dat er niemand even rondje mee loopt ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:54 schreef Puzzie het volgende:
Sneu voor die jongen , en dan wordt hij ook nog als een melaatse behandeld door de huisgenoten
Nee , ze zijn allemaal vooral bezig met ik ik ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat er niemand even rondje mee loopt ook![]()
maargoed dit is leuker voor de tv met een all by myself muziekje eronder natuurlijk
Ze hebben toch regelmatig bij hem gekeken. Gisteravond nog niels en jordy voor ze gingen slapen. Toen sliep hij al. Ook elsa en milena die regelmatig keken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:54 schreef Puzzie het volgende:
Sneu voor die jongen , en dan wordt hij ook nog als een melaatse behandeld door de huisgenoten
Ik had het over hun gesprek net , niet over vannacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben toch regelmatig bij hem gekeken. Gisteravond nog niels en jordy voor ze gingen slapen. Toen sliep hij al. Ook elsa en milena die regelmatig keken.
Volgens mij gaat hij niet genomineerd worden. Maar als hij het wel wordt dan mag ik hopen dat hij gesaved wordtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:22 schreef ledn81 het volgende:
Al gezichten van die kuttekoppen die Axel straks nomineren en dat ie dan als eerste gesaved wordt.![]()
De bewoners en een virus verslagen
Ja als de verpleegster het maar vaak genoeg herhaalt gaat de rest van zelf meequote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:25 schreef Puzzie het volgende:
Ze zijn allemaal bezig met de angst om ziek te worden
quote:https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 21 januari 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
Ah die smerige wc moet worden schoongemaakt
Hij heeft ook niet gekotstquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:22 schreef BigBreg83 het volgende:
Het kotsen van jordy na het feestje zaterdag is dus uit de uitzending gelaten.
Lijkt me rijkelijk laat ...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:25 schreef Puzzie het volgende:
Ze zijn allemaal bezig met de angst om ziek te worden
geloof over Keanuquote:
Dat zal is tijd worden inderdaad. Helemaal nu iederen GC'ers heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
Elsa wil praten over mensen die in andermans spullen neuzen.
De dag na het feest is er gezegd dat Jordy niet ziek is geworden en niet heeft overgegeven. Liegen zij het dan lieg ik nu ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:34 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Net deed niels voor hoe hij boven de rode emmer deed:
Niels : "wie Lennie?"quote:
Volgequote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:22 schreef BigBreg83 het volgende:
Het kotsen van jordy na het feestje zaterdag is dus uit de uitzending gelaten.
dan heeft Jeffrey verkeerde interpretatie daarvan gemaakt dusquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels : "wie Lennie?"
Jeffrey : "En Keanu"
Niels : "echt!?"
Jefffrey : "Big Bother heeft dat toch gezegd.. in de live"
Dat is echt bullshit.. BB heeft gezegd dat ze idd het hele huis doorzocht heeft, maar ze hebben volgens mij niet door spullen van mensen geneusd
Was een geintje en hoe hij op de bank in de gameroom zatquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:34 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Net deed niels voor hoe hij boven de rode emmer deed:
Geen idee. Er word in ieder geval nog al spasties over gedaan. Ook als je kijkt naar de vele sl's na het feestje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
De dag na het feest is er gezegd dat Jordy niet ziek is geworden en niet heeft overgegeven. Liegen zij het dan lieg ik nu ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |