Jordy heeft al jaren een eigen (koop)huisquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:54 schreef Poesjuh het volgende:
Je merkt dat hij jong is.
Hoe oud is hij eig en woont hij nog thuis, zou me niet verbazen zo'n knul als papa/mama boy
Heeft al 5.jaar een eigen koopwoning. Toen zelf gekocht en vader verbouwdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:54 schreef Poesjuh het volgende:
Hoe oud is hij eig en woont hij nog thuis, zou me niet verbazen zo'n knul als papa/mama boy
Die was vorige week ook al als een kerstboom opgetuigdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
Milena gaat zich omkleden voor de 'live' show?
Dat over z'n ouders? Die waarschijnlijk nog kerngezond zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch geen zielig praatje gaat erom of hij dingen vanaf thuis wil weten daar.
Ja klopt maar toch afgesproken dat hij niet wil weten als ze ziek zijn of het.moet heel ernstig zijn en bv nog max 3 maanden te leven hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat over z'n ouders? Die waarschijnlijk nog kerngezond zijn.
Ze moesten doorgeven waar ze wel of geen bericht van thuis over wilden krijgen, dus werd dat over en weer verteld, Niets zielig verhaaltjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt maar toch afgesproken dat hij niet wil weten als ze ziek zijn of het.moet heel ernstig zijn en bv nog max 3 maanden te leven hebben
Dacht al dat ik het verkeerd hoorde, maar ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:34 schreef Hznootje het volgende:
Niels en Jordy over een taxichauffeur die nog moet komen?
Jordy woont toch op zichzelf? Edit zag dat er al was gereageerdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:54 schreef Poesjuh het volgende:
Was een speculatie van hun in week 1. Over dat een nieuwe bewoner taxichauffeur van beroep zou zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:01 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dacht al dat ik het verkeerd hoorde, maar ben dus niet de enige
Oke beter dan roddelen liegen en stoken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:07 schreef Poesjuh het volgende:
Leuk joh
big brother 2 volwassenen mannen saampies over hun rugzakje....
Boring shit zeg
Helemaal gemistquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Was een speculatie van hun in week 1. Over dat een nieuwe bewoner taxichauffeur van beroep zou zijn.
Zou wat meer visuele actie willen zien dan hangen en kletsen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke beter dan roddelen liegen en stoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |