Dat is toch sneu dat je daarom zo veel volgers wil ....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is voor mij het 1e mooie gesprek om te volgen. Wat een verademing. Jordy heeft zich ook eenzaam gevoeld in zijn leven. Niels mag ik eerlijk zijn, de enige valkuil zou zijn dat je aandacht van vrouwen kan krijgen en je vrienden je daar bij moeten ....
Wie zegt dat hij die wil, hij wil wel een vriendin maar gaat niet voor liefde op het 1e gezicht. Niels zegt niet te snel he. Echte verliefdheid duurt.heel lang bij hem om iemand aan zich te binden. Daarom kan hij ook niet voor den1e de beste te gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch sneu dat je daarom zo veel volgers wil ....
Dan ben je wat mij betreft al niet helemaal lekker in je bovenkamerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
Hij is zo ontiegelijk dankbaar dat hij in bb mag zijn omdat het zijn drijfveer was om af te vallen.
Of niet helemaal 100%quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:11 schreef Luna68 het volgende:
Jordy heeft 2,5 jaar ‘gewerkt’ om mee te gaan doen aan BB. Tsja.. dan ben je denk ik wel fan van het programma.
Dat had je nu wel moeten weten hoe belangrijk volgers zijn voor hem.....Hij hoopt als hij wint beroemd wordt.quote:
Jordy zelf steedsquote:
Nee was op tiktokquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat hij ook volgers heeft gekocht (eigen woorden)
Gespaard om 3 maanden geen zak uit te voeren, met z'n reetje in BB te hangen..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:11 schreef Luna68 het volgende:
Jordy heeft 2,5 jaar ‘gewerkt’ om mee te gaan doen aan BB. Tsja.. dan ben je denk ik wel fan van het programma.
Was ook zo met Chelsea, zwaar fan van BB en lag er na 1 week al uit. Wonderlijk dat ze in de bondgenoten een ton heeft gewonnenquote:
Gaat ook snel, eerst 10 en nu.....1000 hij was euforisch en denk dat het nog steeds zo hard gaat en heeft niet door dat erop een gegeven moment een stop op zit.quote:
Die 1000 is wat hij gekocht had tijd terug op tiktok. Zijn fake profielen vertelde ze toen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat ook snel, eerst 10 en nu.....1000 hij was euforisch en denk dat het nog steeds zo hard gaat en heeft niet door dat erop een gegeven moment een stop op zit.
En toch iedere dag wat daggeld te krijgenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gespaard om 3 maanden geen zak uit te voeren, met z'n reetje in BB te hangen..
Kan je nagaan hoe belangrijk het voor hem is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die 1000 is wat hij gekocht had tijd terug op tiktok. Zijn fake profielen vertelde ze toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |