Zit een verschil tussen Suri's en Antillianen. Die laatste zijn met name erg vrolijk en niet zo betweterig als Suri's.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind haar erg negatief. tegenovergestelde van bijv. Moraima in de bondgenoten
Oh geen idee. Ik vergelijk ze omdat ze beide de oudste zijn. Elsa wil wel een moederfiguur spelen, maar doet dat als militair. Morrie is echt een moedertje, lief voor iedereen en altijd vrolijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit een verschil tussen Suri's en Antillianen. Die laatste zijn met name erg vrolijk en niet zo betweterig als Suri's.
Is wel anders als je er tussen ligt of er naastquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:34 schreef ledn81 het volgende:
wat een dramaqueens zeg in de suite..
weer meuten over de gezelligheid gisteravond voor het slapen
Dat vinden ze niet leuk, zo komen ze saai over.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:34 schreef ledn81 het volgende:
wat een dramaqueens zeg in de suite..
weer meuten over de gezelligheid gisteravond voor het slapen
Vorige keer toch ook al in speciale kleding......quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze denken dat er een liveshow is. Dat hoorde ik ze van de week ook al zeggen
Wat een onzinquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit een verschil tussen Suri's en Antillianen. Die laatste zijn met name erg vrolijk en niet zo betweterig als Suri's.
En het was nog voor elven 😆quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:37 schreef engine het volgende:
Joortje is nog chaggie van de herrie gisteravond
Zou je wel denken toch......en misschien denk ze dat het rechtstreeks op tv komt....maar dan nog hoeft ze zich niet op te doffen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze weten toch ondertussen dat er dit jaar geen liveshow is.. geen hallo bewoners en praatjes maken..
Ze hebben geen idee van tijd, daarom dat ze soms al van ellende en lamlendigheid om 21. 00 uur naar bed willen/ gaanquote:
Nee, in ene kan je onbedoelt iets verkeerd tegen haar zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:30 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Elsa ook best wel een vreemde eend in de bijt, denk ook niet dat ik er mee om zou kunnen gaan
Hij is heel berekenend, speelt 24/7 het spel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:40 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind dat fake lachen van Jordy zo irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |