Dus BB werkt hier ook aan meequote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp dat wel, Niels heeft al een hoop beslissingen mogen nemen.
was toch wel naar huis geweest, dacht dat ze thuis geslapen had.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Omdat de exit van Ashley in 1 avond gebeurde. Ze was het huis nog niet uit geweest.
Deze vond ik fantastisch om naar te kijken......quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:35 schreef spapaars het volgende:
En lange opdrachten waar we mee mogen kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was thuis en werd gebeld. Ze had zgn nog niets online gezien maar heel toevallig dat ze bij terugkomst wel op de toen behoorlijk populaire Tom dook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
Ze
[..]
was toch wel naar huis geweest, dacht dat ze thuis geslapen had.
Überhaupt opdrachten? Heb het idee dat ze nu 1 spel(letje) per week doen...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:35 schreef spapaars het volgende:
En lange opdrachten waar we mee mogen kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou erg héquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:38 schreef zodeju het volgende:
Elsa kan misschien wel koken maar je moet absoluut geen haast hebben.....
Laat ik nu totaal niet meer wie Tom was....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ze was thuis en werd gebeld. Ze had zgn nog niets online gezien maar heel toevallig dat ze bij terugkomst wel op de toen behoorlijk populaire Tom dook.
Was twee of drie dagen thuis geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
Ze
[..]
was toch wel naar huis geweest, dacht dat ze thuis geslapen had.
Waar Ariane zo gek op wasquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat ik nu totaal niet meer wie Tom was....
Ik lees hier binnen 24uur. maar weet wel een nacht.....manlief kon haar mooi op de hoogte brengen....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Was twee of drie dagen thuis geweest.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toen best veel, zoals eitje niet laten vallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Überhaupt opdrachten? Heb het idee dat ze nu 1 spel(letje) per week doen...
nee ze ging meteen terugquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Wordt steeds meerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Heerlijk.....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toen best veel, zoals eitje niet laten vallen.
[ afbeelding ]
‘Hahhahahaha sukkel!!!’quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toen best veel, zoals eitje niet laten vallen.
[ afbeelding ]
Son ja kwam terug, Asch naar huis. Sonja huilde twee dagen en wilde naar huis en ging en Asch kwam erin.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik lees hier binnen 24uur. maar weet wel een nacht.....manlief kon haar mooi op de hoogte brengen....
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |