Idd! Lijkt wel of ze een gezamenlijke lunch achter de schermen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:30 schreef Frummelie het volgende:
Nou BB kletter die nieuwe er nu maar in... het duurt te lang hi..
Donderdagochtend rond half 10.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:31 schreef Droopie het volgende:
Maar?
Jullie weten het natuurlijk ook niet.
Op dinsdag is toch meestal de nominatieronde? Zijn ze dat nu aan het doen?
En vorige week was het op woensdag dat de genomineerden werden bekendgemaakt?
Rotterdammers herkennen een Westlander wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Sorry beetje offtopic. Maar ja er is een sl.
Mijn collega's, vrienden en familie kijken ook bb. Maar zitten niet op fok ofzo. En kijken ook niet hele dagen streams. En bijna geen sociale media.
Ben benieuwd hoe die reageren op alles? Wat zijn de favorieten. Wie wordt eruit gekotst?
Ik merk dat iedereen Jeffrey en jolien uitkotsen. En keanu en lennie
Favoriet in mijn omgeving Axel en mattheus.
Ik ben benieuwd of dat zo is, omdat ik uit de omgeving Rotterdam kom?
Hoe is dat in jullie omgeving?
Nou dat hoop ik oprecht, ik vind wel dat hij dat verdient... dat zou mooi zijn gelijk met de nieuwe droppen..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien kan hem tegelijk met nieuwe terug erin zetten nog z'n redding zijn.
Het is wel lunchtijd dus... haha...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:31 schreef Verity het volgende:
[..]
Idd! Lijkt wel of ze een gezamenlijke lunch achter de schermen hebben.
Hierquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als dit niet mag, graag aangeven waar ik deze vraag wel mag stellen
sorry verkeerde plekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Sorry beetje offtopic. Maar ja er is een sl.
Mijn collega's, vrienden en familie kijken ook bb. Maar zitten niet op fok ofzo. En kijken ook niet hele dagen streams. En bijna geen sociale media.
Ben benieuwd hoe die reageren op alles? Wat zijn de favorieten. Wie wordt eruit gekotst?
Ik merk dat iedereen Jeffrey en jolien uitkotsen. En keanu en lennie
Favoriet in mijn omgeving Axel en mattheus.
Ik ben benieuwd of dat zo is, omdat ik uit de omgeving Rotterdam kom?
Hoe is dat in jullie omgeving?
Dat zijn echt precies mijn 3 favorieten.quote:
ALs je het wil weten hoe mensen over bewoners dan denk ik dat je daar beter zitquote:
Elsa Jolien en Jeffquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou schiet op met die sl.
Ik wil een nominatie pin op lennie, keanu en Jeffrey zien
Een een piepje ofzo vlak voor een streamlock zodat je weet dat je het geluid moet aanpassen...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:44 schreef Verity het volgende:
Het zou erg fijn zijn als ze bij geplande en lange SL een tijd vermelden met hoe lang het ongeveer duurt
Ja of en dit is heel ingewikkeld...ze passen dat geluid aanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Een een piepje ofzo vlak voor een streamlock zodat je weet dat je het geluid moet aanpassen...
Arme oren
Ook goed. Dan Jeffrey als eerste.quote:
Elsa, lennie, wicky graag.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook goed. Dan Jeffrey als eerste.
Daarna lennie en keanu exit
oke als Jeff er als eerste uitgaat...graag, maar denk helaas van niet.komt niet eens op de bankquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook goed. Dan Jeffrey als eerste.
Daarna lennie en keanu exit
En terecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke als Jeff er als eerste uitgaat...graag, maar denk helaas van niet.komt niet eens op de bank
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:01 schreef Cupfighter het volgende:
Alles is anders bij BB behalve die klote SL
Dat vind ik slecht gedaan dit jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, niet meer leuk. Vooral die podcast op repeat is vervelend
alles beter dan Big Brother Radio..quote:
Is elk jaar wel vaak dezelfde stukjes die herhaald worden. Mijn lievelingsstreamlock is het oog. Lekker rustigquote:
Helemaal niets herhalen, ze moeten gewoon livestreams brengen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Of herhaal gewoon de uitzending van de vorige dag in de SL .. zit er nog wat afwisseling in.
Het zal wel weer iets onbenulligs zijn, camera's poetsen, of verplaatsten, nieuwe ophangen, defecte weghalen..straks is alles weer business as usualquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal niets herhalen, ze moeten gewoon livestreams brengen.
Dit is gewoon schofterig.
Dit gaat idd te ver.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal niets herhalen, ze moeten gewoon livestreams brengen.
Dit is gewoon schofterig.
Nog een halfuurtje inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Deze SL begint de lengte te krijgen als die van zondag.
Gewoon absurd ditquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Deze SL begint de lengte te krijgen als die van zondag.
Werkbespreking met de groep erbij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal wel weer iets onbenulligs zijn, camera's poetsen, of verplaatsten, nieuwe ophangen, defecte weghalen..straks is alles weer business as usual
Denk weer een game of zo. Alle dagen al een sl van minsten 2 uur de laatste tijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Werkbespreking met de groep erbij.
Dat deden ze normaal met 1 sl, en niet beide streams.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk weer een game of zo. Alle dagen al een sl van minsten 2 uur de laatste tijd.
Andere seizoenen wel. Maar dit jaar vaak zelfde streams en hele lange sl.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat deden ze normaal met 1 sl, en niet beide streams.
Gister ook zo, kwamen terug en waren die 2 onthuldquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:46 schreef Frummelie het volgende:
Potverdorie 2 uur later nog steeds deze shit..
Dat is toch niet normaal zolang... ik vind het echt niet grappig meer..😉quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister ook zo, kwamen terug en waren die 2 onthuld
Je bent niet alleenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal zolang... ik vind het echt niet grappig meer..😉
Dan moeten ze ons geen livestreams gevenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Febo wilt dat we de afleveringen kijken. Maar dit is echt wel belachelijk
en daarna kreeg je dan altijd een spel?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk weer een game of zo. Alle dagen al een sl van minsten 2 uur de laatste tijd.
Die was dan gespeeld en kregen wij ze erna weer op de streamsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en daarna kreeg je dan altijd een spel?
De uitslag van een spel of iets wat gebeurd is. Waar de bewoners dan officieel niet over mogen praten maar dat doen ze toch dus komen we dan toch te weten wat er ongeveer gebeurd is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en daarna kreeg je dan altijd een spel?
Gezondheidsredenenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
Bb zei nog iets over het waarom ze wegging maar ging me te snel om mee te typen.
Gezondheidquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
Bb zei nog iets over het waarom ze wegging maar ging me te snel om mee te typen.
Rob is ook om gezondheidsredenen zelf vertrokken volgens mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Sinds de reboot volgens mij nog geen BB geweest waar niemand vrijwillig is vertrokken?
Met in 2021 natuurlijk het record van aantal bewoners gelijkertijd...
Rob is ook vrijwillig gegaan vorig jaar en Chiara ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Sinds de reboot volgens mij nog geen BB geweest waar niemand vrijwillig is vertrokken?
Met in 2021 natuurlijk het record van aantal bewoners gelijkertijd...
Was hij niet gewoon weg genomineerd?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Rob is ook om gezondheidsredenen zelf vertrokken volgens mij.
Nee koos ervoor om zelf te gaan ook qua gezondheidquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef cat123 het volgende:
[..]
Was hij niet gewoon weg genomineerd?
Nee is echt zelf gegaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef cat123 het volgende:
[..]
Was hij niet gewoon weg genomineerd?
Ah gezondheidsredenen dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Wajow slinger ook even de stream aan
Lennie weg om gezondheidsredenen
https://streamable.com/e2ftzxquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
Gezondheidsredenenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
serieus, en niemand heeft het er over?quote:
Ja dat bedoel ik. En ik geloof de andere jaren (2022 en 2023) ook wel iemand. Maar ik kan me vergissen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rob is ook vrijwillig gegaan vorig jaar en Chiara ook
ze was toch niet ziek, dat is een gemaakte reden volgens mijnquote:
heeft zij dat gedaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef Tascha071 het volgende:
Ze voelde zich miss betrapt ivm met die banaan eten op wc
Daar hebben ze het waarschijnlijk de afgelopen 2,5u streamlock al veel over gehad. Die BB mededeling direct nadat streams terug waren was natuurlijk gewoon voor ons.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
serieus, en niemand heeft het er over?
ze hebben toch 24 uur aanvraag?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
BB : plots zijn jullie met 1 bewoner minder in mijn huis
Zoals ze zelf heeft verteld heeft lennie dit avontuur en mijn huis hebben verlaten
de liefde en aandacht waarmee jullie afscheid hebben genomen van lennie was hartverwarmend
ik snap dat er veel door jullie hoofd gaat en dat het spel??
tegelijk .. het spel gaat door en het spel daarmee ook
Meen dat hij nog wat zei over haar gezondheid.. dat ze daarom weg is gegaan.
Dat hebben ze de afgelopen twee uur al gedaan denk ik tijdens de SLquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
serieus, en niemand heeft het er over?
Of niemand naar huis deze weekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:06 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of en wanneer er een nieuwe bewoner gaat komen, omdat Lennie weg is gegaan.
Nee, er is altijd een exit anders hebben ze geen content.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Of niemand naar huis deze week
Exit, maar dan niet, en genomineerd voor aankomende week.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, er is altijd een exit anders hebben ze geen content.
Is toch nog geweest dat degene die normaal moest vertrekken dan de week erop reeds genomineerd stondquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal dat met haar boulimia te maken hebben?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:08 schreef ledn81 het volgende:
Er is op tijd aan alarmbellen getrokken.. vanuit buitenaf is ze dus eruit gehaald
Als dat zo is, waarom heeft ze in godsnaam 2 gamechangers gekocht gisteren....quote:
Dat zou minder zijn. Vermoedelijk moeten we het in de tv uitzending zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Ze hebben het erover dat Lennie is gemonitord door BB en dat ze zelf niet uit eigen beweging vertrokken zou zijn.
Het is dus een beslissing van BB en vermoedelijk iets psychisch. Ik hoop niet dat haar eetstoornis haar parten is gaan spelen, dat zou zo sneu zijn voor haar.
vind ik wel jammerquote:
Ja "gezondheidsredenen" is natuurlijk een ruim begrip.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Ze hebben het erover dat Lennie is gemonitord door BB en dat ze zelf niet uit eigen beweging vertrokken zou zijn.
Het is dus een beslissing van BB en vermoedelijk iets psychisch. Ik hoop niet dat haar eetstoornis haar parten is gaan spelen, dat zou zo sneu zijn voor haar.
Ze at op sommige momenten heel veel. En denk daarna het eruit gegooid hebben en dat kan bb dan zien. Wel heftigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou minder zijn. Vermoedelijk moeten we het in de tv uitzending zien.
Ja inderdaad. Maar natuurlijk ook privacyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:11 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja "gezondheidsredenen" is natuurlijk een ruim begrip.
vaag allemaal hehequote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Chiara ging ook ineens. En Sonja vorig jaar ook
BB is scherp , was dat niet ooit een programma?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel is zijn tandenborstel vergeten in het huis
Waarschijnlijk van voor zijn tijdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef PunkieePie het volgende:
Axel begreep de tandenborstel grap duidelijk niet
Ik denk dat Axel zich een beetje overvallen voelde door BB en het nieuwsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou als ik Axel was geweest wel een beetje meer hebben willen weten of tenminste dat hij gezegd zou hebben dat hij hoopte dat het niet te ernstig was
Natuurlijk, er komt aan de andere kant wel weer een vervanger bij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:13 schreef Verity het volgende:
BB geeft aan dat het spel en avontuur gewoon verder gaat. Ik denk dat er toch iemand weg gaat deze week.
Uhhh... Vergeet Je Tandenborstel Niet, gepresenteerd door Rolf Woutersquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef mazaru het volgende:
Axel: Ik ben mijn tandenborstel vergeten in dat huis.
BB: Was dat niet ooit een spelletjesprogramma?
Nee het is ook een juiste beslissing van BB lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
Wickey en keanu dat ze dit nooit zelf gedaan zou hebben.
die volgt hopelijk snelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef marky het volgende:
Dat is dan toch een hele foute casting. Of haar thuisfront heeft de haat online gezien en besloten dat het beter is naar huis te gaan.
Heel benieuwd hoe Keanu dit nu gaat oppakken.
Dus dat wordt elke keer een SL als ze het erover hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Axel zou als hij weet in het huis komt van de overige bewoners wel meer te horen krijgen zegt BB
Axel is 28 die heeft dat nooit meegekregen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
BB is scherp , was dat niet ooit een programma?
Axel snapt er niks van .
Ik vond zijn reactie echt typisch voor een manquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou als ik Axel was geweest wel een beetje meer hebben willen weten of tenminste dat hij gezegd zou hebben dat hij hoopte dat het niet te ernstig was
ja die zijn nu weg uit het spel dan. welke had ze?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom heeft ze in godsnaam 2 gamechangers gekocht gisteren....
Nopequote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zou de erfenis van Lennie verdeeld worden onder iedereen nu?
Echt hequote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:17 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie echt typisch voor een man
Ja ik kreeg het al door. Ik ken het programma nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Uhhh... Vergeet Je Tandenborstel Niet, gepresenteerd door Rolf Wouters
Het is de vraag of Axel op de hoogte was van haar ziektequote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:17 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Denk dat ie niet durfde te vragen wie Lennie ook al weer wasquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:17 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Lennie heeft 2 gekocht niet bekend welke.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die zijn nu weg uit het spel dan. welke had ze?
was voor zijn tijd hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef PunkieePie het volgende:
Axel begreep de tandenborstel grap duidelijk niet
Dan heeft BB ervoor gekozen, waarschijnlijk mentaal/lichamelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:18 schreef Dotteke het volgende:
Voor Lennie was het ook een shock zegt Keanu
Ze werd naar de dagboekkamer geroepen?
En toen ging hier de telefoon
ze zeiden toch dat het vanuit het thuisfront kwam die beslissing?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:18 schreef Dotteke het volgende:
Voor Lennie was het ook een shock zegt Keanu
Ze werd naar de dagboekkamer geroepen?
En toen ging hier de telefoon
Kleurrijk was ze zeker maar dan alleen in haar kledingkeuze. Ze is me wel erg tegengevallen.. jammer want ik vond haar wel heel leuk de eerste paar dagen maar daarna kwamen toch wel nare trekjes naar boven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Echt heel jammer dat Lennie weg is, ik vond haar zo kleurrijk en fantastisch.![]()
Heel veel beterschap voor haar, ik hoop dat ze zich snel weer ok voelt.
Als het Niels was geweest die zo zou reageren was internet te klein geweest. Dan was hij een ongevoelige hork.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:17 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Dan ga ik weer naar 1quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
op s1 Keany en Wicky over Lennie
Op s2 gametalk
Gaat niet goed komen niet...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
En Stream op Axel. die voor zich uit staart
Oh ik had bij Niels hetzelfde gezegd. Maar ik heb nog niet veel streams gezien dus mijn mening over iedereen is gebaseerd op de uitzendingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:20 schreef marky het volgende:
[..]
Als het Niels was geweest die zo zou reageren was internet te klein geweest. Dan was hij een ongevoelige hork.
toch wel eens geen exit geweest maar dat degeen die zou moeten gaan automatisch een nominatie had voor de volgende weekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:24 schreef cat123 het volgende:
Wtf.. Luxe vip behandeling voor de zieke vogel, arm Schaapje. Wat een voortrekkerij...
jup en ze eten nu wel meer groenten maar toch een aantal dagen slecht gegeten ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vraag me oprecht af of ze in het huis niet ook wat extra vitamine en voedsel moeten gooien.
Dat virus waard daar toch rond
Ik zie sommige wel vitamines slikkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vraag me oprecht af of ze in het huis niet ook wat extra vitamine en voedsel moeten gooien.
Er staan meerdere potten met vitamines in de keuken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef Kodiak100 het volgende:
haal dan Tr... uhm.. Ashley maar terugquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop niet dat Linda terug komt.
Hou er niet van als mensen die weg gestemd zijn terugkomen.
(Zoals Danny 2023 en Ashley 2024)
Oh shit dan komt Linda of.. FLEUR misschien terugquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
ah neeeeeeeee Fleur nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh shit dan komt Linda of.. FLEUR misschien terug
Nee denk het niet. Iemand zei net: eruit is eruit....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
of misschien weg moest van BBquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:26 schreef Clasientje het volgende:
Heb ik het net goed gelezen? Dat Lennie er klaar mee is en het huis verlaat?
Om gezondheidsredenen het huis uit gegaan meer weten we niet .quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:26 schreef Clasientje het volgende:
uit huis gehaald vanwege gezondheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:26 schreef Clasientje het volgende:
Ze moest het huis uit van BBquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:26 schreef Clasientje het volgende:
Of gewoon stress. Blijft opvallend dat ze al zoveel risico genomen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:23 schreef Joyce-43 het volgende:
is voor het eerst dat er echt iemand de griep heeft in BB
si siquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:26 schreef Clasientje het volgende:
Nee dankje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
haal dan Tr... uhm.. Ashley maar terug
kunnen we weer genieten
Gelukkig heb je luie keanu nogquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:27 schreef engine het volgende:
Ga Lennie wel missen. Lekker lui en brutaal, altijd leuk.
Nou klaar mee niet. Ze is uit het huis vanwege gezondheidsredenen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:26 schreef Clasientje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
precies!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die kan ook wel brutaal zijn maar denk dat lennie meer voor oorlog had gezorgd. Ze lag ook al niet lekker meer in de groep (en dat zie ik graag).quote:
Mag mee-eten van de febo kantine.quote:
Gezien de tijd, restjes van de febo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mag mee-eten van de febo kantine.
To Good To Go-boxje van de Jumboquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gezien de tijd, restjes van de febo.
Voor iemand die niet lekker lag lag ze wel heel veelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:29 schreef engine het volgende:
[..]
En die kan ook wel brutaal zijn maar denk dat lennie meer voor oorlog had gezorgd. Ze lag ook al niet lekker meer in de groep (en dat zie ik graag).
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor iemand die niet lekker lag lag ze wel heel veel
Misschien tijdens de SLquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:33 schreef BigBreg83 het volgende:
Hebben ze in het huis al gegeten eigenlijk?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Zoiets zij Eric net alquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan heeft BB ervoor gekozen, waarschijnlijk mentaal/lichamelijk.
Ja maar hoorde ze net ook zeggen, dat ze door het thuisfront naar huis is gehaald?quote:
Een waarbij we dan mogen meekijken welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:36 schreef BigBreg83 het volgende:
nou BB, het spel gaat door!
zei BB zelf. Dus gooit er een groeps opdracht in ofzo.
Ze heeft dat toch gezegd?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Las op X dat ze eruit is omdat ze verzwegen had dat ze eetstoornis heeft
Niels : "Axel mag niet, wij 2 niet."quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:33 schreef Puzzie het volgende:
Niels en Jordy over wie ze nu moeten nomineren
Jaaaa uiteraard. Dat hebben wij wel verdient na al die sl'squote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Een waarbij we dan mogen meekijken wel
https://x.com/ledn81 hier staan paar filmpjesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef Clasientje het volgende:
Maar wat had Lennie dan ? Ik was te werk dus ik heb veel gemist.
Ik heb hier gelezen dat ze vertelde dat ze boulimia heeft gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef Clasientje het volgende:
Weten we niet. Wij hebben er ook niks van gezien. Er is speculatie over boulimia en dat BB heeft besloten dat ze uit het huis moest.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef Clasientje het volgende:
Is niet gezzegd, gezondheidsreden is het einige wat gezegd is door BBquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef Clasientje het volgende:
Staat ook laag in de polls dus easy clap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:37 schreef Kissingbird het volgende:
Niels en Jordy nominatie praat
willen Wicky naar huis hebben wat ik zo begrijp
Ja allemaal vol idioten, en Jeffrey, Jordy en Niels...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: Zoals ik het gister al zei het lijkt hier soms wel op de geestelijke gezondheidsdienst
![]()
![]()
En streamlockquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: Zoals ik het gister al zei het lijkt hier soms wel op de geestelijke gezondheidsdienst
![]()
![]()
Mooie is dat hij zichzelf ook als voorbeeld noemde, zelfspotquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:41 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
Jordy is volgens mij wel de enigenzonder enorme rugzakquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja allemaal vol idioten, en Jeffrey, Jordy en Niels...
Waarschijnlijk niet tijdens de intake gesprekken. (of hoe noem je dat)quote:
jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Mooie is dat hij zichzelf ook als voorbeeld noemde, zelfspot
Ze bedoelde dat ze niet op zichzelf stemmen dus afvielen qua keus.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels : "Axel mag niet, wij 2 niet."
Beter zegt BB nu.. Axel is even ziek.. En omdat Lennie nu vertrokken is mogen ook de decision makers genomineerd worden
Maar ze heeft dat ruim een week terug al verteld. Dan hebben ze wel heel lang gewachtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet tijdens de intake gesprekken. (of hoe noem je dat)
Het ging zo plotseling , er zal wel iets gezien zijn door BB , of voorgevallen waardoor ze haar naar de DBK riepenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze heeft dat ruim een week terug al verteld. Dan hebben ze wel heel lang gewacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |