Tempo voor bejaardenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste keer voorlopig
Ik trek het niet geluid uit.quote:
Absurd dat zo'n vent al zo lang de zooi kan verpesten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:59 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dan ga je misschien wel een betoog missen over de toeristische trekpleisters in Riga
Dan gaan we dat regelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:58 schreef tong80 het volgende:
Ik had de LP en meneer zit al klaar
Ik had een briljantje......
Dan kijk je toch op een 2e scherm?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk Man United - Rangers dus ik mis Sierd
Maar ja, dan krijg je Mantingh...
wowquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
Dat hele Ziggo werkt weer voor geen meter echt ze zouden die directeur wat aan moeten doen
Wat zou ik daar moeten kijken wat enigzins interessant is dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan kijk je toch op een 2e scherm?
Ik schrik hier vanquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
Dat hele Ziggo werkt weer voor geen meter echt ze zouden die directeur wat aan moeten doen
Lazio - Sociedadquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat zou ik daar moeten kijken wat enigzins interessant is dan?
De app ofzo?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
Gewoon verbouwen naar vrouw, dat zal hem leren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
Dat denken sommigen ook van jou op FOKquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd dat zo'n vent al zo lang de zooi kan verpesten.
Oke, maar laten we het gezellig houden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef GGMM het volgende:
De stream is gestart inmiddels
Sorry ik was even pislink
Of SWITCHGENOTquote:
zo denken ook een paar users in de sc over jouquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd dat zo'n vent al zo lang de zooi kan verpesten.
Akkoordquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oke, maar laten we het gezellig houden.
Mitchell Dijks viel ooit in met 12 graden in de Kuip met handschoenen en werd vervolgens dronken gespeeld door niemand minder dan Ruben Schakenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:03 schreef KingRoland het volgende:
bij 2 graden handschoenen aanmietjes
Wat opwindend.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord
Ik heb vanaf nu mijn gezelligheidsbroek aan
@maxi-mus meneer heeft weer praatjes hoor. Na Willem II was hij nergens te bekennenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:06 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt Ajax in een bos zonder tribunes?
Ik was het bijna het hele weekend weg makker, heb die wedstrijd gelukkig niet eens gezienquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus meneer heeft weer praatjes hoor. Na Willem II was hij nergens te bekennen
@maxi-mus is aan het werk. We zullen het vanavond zonder hem moeten doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus meneer heeft weer praatjes hoor. Na Willem II was hij nergens te bekennen
Branco?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef Caland het volgende:
Taylor schiet
De bal is blijven hangen in een boom
Scorebord tochquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:10 schreef Caland het volgende:
Is dat een soort wachttoren in het midden voor als de Russen komen?
Achter de cameraquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waar zijn de supporters eigenlijk
Alvast naar de parkeergarage.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax heeft veelal alleen tuig mee begreep ik van users hier.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Man Utd - Rangers op VRT Canvas is ook een optie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik dit niet lang volhoud. Wat een stront affiche in een troosteloze entourage.
En dan is het ook nog eens Ajax.
Gebouwd door de BAM? Stukje Eindhoven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alvast naar de parkeergarage.
Ik hoop naar de plaatselijke palendansvereniging.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu kan je doen alsof dat interessant overkomt, maar United is ook gewoon een aanslag op je ziel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:15 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Man Utd - Rangers op VRT Canvas is ook een optie.
Maar geen troosteloze entourage.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nu kan je doen alsof dat interessant overkomt, maar United is ook gewoon een aanslag op je ziel.
Ik complimenteer je met deze keuzequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:11 schreef KingRoland het volgende:
@:zorro zie je ik zei je toch lazio - sociedad. meteen een goal gevallen
Ik vond die overtreding toch wat te Ligt om hem daarvoor af te keuren hoor.quote:
Stop, hang op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vond die overtreding toch wat te Ligt om hem daarvoor af te keuren hoor.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas (voor jullie) ben ik er de rest van de avond
Showkeeperquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:30 schreef GGMM het volgende:
Die vent kan keepen
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet
Ik kan me dat Nederland 1-logo helemaal niet herinneren, dat is dan toch van 'voor mijn tijd'.quote:
Het veld krijgt de schuld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een dramatisch veld bij RFS…
Of de zoon van Higuitaquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat was een stijlvolle redding van de neef van Onana
Dat of je hebt beginnend Alzheimerquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan me dat Nederland 1-logo helemaal niet herinneren, dat is dan toch van 'voor mijn tijd'.
Stukje Korsakov.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat of je hebt beginnend Alzheimer
Sierd snapt er niet zoveel vanquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:32 schreef GGMM het volgende:
Sierd de Vos laat voor de 5e keer vallen dat hij Berghuis graag had zien spelen
Het lijkt wel een stuiterbal…zelfs een pass van drie meter vliegt al alle kanten op. Belachelijk..quote:
Onderhoud kost een godtsvermogen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:35 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een stuiterbal…zelfs een pass van drie meter vliegt al alle kanten op. Belachelijk..
Laat jij je iets verbieden door @Zipportal?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mogen we niet zeggen van @:zipportal
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat jij je iets verbieden door @:Zipportal?
Zo, deze mening zal San Sebastian doen sidderen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:37 schreef KingRoland het volgende:
De laatste paar weken gaat de naam 'Zubimendi' best vaak rond in de transfermarkt. Ik kan je vertellen, de 2 wedstrijden die ik heb gezien speelde hij zeer matig (degradatie kandidaat Valencia en vandaag weer tegen Lazio).
Tot zover mijn analyse over Zubimendi.
Frank of Ronald? Dan weet ik of het serieus moet nemen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
De Boer zei dat Brobbey tegen de tijd dat hij moet schieten te moe is doordat hij steeds aanspeelpunt moet zijn
Ronald want die stond voorinquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Frank of Ronald? Dan weet ik of het serieus moet nemen.
Passend bij het wedstrijdbeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jouw bijdrages niet al te best vanavond
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jouw bijdrages niet al te best
Heeft deze dan wel echt Roemeense kinderen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de Roemeense Bas Nijhuis geloof ik
wowquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb verschrikkelijk nieuws: Ajax kan er gewoon niet veel van.
En wat ga jij daaraan doen in de rust, zodat de tweede helft wel leuk is om te kijken?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:45 schreef GGMM het volgende:
Jongens het spijt me dat ik het zeg maar ik vind er echt geen zak aan
Nee alleen als je goals tegen krijgt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ejaculatiequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat ga jij daaraan doen in de rust, zodat de tweede helft wel leuk is om te kijken?
Wat is precies het nieuws?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zegt dat over de eredivisie?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Bijzonder dat dit rukelftal op 1 punt staat van PSV
Nou dat zal ze leren als de factuur al voldaan is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de Ziggo-stream afgesloten omdat ik ze geen reclameinkomsten gun
Zoolanderquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hot Stepper genot
Bekijk deze YouTube-video
Dit rukelftal won met 3-2 van PSV, wat zegt dat over PSV?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV verloor er zelfs van!quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
BOSZOUTquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit rukelftal won met 3-2 van PSV, wat zegt dat over PSV?
@:Coco
Het is gewoon ontzettend grappig dat PSV met een al twee seizoenen veel beter elftal dan Ajax niet wint in de ArenA.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:53 schreef Coco het volgende:
Ik hield het nog algemeen. Waarom PSV aanvallen
Ja dat is wel grappig.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is gewoon ontzettend grappig dat PSV met een al twee seizoenen veel beter elftal dan Ajax niet wint in de ArenA.
Waarom gebruik je de pollfunctie niet?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef GGMM het volgende:
Om de rust wat interessanter te maken mogen jullie raden wat ik nu eet
A. Een mandarijntje (dit is het juiste antwoord)
B. Een banaan (Nee fout)
C. Een sinaasappel (ook niet)
D. Een peer (het is A)
Dan moet hij nog een optie toevoegen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de pollfunctie niet?
Dan kan ik niet bijhouden wie wat kiest en dus het juiste antwoord heeftquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de pollfunctie niet?
Doe er dan iets aan, zijnde forumadmin.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan ik niet bijhouden wie wat kiest en dus het juiste antwoord heeft
Als forumadmin ben ik er om de mods aan te sturen, technisch kan ik niks helaas.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe er dan iets aan, zijnde forumadmin.
De tag 'forum admin' vind ik opeens veel meer een lege huls.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als forumadmin ben ik er om de mods aan te sturen, technisch kan ik niks helaas.
Nu pasquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De tag 'forum admin' vind ik opeens veel meer een lege huls.
Forum admin klinkt toch altijd als een soort "ik zit altijd op een forum, heb geen vrienden en heb niks te neuken, maar op deze manier voel ik me belangrijk in deze wereld".quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De tag 'forum admin' vind ik opeens veel meer een lege huls.
@onlogisch check deze uithaal manquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Forum admin klinkt toch altijd als een soort "ik zit altijd op een forum, heb geen vrienden en heb niks te neuken, maar op deze manier voel ik me belangrijk in deze wereld".
Ik denk dat je een mandarijntje eet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef GGMM het volgende:
Om de rust wat interessanter te maken mogen jullie raden wat ik nu eet
A. Een mandarijntje (dit is het juiste antwoord)
B. Een banaan (Nee fout)
C. Een sinaasappel (ook niet)
D. Een peer (het is A)
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als forumadmin ben ik er om de mods aan te sturen, technisch kan ik niks helaas.
Lekker maatquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat je een mandarijntje eet.
Dan ga je toch naar Staphorstquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik was van de week weer eens in Noord-Brabant. Wat een godtsvergeten oord is dat zeg.
Wellicht dat ik in Noord-Brabant wel eenvoudiger een uitkering krijg gezien de doordeweekse drukte in die winkelstraat.quote:
Laat dat dan een voorbode zijn voor een leuke tweede helft.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat
Je bent de enige die het goed geraden heeft
0-1quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat dat dan een voorbode zijn voor een leuke tweede helft.
Airfryer/frituur laten draaien voor 2 mini loempia's?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
* Kukelecucktsju10 steekt twee mini-loempiaatjes in zijn mik.
Nu al meer gebeurd dan in de eerste helft. 😅quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-1
Buitenspel
Maar er gebeurde iets!
Van een toko, had er nog een paar over.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Airfryer/frituur laten draaien voor 2 mini loempia's?
Gewoon koud?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Van een toko, had er nog een paar over.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Van een toko, had er nog een paar over.
Nee. Ajax scoort steeds van minuut 70 keertje prikken en naar huis. Puntjes in de tas. Lovend over de inzet.quote:
Zei dinsdag na een doodnormale pingel (Benfica - Barcelona) 'geweldige goal'. Echt volledig op de automatische piloot, zijn passie voor het voetbal lijkt uitgeblust. Al was het voorheen natuurlijk ook wel een aansteller.quote:
vindquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Keepert vind het zielig voor ManU en slaat dan maar zelf de bal in het doel.![]()
![]()
vindquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Keepert vind het zielig voor ManU en slaat dan maar zelf de bal in het doel.![]()
![]()
Winterspelen bobsleequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Brobbey gaat in Los Angeles over een paar jaar maar voor een judomedaille.
Slechter dan de huidige judoka's die we hebben kan niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ja, het was een lange dag.quote:
Zal wel weer verliezen op rolletjes.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dezelfde reden waarom Bosz de Europa League niet won.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:18 schreef Coco het volgende:
Hoe kan dit Ajax met 3-2 winnen van PSV?
Nu verwacht ik wel minimaal drie doelpunten van hem.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:19 schreef GGMM het volgende:
Berghuis erin
Sierd heeft na een uur zeiken z'n zin gekregen
Zelden in potentie zo'n topspits gezien als Brobbey.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je ziet in een paar seconden meteen dat Weghorst slimmer overtredingen uitlokt dan Brobbey.
nog erger dan verliezen van zwolle uitquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:18 schreef Coco het volgende:
Hoe kan dit Ajax met 3-2 winnen van PSV?
Balotelli had alles, behalve verstand. Zonde.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zelden in potentie zo'n topspits gezien als Brobbey.
Degene die hem heeft teruggekocht zit nog steeds met een burn-out thuis . Of een kliniek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef ISVV het volgende:
[..]
Balotelli had alles, behalve verstand. Zonde.
Gelukkig is Brobbey eigen jeugd en heeft ie niets gekost...oh wacht
Schijnt steeds 'Je weet wat je in huis haalt' te herhalen. In ieder geval geen goals zo blijkt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Degene die hem heeft teruggekocht zit nog steeds met een burn-out thuis . Of een kliniek.
Nee joh. Keertje prikken en de bus parkeren. Word je wel kampioen mee want dan begint de hollander te steigeren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En dan denken mensen dat je hiermee attractief voetbal kunt spelen![]()
![]()
Het staat al maanden in mijn Eredivisie voorspelling. Kan het topic niet meer terug vinden.quote:
Maak je niet druk, niemand neemt jou serieusquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:39 schreef Wotte het volgende:
Sta er weer lekker op te oreren over kampioenschappen. Ze blijven me ook teleurstellen.
Koekoek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maak je niet druk, niemand neemt jou serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |