of een lul op 'n slagroomtaartquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:32 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik ken alleen: slaat als een lul op een drumstel.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
O alex krijgt privilages ff een paar dagen naar een panic room met eigen douche en wc om te herstellen
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of een lul op 'n slagroomtaart
Ah.. "een paar dagen" toch niet tot zaterdag toevallig?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:34 schreef spapaars het volgende:
Tijdelijk vertrek van de zieke Axel
video
https://streamable.com/8jy7ys
Oooh toppie, lekkere fruitjes, hoop dat hij met BB mee mag eten want dat is altijd goed voor elkaar..quote:
Neem aan dat ze hem nu niet kunnen nomineren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah.. "een paar dagen" toch niet tot zaterdag toevallig?
Je mag het geen valsspelen noemen al dat zo is, maar ik het is wel zoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem aan dat ze hem nu niet kunnen nomineren.
Het zijn vooral de Belgen in het huis die hem zo snel als mogelijk willen zien vertrekken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena hoopt dat ze Axel wel mogen nomineren : 'Anders wordt het wel moeilijk he'
Dat is maar de vraag , ik denk het niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef cat123 het volgende:
Vind het wel jammer dat axel er waarschijnlijk niet uit gaat..
Keanu is aan het miepen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef Lrod01 het volgende:
Keanu heeft gelijk. Het zou totaal oneerlijk zijn als Axel hierdoor wederom een gratis vrijstelling krijgt. Lekker makkelijk ook, doen alsof je ziek en zwak bent om lekker een eigen kamer krijgen met eten en al.
Die gaat wel, die zit nu echt wel op de schopstoel. Hij kan zo nooit in de groep groeien, en nu helemaal niet. Die opsluiting is gewoon begin van het einde. Strik er om, en een schop, chop chop!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef cat123 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:32 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik ken alleen: slaat als een lul op een drumstel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Ziek is ziek, niemand wilt zelfs bij hem in de buurt zijn of naast hem slapen. En dan klagen nu sommige dat hij misschien een beetje luxe heeft?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef Lrod01 het volgende:
Keanu heeft gelijk. Het zou totaal oneerlijk zijn als Axel hierdoor wederom een gratis vrijstelling krijgt. Lekker makkelijk ook, doen alsof je ziek en zwak bent om lekker een eigen kamer krijgen met eten en al.
Wel saai om zo in je uppie daar te zitten.quote:
Misschien kan die oranje poffertjesporem een presidentiële decreet tekenen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef Lrod01 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]Lul op een drumstel, daarna wel je handen wassen aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niels wast zijn handen niet. Vindt ie niet nodig als ie alleen zijn vlees aanraakt.
Rest geschokt hahaHell To The Liars
Ja, nomineren ze 'm zal ie gered worden door medelijden stemmers.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:45 schreef cat123 het volgende:
Het ging er meer om dat hij nu voor de zoveelste keer waarschijnlijk is vrijgesteld van nominatie. Dat is oneerlijk. Het spel gaat gewoon door, ziek of niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:46 forum.fok.nl/topic/2728727/10/25#p216377269]dinsdag 21 januari 2025 11:48[/url] schreef Verity het volgende:
[..]
Ziek is ziek, niemand wilt zelfs bij hem in de buurt zijn of naast hem slapen. En dan klagen nu sommige dat hij misschien een beetje luxe heeft?
Nee, niet omdat mensen hem zielig vinden maar omdat ze een hekel hebben aan akelige, saggerijnige mensen die een ander naar beneden halen om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, nomineren ze 'm zal ie gered worden door medelijden stemmers.
Vind ik ook iets sneu's hebben, niet om je persoon mogen blijven maar omdat mensen je zielig vinden
Want zeg eerlijk, niemand weet hoe die verder is daar. En persoonlijk vond ik wat ik wel van 'm gezien hem totaal niet boeiend. Ja dat ie die 500,- pakte, maar meer is het ook niet. Onvoldoende reden om 'm erin te houden voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |