Forum admin klinkt toch altijd als een soort "ik zit altijd op een forum, heb geen vrienden en heb niks te neuken, maar op deze manier voel ik me belangrijk in deze wereld".quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De tag 'forum admin' vind ik opeens veel meer een lege huls.
@onlogisch check deze uithaal manquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Forum admin klinkt toch altijd als een soort "ik zit altijd op een forum, heb geen vrienden en heb niks te neuken, maar op deze manier voel ik me belangrijk in deze wereld".
Ik denk dat je een mandarijntje eet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef GGMM het volgende:
Om de rust wat interessanter te maken mogen jullie raden wat ik nu eet
A. Een mandarijntje (dit is het juiste antwoord)
B. Een banaan (Nee fout)
C. Een sinaasappel (ook niet)
D. Een peer (het is A)
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als forumadmin ben ik er om de mods aan te sturen, technisch kan ik niks helaas.
Lekker maatquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat je een mandarijntje eet.
Dan ga je toch naar Staphorstquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik was van de week weer eens in Noord-Brabant. Wat een godtsvergeten oord is dat zeg.
Users zonder darkmode kan je negerenquote:
Wellicht dat ik in Noord-Brabant wel eenvoudiger een uitkering krijg gezien de doordeweekse drukte in die winkelstraat.quote:
Laat dat dan een voorbode zijn voor een leuke tweede helft.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat
Je bent de enige die het goed geraden heeft
0-1quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat dat dan een voorbode zijn voor een leuke tweede helft.
Airfryer/frituur laten draaien voor 2 mini loempia's?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
* Kukelecucktsju10 steekt twee mini-loempiaatjes in zijn mik.
Nu al meer gebeurd dan in de eerste helft. 😅quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-1
Buitenspel
Maar er gebeurde iets!
Van een toko, had er nog een paar over.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Airfryer/frituur laten draaien voor 2 mini loempia's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |