Weet niet.........quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:43 schreef freaky40 het volgende:
Jordy is een soort hetero versie van Joling en Gordon.
Dacht van wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet.........Of hij hetero is....
Nee vraag ik me ook af al vanaf het beginquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet.........Of hij hetero is....
dus dan zou het deze week wel moeten gebeuren neem ik aan zitten aan week 3 nu toch? denk dat het anders wel erg laat word om nog mensen naar binnen te laten vermoed ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Had van de week ff gecheckt, vorig jaar kwamen Sabeau en Nouchka na de 3e liveshow op zaterdag.
2021: Michel, Julie, Patrick ook nog na 3 weken. Matt, Mike en Jerrel na 4 weken, maar dat was door de vertrekken.
Kan ook zijn dat het expres later wordt totdat ze daar gaan denken er komt niemand meer bij. Om een soort shockeffect te krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus dan zou het deze week wel moeten gebeuren neem ik aan zitten aan week 3 nu toch? denk dat het anders wel erg laat word om nog mensen naar binnen te laten vermoed ik
Kan mij ook nog herinneren dat Danny terug in het spel kwam en dat was niet binnen 24 uur dacht ikquote:
Gaat wel heel erg ver met z'n zielige praatjes, die hij bewust verteld.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:50 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy: Als zn moeder of pa dodelijk ziek wordt wil hij het niet horen en pas thuis weer ontdekken tenzij men nog 3 maanden heeft..
Is toch geen zielig praatje gaat erom of hij dingen vanaf thuis wil weten daar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat wel heel erg ver met z'n zielige praatjes, die hij bewust verteld.
Niels vroeg hem er naar, omdat hij vertelde dat het slecht ging met zijn oude hondje (12 jaar) of hij wilde weten als hij er niet meer zou zijn. Toen ging het over familiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat wel heel erg ver met z'n zielige praatjes, die hij bewust verteld.
Misschien moet 'ie een Naar Huis Bellen Token kopen.. ohnee die bestaat nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch geen zielig praatje gaat erom of hij dingen vanaf thuis wil weten daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |