Idd! Lijkt wel of ze een gezamenlijke lunch achter de schermen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:30 schreef Frummelie het volgende:
Nou BB kletter die nieuwe er nu maar in... het duurt te lang hi..
Donderdagochtend rond half 10.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:31 schreef Droopie het volgende:
Maar?
Jullie weten het natuurlijk ook niet.
Op dinsdag is toch meestal de nominatieronde? Zijn ze dat nu aan het doen?
En vorige week was het op woensdag dat de genomineerden werden bekendgemaakt?
Rotterdammers herkennen een Westlander wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Sorry beetje offtopic. Maar ja er is een sl.
Mijn collega's, vrienden en familie kijken ook bb. Maar zitten niet op fok ofzo. En kijken ook niet hele dagen streams. En bijna geen sociale media.
Ben benieuwd hoe die reageren op alles? Wat zijn de favorieten. Wie wordt eruit gekotst?
Ik merk dat iedereen Jeffrey en jolien uitkotsen. En keanu en lennie
Favoriet in mijn omgeving Axel en mattheus.
Ik ben benieuwd of dat zo is, omdat ik uit de omgeving Rotterdam kom?
Hoe is dat in jullie omgeving?
Nou dat hoop ik oprecht, ik vind wel dat hij dat verdient... dat zou mooi zijn gelijk met de nieuwe droppen..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien kan hem tegelijk met nieuwe terug erin zetten nog z'n redding zijn.
Het is wel lunchtijd dus... haha...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:31 schreef Verity het volgende:
[..]
Idd! Lijkt wel of ze een gezamenlijke lunch achter de schermen hebben.
Hierquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als dit niet mag, graag aangeven waar ik deze vraag wel mag stellen
sorry verkeerde plekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Sorry beetje offtopic. Maar ja er is een sl.
Mijn collega's, vrienden en familie kijken ook bb. Maar zitten niet op fok ofzo. En kijken ook niet hele dagen streams. En bijna geen sociale media.
Ben benieuwd hoe die reageren op alles? Wat zijn de favorieten. Wie wordt eruit gekotst?
Ik merk dat iedereen Jeffrey en jolien uitkotsen. En keanu en lennie
Favoriet in mijn omgeving Axel en mattheus.
Ik ben benieuwd of dat zo is, omdat ik uit de omgeving Rotterdam kom?
Hoe is dat in jullie omgeving?
Dat zijn echt precies mijn 3 favorieten.quote:
ALs je het wil weten hoe mensen over bewoners dan denk ik dat je daar beter zitquote:
Elsa Jolien en Jeffquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou schiet op met die sl.
Ik wil een nominatie pin op lennie, keanu en Jeffrey zien
Een een piepje ofzo vlak voor een streamlock zodat je weet dat je het geluid moet aanpassen...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:44 schreef Verity het volgende:
Het zou erg fijn zijn als ze bij geplande en lange SL een tijd vermelden met hoe lang het ongeveer duurt
Ja of en dit is heel ingewikkeld...ze passen dat geluid aanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Een een piepje ofzo vlak voor een streamlock zodat je weet dat je het geluid moet aanpassen...
Arme oren
Ook goed. Dan Jeffrey als eerste.quote:
Elsa, lennie, wicky graag.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook goed. Dan Jeffrey als eerste.
Daarna lennie en keanu exit
oke als Jeff er als eerste uitgaat...graag, maar denk helaas van niet.komt niet eens op de bankquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook goed. Dan Jeffrey als eerste.
Daarna lennie en keanu exit
En terecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke als Jeff er als eerste uitgaat...graag, maar denk helaas van niet.komt niet eens op de bank
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:01 schreef Cupfighter het volgende:
Alles is anders bij BB behalve die klote SL
Dat vind ik slecht gedaan dit jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, niet meer leuk. Vooral die podcast op repeat is vervelend
alles beter dan Big Brother Radio..quote:
Is elk jaar wel vaak dezelfde stukjes die herhaald worden. Mijn lievelingsstreamlock is het oog. Lekker rustigquote:
Helemaal niets herhalen, ze moeten gewoon livestreams brengen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Of herhaal gewoon de uitzending van de vorige dag in de SL .. zit er nog wat afwisseling in.
Het zal wel weer iets onbenulligs zijn, camera's poetsen, of verplaatsten, nieuwe ophangen, defecte weghalen..straks is alles weer business as usualquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal niets herhalen, ze moeten gewoon livestreams brengen.
Dit is gewoon schofterig.
Dit gaat idd te ver.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal niets herhalen, ze moeten gewoon livestreams brengen.
Dit is gewoon schofterig.
Nog een halfuurtje inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Deze SL begint de lengte te krijgen als die van zondag.
Gewoon absurd ditquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Deze SL begint de lengte te krijgen als die van zondag.
Werkbespreking met de groep erbij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal wel weer iets onbenulligs zijn, camera's poetsen, of verplaatsten, nieuwe ophangen, defecte weghalen..straks is alles weer business as usual
Denk weer een game of zo. Alle dagen al een sl van minsten 2 uur de laatste tijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Werkbespreking met de groep erbij.
Dat deden ze normaal met 1 sl, en niet beide streams.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk weer een game of zo. Alle dagen al een sl van minsten 2 uur de laatste tijd.
Andere seizoenen wel. Maar dit jaar vaak zelfde streams en hele lange sl.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat deden ze normaal met 1 sl, en niet beide streams.
Gister ook zo, kwamen terug en waren die 2 onthuldquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:46 schreef Frummelie het volgende:
Potverdorie 2 uur later nog steeds deze shit..
Dat is toch niet normaal zolang... ik vind het echt niet grappig meer..😉quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister ook zo, kwamen terug en waren die 2 onthuld
Je bent niet alleenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal zolang... ik vind het echt niet grappig meer..😉
Dan moeten ze ons geen livestreams gevenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Febo wilt dat we de afleveringen kijken. Maar dit is echt wel belachelijk
en daarna kreeg je dan altijd een spel?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk weer een game of zo. Alle dagen al een sl van minsten 2 uur de laatste tijd.
Die was dan gespeeld en kregen wij ze erna weer op de streamsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en daarna kreeg je dan altijd een spel?
De uitslag van een spel of iets wat gebeurd is. Waar de bewoners dan officieel niet over mogen praten maar dat doen ze toch dus komen we dan toch te weten wat er ongeveer gebeurd is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en daarna kreeg je dan altijd een spel?
Gezondheidsredenenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
Bb zei nog iets over het waarom ze wegging maar ging me te snel om mee te typen.
Gezondheidquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
Bb zei nog iets over het waarom ze wegging maar ging me te snel om mee te typen.
Rob is ook om gezondheidsredenen zelf vertrokken volgens mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Sinds de reboot volgens mij nog geen BB geweest waar niemand vrijwillig is vertrokken?
Met in 2021 natuurlijk het record van aantal bewoners gelijkertijd...
Rob is ook vrijwillig gegaan vorig jaar en Chiara ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Sinds de reboot volgens mij nog geen BB geweest waar niemand vrijwillig is vertrokken?
Met in 2021 natuurlijk het record van aantal bewoners gelijkertijd...
Was hij niet gewoon weg genomineerd?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Rob is ook om gezondheidsredenen zelf vertrokken volgens mij.
Nee koos ervoor om zelf te gaan ook qua gezondheidquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef cat123 het volgende:
[..]
Was hij niet gewoon weg genomineerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |