wowquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
Dat hele Ziggo werkt weer voor geen meter echt ze zouden die directeur wat aan moeten doen
Wat zou ik daar moeten kijken wat enigzins interessant is dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan kijk je toch op een 2e scherm?
Ik schrik hier vanquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
Dat hele Ziggo werkt weer voor geen meter echt ze zouden die directeur wat aan moeten doen
Lazio - Sociedadquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat zou ik daar moeten kijken wat enigzins interessant is dan?
De app ofzo?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
Gewoon verbouwen naar vrouw, dat zal hem leren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
Dat denken sommigen ook van jou op FOKquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd dat zo'n vent al zo lang de zooi kan verpesten.
Oke, maar laten we het gezellig houden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:01 schreef GGMM het volgende:
De stream is gestart inmiddels
Sorry ik was even pislink
Of SWITCHGENOTquote:
zo denken ook een paar users in de sc over jouquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd dat zo'n vent al zo lang de zooi kan verpesten.
Akkoordquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oke, maar laten we het gezellig houden.
Mitchell Dijks viel ooit in met 12 graden in de Kuip met handschoenen en werd vervolgens dronken gespeeld door niemand minder dan Ruben Schakenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:03 schreef KingRoland het volgende:
bij 2 graden handschoenen aanmietjes
Wat opwindend.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord
Ik heb vanaf nu mijn gezelligheidsbroek aan
@maxi-mus meneer heeft weer praatjes hoor. Na Willem II was hij nergens te bekennenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:06 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt Ajax in een bos zonder tribunes?
Ik was het bijna het hele weekend weg makker, heb die wedstrijd gelukkig niet eens gezienquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus meneer heeft weer praatjes hoor. Na Willem II was hij nergens te bekennen
@maxi-mus is aan het werk. We zullen het vanavond zonder hem moeten doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus meneer heeft weer praatjes hoor. Na Willem II was hij nergens te bekennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |