zodat je wordt opgepikt door de algoritmes en meer echte mensen het zien. Als het dan loopt doe je de fakers weer weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die 1000 is wat hij gekocht had tijd terug op tiktok. Zijn fake profielen vertelde ze toen.
Blijft toch zoeken naar aandacht.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:23 schreef kater1 het volgende:
D
[..]
Dat is hier al eens uitgelegd. Het is vrij normaal fake volgers te kopen in het begin zodat je wordt opgepikt door de algoritmes en meer echte mensen het zien. Als het dan loopt doe je de fakers weer weg.
Ja, moet toch een beetje naar aanvoelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft toch zoeken naar aandacht.
Geen idee, maar met alles wat hij doet is bewust en weloverwogen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, moet toch een beetje naar aanvoelen.
Nu ga ik helemaal in alles twijfelen wat hij doet....en hoe fake hijzelf is.
Dan ook bij mattie en keanu denk. Die deden ook alles voor volgers.niet alleen jordyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, moet toch een beetje naar aanvoelen.
Nu ga ik helemaal in alles twijfelen wat hij doet....en hoe fake hijzelf is.
Zeker je gaat bijna over je nek van die noedels en dan nog steeds witte kip laat een keer dat beetje vet of jus toch in de pan zitten....hoe meer smaak erin komt hoe beter. Je moet toch iets zien op die kipquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:22 schreef Clasientje het volgende:
Week lang noodles pff met Broccoli het is voor 1 keer lekker maar de hele week ik wordt gek hahaha.
Die jongens waren al rappers/dansers, en matti had met zijn bedrijf al volgers.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan ook bij mattie en keanu denk. Die deden ook alles voor volgers.niet alleen jordy
Ze zijn zuinig op hun olie, vandaar dat die kip zo bleek blijft.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker je gaat bijna over je nek van die noedels en dan nog steeds witte kip laat een keer dat beetje vet of jus toch in de pan zitten....hoe meer smaak erin komt hoe beter. Je moet toch iets zien op die kip
Zonde hoor lekker in de olie bruinen bakken en een keer de koekepan niet afwassen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn zuinig op hun olie, vandaar dat die kip zo bleek blijft.
Is wel eens gebeurd dat de poll van Salar er flink naast zat, dus hopelijk vanavond ook weerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laatste poll van Salar net online
https://www.instagram.com/stories/salarrr_/3552725058214550763/
Ik wickeyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had Shar gestemd en spijt van.....wacht toch in vervolg wat langer.
1 keer volgens mijquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is wel eens gebeurd dat de poll van Salar er flink naast zat, dus hopelijk vanavond ook weer
Ja, dat moet wel, anders denkt Keanu dat ie misschien, bijna moet huilen van de grote hoeveelheid, maar das nog niet zeker, het kan ook zijn dat ie erom moet lachen, maar ik denk haast wel bijna, dat ie er misschien, bijna om moet huilen dan, ofzo ..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn zuinig op hun olie, vandaar dat die kip zo bleek blijft.
Zie nog steeds niet het nut van dat eenzijdige voedsel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
Alles wordt opgeschept op de borden.. Geen 2e ronde dus![]()
DRAMA
Je kan nog stemmen hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had Shar gestemd en spijt van.....wacht toch in vervolg wat langer.
Zeker, die slapkut Sjaries en Liefboy Remie blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is wel eens gebeurd dat de poll van Salar er flink naast zat, dus hopelijk vanavond ook weer
We hebben dus een papegaai en een luistervinkje in het huisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Goh toevallig mattie loopt vlak achter jordy als hij de kamer uit komt
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:39 schreef spapaars het volgende:
Axel heeft weinig laten zien, en denk dat zijn ziek zijn hem gaat redden, want zielig.
Jeffrey stond eerder vandaag ook al met zijn oor tegen de deur van de suite.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
We hebben dus een papegaai en een luistervinkje in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |