Wat is precies het nieuws?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb verschrikkelijk nieuws: Ajax kan er gewoon niet veel van.
Wat zegt dat over de eredivisie?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Bijzonder dat dit rukelftal op 1 punt staat van PSV
Nou dat zal ze leren als de factuur al voldaan is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de Ziggo-stream afgesloten omdat ik ze geen reclameinkomsten gun
Zoolanderquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hot Stepper genot
Bekijk deze YouTube-video
Dit rukelftal won met 3-2 van PSV, wat zegt dat over PSV?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV verloor er zelfs van!quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
BOSZOUTquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit rukelftal won met 3-2 van PSV, wat zegt dat over PSV?
@:Coco
Het is gewoon ontzettend grappig dat PSV met een al twee seizoenen veel beter elftal dan Ajax niet wint in de ArenA.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:53 schreef Coco het volgende:
Ik hield het nog algemeen. Waarom PSV aanvallen
Ja dat is wel grappig.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is gewoon ontzettend grappig dat PSV met een al twee seizoenen veel beter elftal dan Ajax niet wint in de ArenA.
Waarom gebruik je de pollfunctie niet?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:54 schreef GGMM het volgende:
Om de rust wat interessanter te maken mogen jullie raden wat ik nu eet
A. Een mandarijntje (dit is het juiste antwoord)
B. Een banaan (Nee fout)
C. Een sinaasappel (ook niet)
D. Een peer (het is A)
Dan moet hij nog een optie toevoegen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de pollfunctie niet?
Dan kan ik niet bijhouden wie wat kiest en dus het juiste antwoord heeftquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de pollfunctie niet?
Doe er dan iets aan, zijnde forumadmin.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan ik niet bijhouden wie wat kiest en dus het juiste antwoord heeft
Als forumadmin ben ik er om de mods aan te sturen, technisch kan ik niks helaas.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe er dan iets aan, zijnde forumadmin.
De tag 'forum admin' vind ik opeens veel meer een lege huls.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als forumadmin ben ik er om de mods aan te sturen, technisch kan ik niks helaas.
Nu pasquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De tag 'forum admin' vind ik opeens veel meer een lege huls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |