Idd! Lijkt wel of ze een gezamenlijke lunch achter de schermen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:30 schreef Frummelie het volgende:
Nou BB kletter die nieuwe er nu maar in... het duurt te lang hi..
Donderdagochtend rond half 10.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:31 schreef Droopie het volgende:
Maar?
Jullie weten het natuurlijk ook niet.
Op dinsdag is toch meestal de nominatieronde? Zijn ze dat nu aan het doen?
En vorige week was het op woensdag dat de genomineerden werden bekendgemaakt?
Rotterdammers herkennen een Westlander wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Sorry beetje offtopic. Maar ja er is een sl.
Mijn collega's, vrienden en familie kijken ook bb. Maar zitten niet op fok ofzo. En kijken ook niet hele dagen streams. En bijna geen sociale media.
Ben benieuwd hoe die reageren op alles? Wat zijn de favorieten. Wie wordt eruit gekotst?
Ik merk dat iedereen Jeffrey en jolien uitkotsen. En keanu en lennie
Favoriet in mijn omgeving Axel en mattheus.
Ik ben benieuwd of dat zo is, omdat ik uit de omgeving Rotterdam kom?
Hoe is dat in jullie omgeving?
Nou dat hoop ik oprecht, ik vind wel dat hij dat verdient... dat zou mooi zijn gelijk met de nieuwe droppen..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien kan hem tegelijk met nieuwe terug erin zetten nog z'n redding zijn.
Het is wel lunchtijd dus... haha...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:31 schreef Verity het volgende:
[..]
Idd! Lijkt wel of ze een gezamenlijke lunch achter de schermen hebben.
Hierquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als dit niet mag, graag aangeven waar ik deze vraag wel mag stellen
sorry verkeerde plekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Sorry beetje offtopic. Maar ja er is een sl.
Mijn collega's, vrienden en familie kijken ook bb. Maar zitten niet op fok ofzo. En kijken ook niet hele dagen streams. En bijna geen sociale media.
Ben benieuwd hoe die reageren op alles? Wat zijn de favorieten. Wie wordt eruit gekotst?
Ik merk dat iedereen Jeffrey en jolien uitkotsen. En keanu en lennie
Favoriet in mijn omgeving Axel en mattheus.
Ik ben benieuwd of dat zo is, omdat ik uit de omgeving Rotterdam kom?
Hoe is dat in jullie omgeving?
Dat zijn echt precies mijn 3 favorieten.quote:
ALs je het wil weten hoe mensen over bewoners dan denk ik dat je daar beter zitquote:
Elsa Jolien en Jeffquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou schiet op met die sl.
Ik wil een nominatie pin op lennie, keanu en Jeffrey zien
Een een piepje ofzo vlak voor een streamlock zodat je weet dat je het geluid moet aanpassen...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:44 schreef Verity het volgende:
Het zou erg fijn zijn als ze bij geplande en lange SL een tijd vermelden met hoe lang het ongeveer duurt
Ja of en dit is heel ingewikkeld...ze passen dat geluid aanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Een een piepje ofzo vlak voor een streamlock zodat je weet dat je het geluid moet aanpassen...
Arme oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |