Ja inderdaad. Hier zitten de zelfde jankerds als in het huisquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:05 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoeveel keer is hij dan vrijgesteld? 1 keer was het het spel dat had sharice ook
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Gister ook 2 uur streamlock fus zal vandaag ook wel weer zo zijn.
Dus stemmen ze op Axel om dan die mensen een hak te zetten en zich daar beter over te voelen, zoiets?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee, niet omdat mensen hem zielig vinden maar omdat ze een hekel hebben aan akelige, saggerijnige mensen die een ander naar beneden halen om zichzelf beter te voelen.
Daar!
![]()
Waar haal je dit nu weer vandaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niemand, en als hij op de bank zit gaat hij niet.
Je kan het ook zien van de andere kant. BB zondert Axel af, waardoor hij 1 of 2 dagen niets mee krijgt van wat er in het huis gebeurd. Is dat dan wel eerlijk?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:13 schreef cat123 het volgende:
[..]
Beelden kijken is weer een oneerlijk voortrekkerijtje he, dus dat zou erg scheef zijn.
Hij is zelfs de minst populaire.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vraag ik mij ook af.
Jeffrey is echt niet populair als je naar de polls kijkt overal
Ik kijk eigenlijk nooit naar de pols overalquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja vraag ik mij ook af.
Jeffrey is echt niet populair als je naar de polls kijkt overal
We kunnen het er mee eens zijn of niet..... het heeft geen zin BB heeft beslotenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:20 schreef Droopie het volgende:
In dit soort situaties is het nooit leuk, en zijn beslissingen altijd te betwisten.
Voor beide valt wat te zeggen.
Ik weet niet maar Jill kwam en later binnen en is ook een paar dagen weggeweest energie won tochquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat wel, die zit nu echt wel op de schopstoel. Hij kan zo nooit in de groep groeien, en nu helemaal niet. Die opsluiting is gewoon begin van het einde. Strik er om, en een schop, chop chop!
Ja die podcast is zo suf.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar de pols overal
Eigenlijk vind ik het jammer dat die er zijn, vooral die met de nominaties
Ben de SL nu wel zat, keer op keer die podcast
Saai en je voelt je niet goed.. nou mij nie bellen hoor. Zou er niet aan moeten denken om daar de hele dag alleen te moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel saai om zo in je uppie daar te zitten.
Het was net voor de SL op de streams, dus het gaat wel over wat op de streams te zien was voor de SL kwamquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:21 schreef rinardo het volgende:
In iedergeval is het een mooi onderwerp om in de COS te bespreken tijdens een streamlock zie ik
Ik denk met charice, Axel en mattheus.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:21 schreef Thorelf het volgende:
ik vind het heel moeilijk dit jaar..ik stel mij zo voor als ik in het huis zou zitten met wie ik enig contact zou willen. niemand denk op dit moment... vind ze allemaal niet veel
Waar zeg ik dat het niet over de streams gaat? ik zeg alleen dat we nu een onderwerp hebben om te bespreken tijdens de streamlockquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was net voor de SL op de streams, dus het gaat wel over wat op de streams te zien was voor de SL kwam
Die waren niet dagen ziek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Anderen kregen die kans toch ook niet.
Ja, vandaar ook mijn antwoord, het was net op de streamsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet over de streams gaat? ik zeg alleen dat we nu een onderwerp hebben om te bespreken tijdens de streamlock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |