Branco?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef Caland het volgende:
Taylor schiet
De bal is blijven hangen in een boom
Scorebord tochquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:10 schreef Caland het volgende:
Is dat een soort wachttoren in het midden voor als de Russen komen?
Achter de cameraquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waar zijn de supporters eigenlijk
Alvast naar de parkeergarage.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax heeft veelal alleen tuig mee begreep ik van users hier.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Man Utd - Rangers op VRT Canvas is ook een optie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik dit niet lang volhoud. Wat een stront affiche in een troosteloze entourage.
En dan is het ook nog eens Ajax.
Gebouwd door de BAM? Stukje Eindhoven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alvast naar de parkeergarage.
Ik hoop naar de plaatselijke palendansvereniging.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu kan je doen alsof dat interessant overkomt, maar United is ook gewoon een aanslag op je ziel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:15 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Man Utd - Rangers op VRT Canvas is ook een optie.
Maar geen troosteloze entourage.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nu kan je doen alsof dat interessant overkomt, maar United is ook gewoon een aanslag op je ziel.
Ik complimenteer je met deze keuzequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:11 schreef KingRoland het volgende:
@:zorro zie je ik zei je toch lazio - sociedad. meteen een goal gevallen
Ik vond die overtreding toch wat te Ligt om hem daarvoor af te keuren hoor.quote:
Stop, hang op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vond die overtreding toch wat te Ligt om hem daarvoor af te keuren hoor.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas (voor jullie) ben ik er de rest van de avond
Showkeeperquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:30 schreef GGMM het volgende:
Die vent kan keepen
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet
Ik kan me dat Nederland 1-logo helemaal niet herinneren, dat is dan toch van 'voor mijn tijd'.quote:
Het veld krijgt de schuld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:27 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een dramatisch veld bij RFS…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |