Ja "gezondheidsredenen" is natuurlijk een ruim begrip.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Ze hebben het erover dat Lennie is gemonitord door BB en dat ze zelf niet uit eigen beweging vertrokken zou zijn.
Het is dus een beslissing van BB en vermoedelijk iets psychisch. Ik hoop niet dat haar eetstoornis haar parten is gaan spelen, dat zou zo sneu zijn voor haar.
Ze at op sommige momenten heel veel. En denk daarna het eruit gegooid hebben en dat kan bb dan zien. Wel heftigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou minder zijn. Vermoedelijk moeten we het in de tv uitzending zien.
Ja inderdaad. Maar natuurlijk ook privacyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:11 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja "gezondheidsredenen" is natuurlijk een ruim begrip.
vaag allemaal hehequote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Chiara ging ook ineens. En Sonja vorig jaar ook
BB is scherp , was dat niet ooit een programma?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel is zijn tandenborstel vergeten in het huis
Waarschijnlijk van voor zijn tijdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef PunkieePie het volgende:
Axel begreep de tandenborstel grap duidelijk niet
Ik denk dat Axel zich een beetje overvallen voelde door BB en het nieuwsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou als ik Axel was geweest wel een beetje meer hebben willen weten of tenminste dat hij gezegd zou hebben dat hij hoopte dat het niet te ernstig was
Natuurlijk, er komt aan de andere kant wel weer een vervanger bij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:13 schreef Verity het volgende:
BB geeft aan dat het spel en avontuur gewoon verder gaat. Ik denk dat er toch iemand weg gaat deze week.
Uhhh... Vergeet Je Tandenborstel Niet, gepresenteerd door Rolf Woutersquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef mazaru het volgende:
Axel: Ik ben mijn tandenborstel vergeten in dat huis.
BB: Was dat niet ooit een spelletjesprogramma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |