dat er niemand even rondje mee loopt ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:54 schreef Puzzie het volgende:
Sneu voor die jongen , en dan wordt hij ook nog als een melaatse behandeld door de huisgenoten
Nee , ze zijn allemaal vooral bezig met ik ik ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat er niemand even rondje mee loopt ook![]()
maargoed dit is leuker voor de tv met een all by myself muziekje eronder natuurlijk
Ze hebben toch regelmatig bij hem gekeken. Gisteravond nog niels en jordy voor ze gingen slapen. Toen sliep hij al. Ook elsa en milena die regelmatig keken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:54 schreef Puzzie het volgende:
Sneu voor die jongen , en dan wordt hij ook nog als een melaatse behandeld door de huisgenoten
Ik had het over hun gesprek net , niet over vannacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben toch regelmatig bij hem gekeken. Gisteravond nog niels en jordy voor ze gingen slapen. Toen sliep hij al. Ook elsa en milena die regelmatig keken.
Volgens mij gaat hij niet genomineerd worden. Maar als hij het wel wordt dan mag ik hopen dat hij gesaved wordtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:22 schreef ledn81 het volgende:
Al gezichten van die kuttekoppen die Axel straks nomineren en dat ie dan als eerste gesaved wordt.![]()
De bewoners en een virus verslagen
Ja als de verpleegster het maar vaak genoeg herhaalt gaat de rest van zelf meequote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:25 schreef Puzzie het volgende:
Ze zijn allemaal bezig met de angst om ziek te worden
quote:https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 21 januari 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
Ah die smerige wc moet worden schoongemaakt
Hij heeft ook niet gekotstquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:22 schreef BigBreg83 het volgende:
Het kotsen van jordy na het feestje zaterdag is dus uit de uitzending gelaten.
Lijkt me rijkelijk laat ...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:25 schreef Puzzie het volgende:
Ze zijn allemaal bezig met de angst om ziek te worden
geloof over Keanuquote:
Dat zal is tijd worden inderdaad. Helemaal nu iederen GC'ers heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
Elsa wil praten over mensen die in andermans spullen neuzen.
De dag na het feest is er gezegd dat Jordy niet ziek is geworden en niet heeft overgegeven. Liegen zij het dan lieg ik nu ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:34 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Net deed niels voor hoe hij boven de rode emmer deed:
Niels : "wie Lennie?"quote:
Volgequote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:22 schreef BigBreg83 het volgende:
Het kotsen van jordy na het feestje zaterdag is dus uit de uitzending gelaten.
dan heeft Jeffrey verkeerde interpretatie daarvan gemaakt dusquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels : "wie Lennie?"
Jeffrey : "En Keanu"
Niels : "echt!?"
Jefffrey : "Big Bother heeft dat toch gezegd.. in de live"
Dat is echt bullshit.. BB heeft gezegd dat ze idd het hele huis doorzocht heeft, maar ze hebben volgens mij niet door spullen van mensen geneusd
Was een geintje en hoe hij op de bank in de gameroom zatquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:34 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Net deed niels voor hoe hij boven de rode emmer deed:
Geen idee. Er word in ieder geval nog al spasties over gedaan. Ook als je kijkt naar de vele sl's na het feestje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
De dag na het feest is er gezegd dat Jordy niet ziek is geworden en niet heeft overgegeven. Liegen zij het dan lieg ik nu ook
Ik kan het me niet voorstellen maar als het zo is dan gaat dat echt te ver.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels : "wie Lennie?"
Jeffrey : "En Keanu"
Niels : "echt!?"
Jefffrey : "Big Bother heeft dat toch gezegd.. in de live"
Dat is echt bullshit.. BB heeft gezegd dat ze idd het hele huis doorzocht heeft, maar ze hebben volgens mij niet door spullen van mensen geneusd
Poppenhoekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:40 schreef ledn81 het volgende:
In de poppenhoek gaat het over mediageile Niels
Zijn ze toch allemaal anders zitten ze daar niet om op de tv te komenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:40 schreef ledn81 het volgende:
Ik kan echt niet meer naar haar luisterenquote:
Ik vind dat ook zo denigrerendquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer naar haar luisteren
De poppenhoekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:40 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb lennie op stream zien toegeven dat ze door een aantal spullen van mensen heeft gekeken. Met de gedachte dat het toch niet hun persoonlijke spullen zijn want het is maar een slaapzak en weekend tas van BB.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen maar als het zo is dan gaat dat echt te ver.
Asociaal gedrag vind ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik heb lennie op stream zien toegeven dat ze door een aantal spullen van mensen heeft gekeken. Met de gedachte dat het toch niet hun persoonlijke spullen zijn want het is maar een slaapzak en weekend tas van BB.
Een kandidate die iemand vraagt te jureren?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien had Salar gevraagd om in de jury te zitten : 'We vragen altijd bekende mensen'
Ze organiseert ze ook geloof ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een kandidate die iemand vraagt te jureren?
Klinkt scheef.
Maar echt hè.. met alles wat er uit haar mond komt irriteer ik me. Of het nu over haar vrouwtje gaat of over Amerika, handen wassen en al het andere gezeikquote:
Dat vind ik echt asociaalquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik heb lennie op stream zien toegeven dat ze door een aantal spullen van mensen heeft gekeken. Met de gedachte dat het toch niet hun persoonlijke spullen zijn want het is maar een slaapzak en weekend tas van BB.
T zijn allemaal wel normale mensen hequote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:43 schreef ledn81 het volgende:
Niels heeft aan 3 of 4 shows meegedaan in België
Niels is erg bezig hoe ie over komt en over fans enz.
Niels heeft tips gevraagd.. hij is bij Basiri geweest en heeft tips gevraagd
Milana : "waarom in godsnaam"
Milena kende iemand uit seizoen 1.. (Naomi waarschijnlijk)
Jolien kent iemand uit eerdere seizoenen.. maar wil niet zeggen wie.. (Salar vermoedelijk)
Ze wordt helemaal rood
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:22 schreef ledn81 het volgende:
Al gezichten van die kuttekoppen die Axel straks nomineren en dat ie dan als eerste gesaved wordt.![]()
De bewoners en een virus verslagen
Dat is idd wel een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een kandidate die iemand vraagt te jureren?
Klinkt scheef.
Jeff is zelf de rotste appel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:34 schreef Puzzie het volgende:
1 naam die altijd terugkomt die dat doet, volgens Jeff rotte appels
Ah oké, ze deed dus zelf niet mee.. dan is het ook geen probleem natuurlijk. Vond het al zo vreemdquote:
Hij kent ook alle seizoenen en weet precies wie erin zat en hoe het verliepquote:
Dit jochie heeft het zo voor zichzelf verpest bij het publiek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zegt de genieperaars komen erboven he als er kaas is. Hij pakt ook steeds dingen zelf.
Als in de vlaamse "Story" ooit een artikel over Jolien haar ex-partners komt, lijkt Jeff mijn zo'n type die daar heel slecht mee kan omgaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
In het poppenhuis vragen ze aan Jolien of Jeff het weet van Salar : "Ja, dat heb ik verteld... maar jullie moeten er nu ook niet echt de nadruk op gaan leggen.'
Matt : Ik zou dat niet prettig vinden, dat mijn parter steeds praat over al haar exen.
Jolien : Maar het is mijn ex niet he .... het is een goede kennis.
[ afbeelding ]
Milena: Maar dat weet Jeff misschien niet, dat lachje daarachter...
Tis en blijft een lege doos en niet eens zo een mooie, maar goed het is wel leuk dat ze in het huis is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien kan ook alleen maar over vriendjes praten he. Zit geen diepte qua conversaties bij haar
Canta toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Niels is af met deze opmerking: van mensen die een brommer auto koopt en rijdt die moeten dood. Met 45 op een weg van 70 rijden.
Dat is iemand die een banaan heeft gejatquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:01 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice komt vragen wie er banaan eet op het toilet, er lag een bananenschil ...
Ik ken wel zo iemand daar in dat huis.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is iemand die een banaan heeft gejat
Dat is wel heel erg snel jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Garantie? BB heeft vast de factuur nog
Ook gewoon alles in details willen weten he?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:21 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel de mannen moeten laten zien hoe ze op de wc zitten
Mooiquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:23 schreef ledn81 het volgende:
Axel gaat naar de panic room om even op te knappen
Of dat goed gaat vallen bij mensen vraag ik me afquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
O alex krijgt privilages ff een paar dagen naar een panic room met eigen douche en wc om te herstellen
Er moet denk ik wel wat aan de hand zijn, anders doen ze dat niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of dat goed gaat vallen bij mensen vraag ik me af
waarom?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Wat een deceptie weer dit, gadverdamme! Stuur die idioot gewoon naar huis.
Je moeten altijd even weten op wie je reageert ...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
waarom?
toch sneu dat hij ziek is - laat hem opknappen en weer verder spelen
zo'n idioot is het nu ook weer niet
Heb ik geen boodschap aan, BB blijkbaar wel. Je bent daar om een spel te spelen, zieken moet je er uit halen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
waarom?
volgens mij kwam Nele al met een snotneus binnenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha ... lekker gewerkt Febo .. nu wordt niemand meer ziek.....![]()
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
waarom?
Misschien corona test gehad. Maar hij ligt er al dagen dus heeft allang.mensen kunnen besmetten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er moet denk ik wel wat aan de hand zijn, anders doen ze dat niet.
Normaal met een griepje doen ze dit niet volgens mij.
Wat ik zo hoor zijn de bewoners er wel oké mee
Juist, dat hadden ze meteen moeten doen, maar misschien kwam deze beslissing van BB pas na doktersbezoek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
He he komen ze nu mee.. al een paar dagen flink ziek.
Misschien ook welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef engine het volgende:
Alleen kan hij dan niet meer frisse lucht halen
Er is toch een 2e binnenplaats.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef engine het volgende:
Wel is in dat gedeelte waar ze vorig jaar elke keer heen gingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef engine het volgende:
I knowquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moeten altijd even weten op wie je reageert ...
Wil jij ook ontslagen worden als je ziek bent?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb ik geen boodschap aan, BB blijkbaar wel. Je bent daar om een spel te spelen, zieken moet je er uit halen.
Jawel bij de pr is een buitenplaatjesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef engine het volgende:
Hoop eigenlijk dat ze hem stiekem naar huis laten gaan om daar te herstellenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden we beelden krijgen uit de ziekenboeg?
Slaat ook als kut op Dirk dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wil jij ook ontslagen worden als je ziek bent?![]()
Warme douche hoop ik voor hemquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
Axel mededeling voor iedereen, gaat naar panicroom voor paar dagen. Met eigen douche en wc.
Kan ook, dit is een variant.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:32 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik ken alleen: slaat als een lul op een drumstel.
Is op de livestream te te zien geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen maar als het zo is dan gaat dat echt te ver.
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:32 schreef Hoempah het volgende:
Volgens mij staat Axel zijn mic nog open
of een lul op 'n slagroomtaartquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:32 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
O alex krijgt privilages ff een paar dagen naar een panic room met eigen douche en wc om te herstellen
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of een lul op 'n slagroomtaart
Ah.. "een paar dagen" toch niet tot zaterdag toevallig?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:34 schreef spapaars het volgende:
Tijdelijk vertrek van de zieke Axel
video
https://streamable.com/8jy7ys
Oooh toppie, lekkere fruitjes, hoop dat hij met BB mee mag eten want dat is altijd goed voor elkaar..quote:
Neem aan dat ze hem nu niet kunnen nomineren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah.. "een paar dagen" toch niet tot zaterdag toevallig?
Je mag het geen valsspelen noemen al dat zo is, maar ik het is wel zoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem aan dat ze hem nu niet kunnen nomineren.
Het zijn vooral de Belgen in het huis die hem zo snel als mogelijk willen zien vertrekken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena hoopt dat ze Axel wel mogen nomineren : 'Anders wordt het wel moeilijk he'
Dat is maar de vraag , ik denk het niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef cat123 het volgende:
Vind het wel jammer dat axel er waarschijnlijk niet uit gaat..
Keanu is aan het miepen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef Lrod01 het volgende:
Keanu heeft gelijk. Het zou totaal oneerlijk zijn als Axel hierdoor wederom een gratis vrijstelling krijgt. Lekker makkelijk ook, doen alsof je ziek en zwak bent om lekker een eigen kamer krijgen met eten en al.
Die gaat wel, die zit nu echt wel op de schopstoel. Hij kan zo nooit in de groep groeien, en nu helemaal niet. Die opsluiting is gewoon begin van het einde. Strik er om, en een schop, chop chop!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef cat123 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:32 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Ziek is ziek, niemand wilt zelfs bij hem in de buurt zijn of naast hem slapen. En dan klagen nu sommige dat hij misschien een beetje luxe heeft?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef Lrod01 het volgende:
Keanu heeft gelijk. Het zou totaal oneerlijk zijn als Axel hierdoor wederom een gratis vrijstelling krijgt. Lekker makkelijk ook, doen alsof je ziek en zwak bent om lekker een eigen kamer krijgen met eten en al.
Wel saai om zo in je uppie daar te zitten.quote:
Misschien kan die oranje poffertjesporem een presidentiële decreet tekenen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef Lrod01 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]Lul op een drumstel, daarna wel je handen wassen aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niels wast zijn handen niet. Vindt ie niet nodig als ie alleen zijn vlees aanraakt.
Rest geschokt hahaHell To The Liars
Ja, nomineren ze 'm zal ie gered worden door medelijden stemmers.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef cat123 het volgende:
Het ging er meer om dat hij nu voor de zoveelste keer waarschijnlijk is vrijgesteld van nominatie. Dat is oneerlijk. Het spel gaat gewoon door, ziek of niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:46 forum.fok.nl/topic/2728727/10/25#p216377269]dinsdag 21 januari 2025 11:48[/url] schreef Verity het volgende:
[..]
Ziek is ziek, niemand wilt zelfs bij hem in de buurt zijn of naast hem slapen. En dan klagen nu sommige dat hij misschien een beetje luxe heeft?
Nee, niet omdat mensen hem zielig vinden maar omdat ze een hekel hebben aan akelige, saggerijnige mensen die een ander naar beneden halen om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, nomineren ze 'm zal ie gered worden door medelijden stemmers.
Vind ik ook iets sneu's hebben, niet om je persoon mogen blijven maar omdat mensen je zielig vinden
Want zeg eerlijk, niemand weet hoe die verder is daar. En persoonlijk vond ik wat ik wel van 'm gezien hem totaal niet boeiend. Ja dat ie die 500,- pakte, maar meer is het ook niet. Onvoldoende reden om 'm erin te houden voor mij.
Misschien hangt er een scherm en kan die meekijkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel saai om zo in je uppie daar te zitten.
Staat toch nog niet vast of hij vrijgesteld is? Niemand weet dat nog, dus te vroeg om zo heftig erop te reageren (Keano).quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:52 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat hij nu voor de zoveelste keer waarschijnlijk is vrijgesteld van nominatie. Dat is oneerlijk. Het spel gaat gewoon door, ziek of niet.
Er hangt een scherm.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien hangt er een scherm en kan die meekijken
Tuurlijk wel dat is toch dezelfde ruimte waar vorig jaar oa de pizzahut en het kasteel was. Daar was een keukenblok en een douche en een buitenplaats.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef engine het volgende:
Waarom, die jongen heeft nog amper wat kunnen laten zien van zichzelf werd in het begin genegeerd... daarna wordt hij ziek.. hij moet ook even de kans krijgen om te aarden... wie weet hoe hij zich ontplooit.. en zorgt hij voor leuke streams...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef cat123 het volgende:
Met helemaal niets meekrijgen, of zien worden het lange dagen in dat hok.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en dan meekijken zonder geluid
In mijn gedachten was dat ergens andersquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wel dat is toch dezelfde ruimte waar vorig jaar oa de pizzahut en het kasteel was. Daar was een keukenblok en een douche en een buitenplaats.
Niemand, en als hij op de bank zit gaat hij niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik wil Jeff weg hebben, maar ik vraag mij af of er genoeg bewoners zijn die hem gaan nomineren.
Ik vrees het nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik wil Jeff weg hebben, maar ik vraag mij af of er genoeg bewoners zijn die hem gaan nomineren.
Anderen kregen die kans toch ook niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waarom, die jongen heeft nog amper wat kunnen laten zien van zichzelf werd in het begin genegeerd... daarna wordt hij ziek.. hij moet ook even de kans krijgen om te aarden... wie weet hoe hij zich ontplooit.. en zorgt hij voor leuke streams...
hoeveel keer is hij dan vrijgesteld? 1 keer was het het spel dat had sharice ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:52 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat hij nu voor de zoveelste keer waarschijnlijk is vrijgesteld van nominatie. Dat is oneerlijk. Het spel gaat gewoon door, ziek of niet.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niemand, en als hij op de bank zit gaat hij niet.
quote:
1 x met de week van binnenkomst?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoeveel keer is hij dan vrijgesteld? 1 keer was het het spel dat had sharice ook
dat had sharice ook...dus hij heeft door zijn ziek ..niet voor de zoveelste keer geen nominatiequote:
Meermaals per dag gingen alle bewoners even kijken of hij wat nodig had, dus zo zielig issie ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:29 schreef -river- het volgende:
Goede overweging van BB want nu kan er wel iemand voor hem zorgen aangezien de bewoners met hem omgingen of hij de pest had.
Jezelf afzonderen van de groep is iets anders dan genegeerd worden. Hij deed zelf geen enkele moeite om te socialiseren met anderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waarom, die jongen heeft nog amper wat kunnen laten zien van zichzelf werd in het begin genegeerd... daarna wordt hij ziek.. hij moet ook even de kans krijgen om te aarden... wie weet hoe hij zich ontplooit.. en zorgt hij voor leuke streams...
Zij zijn toch niet ziek geweest... dus waarom zouden zij die privileges ook moeten krijgen....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Anderen kregen die kans toch ook niet.
Beelden kijken is weer een oneerlijk voortrekkerijtje he, dus dat zou erg scheef zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:35 schreef -river- het volgende:
Ze hadden dit zondag moeten doen, maar goed nu kan hij alsnog aansterken en ik hoop dat hij via beelden de rest kan volgen en mag nomineren deze week![]()
![]()
Het is maar hoe je het bekijkt..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:09 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Jezelf afzonderen van de groep is iets anders dan genegeerd worden. Hij deed zelf geen enkele moeite om te socialiseren met anderen.
Ja inderdaad. Hier zitten de zelfde jankerds als in het huisquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoeveel keer is hij dan vrijgesteld? 1 keer was het het spel dat had sharice ook
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Gister ook 2 uur streamlock fus zal vandaag ook wel weer zo zijn.
Dus stemmen ze op Axel om dan die mensen een hak te zetten en zich daar beter over te voelen, zoiets?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee, niet omdat mensen hem zielig vinden maar omdat ze een hekel hebben aan akelige, saggerijnige mensen die een ander naar beneden halen om zichzelf beter te voelen.
Daar!
![]()
Waar haal je dit nu weer vandaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niemand, en als hij op de bank zit gaat hij niet.
Je kan het ook zien van de andere kant. BB zondert Axel af, waardoor hij 1 of 2 dagen niets mee krijgt van wat er in het huis gebeurd. Is dat dan wel eerlijk?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:13 schreef cat123 het volgende:
[..]
Beelden kijken is weer een oneerlijk voortrekkerijtje he, dus dat zou erg scheef zijn.
Ja vraag ik mij ook af.quote:
Hij is zelfs de minst populaire.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vraag ik mij ook af.
Jeffrey is echt niet populair als je naar de polls kijkt overal
Ik kijk eigenlijk nooit naar de pols overalquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vraag ik mij ook af.
Jeffrey is echt niet populair als je naar de polls kijkt overal
We kunnen het er mee eens zijn of niet..... het heeft geen zin BB heeft beslotenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:20 schreef Droopie het volgende:
In dit soort situaties is het nooit leuk, en zijn beslissingen altijd te betwisten.
Voor beide valt wat te zeggen.
Ik weet niet maar Jill kwam en later binnen en is ook een paar dagen weggeweest energie won tochquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat wel, die zit nu echt wel op de schopstoel. Hij kan zo nooit in de groep groeien, en nu helemaal niet. Die opsluiting is gewoon begin van het einde. Strik er om, en een schop, chop chop!
Ja die podcast is zo suf.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar de pols overal
Eigenlijk vind ik het jammer dat die er zijn, vooral die met de nominaties
Ben de SL nu wel zat, keer op keer die podcast
Saai en je voelt je niet goed.. nou mij nie bellen hoor. Zou er niet aan moeten denken om daar de hele dag alleen te moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel saai om zo in je uppie daar te zitten.
Het was net voor de SL op de streams, dus het gaat wel over wat op de streams te zien was voor de SL kwamquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:21 schreef rinardo het volgende:
In iedergeval is het een mooi onderwerp om in de COS te bespreken tijdens een streamlock zie ik
Ik denk met charice, Axel en mattheus.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:21 schreef Thorelf het volgende:
ik vind het heel moeilijk dit jaar..ik stel mij zo voor als ik in het huis zou zitten met wie ik enig contact zou willen. niemand denk op dit moment... vind ze allemaal niet veel
Waar zeg ik dat het niet over de streams gaat? ik zeg alleen dat we nu een onderwerp hebben om te bespreken tijdens de streamlockquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was net voor de SL op de streams, dus het gaat wel over wat op de streams te zien was voor de SL kwam
Die waren niet dagen ziek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Anderen kregen die kans toch ook niet.
Ja, vandaar ook mijn antwoord, het was net op de streamsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet over de streams gaat? ik zeg alleen dat we nu een onderwerp hebben om te bespreken tijdens de streamlock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |