Ik heb het niet meegekregenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja ik ook niet, soms is het geluid echt kut,
ik denk jeffrey?
Oh iemand anders zei net dat dat er wel bij stond. Ach ja haha, ik weet het ook niet, maar het zou idd wel mooi zijn als het waar blijkt te zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:01 schreef rinardo het volgende: [..] Het officiele BB acount ziet er bij mij anders uit, zonder 2024 erbij
Perfecte worp wel 👍🏼quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:29 schreef ledn81 het volgende:
Hier zal Axel ook wel weer voor genomineerd worden![]()
[ afbeelding ]
Ik raad je aan de uitzendingen wel te kijken ;p die zijn leuker dan de streams momenteel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:31 schreef Jockari het volgende:
Ik kijk geen TV-uitzendingen, en dan is de stream echt niets waard dit jaar.
Liever geen influencers....een pot nat!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:43 schreef Giggio het volgende:
verwacht dat er niemand weggaat vanavond
alleen een nominatie voor degeen die zou moeten maar mag blijven i.v.m. vertrek Lennie
en nieuwe bewoners zie ik ook niet meer komen of ze moeten bij de Febo deze week nog wat influencers gecast hebben om dit dooie boeltje te redden
De enige die echt iets aan deze dooie boel kan doen is de FEBO zelfquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:43 schreef Giggio het volgende:
verwacht dat er niemand weggaat vanavond
alleen een nominatie voor degeen die zou moeten maar mag blijven i.v.m. vertrek Lennie
en nieuwe bewoners zie ik ook niet meer komen of ze moeten bij de Febo deze week nog wat influencers gecast hebben om dit dooie boeltje te redden
Dat betekent dus dat er maar heel weinig aanmeldingen zijn....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Liever geen influencers....een pot nat!
Is vast een grapjequote:
Neenquote:
Of toch niequote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:56 schreef KinKiJan het volgende:
Na het sporten even afkoelen in de vijver ..
Dan is het echt een wicked game.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:31 schreef rinardo het volgende:
ze zijn er zo van overtuigd dat Wickey blijft, die jongens buiten, ik lach me dood om die gezichten vanavond
Dan nemen ze de stemmers niet voor serieus.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:02 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop wel dat er echt iemand gaat
En niet weer dat je mag blijven want gelul
Dan zou er een reserve moeten komen want ze missen nu wel iemand in de planning lijkt me. Dus of een reserve of zoals laatste jaren elke keer gaat; blijven maar genomineerd. Lijkt me.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:02 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop wel dat er echt iemand gaat
En niet weer dat je mag blijven want gelul
Zoals de laatste jaren is ook hoe de wind waaitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dan zou er een reserve moeten komen want ze missen nu wel iemand in de planning lijkt me. Dus of een reserve of zoals laatste jaren elke keer gaat; blijven maar genomineerd. Lijkt me.
Of de kijkers mogen weer kiezen, dan zal dat maandag zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk vanavond nieuwe bewoners na de live, of tijdens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |