Precies dit ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
waarom?
toch sneu dat hij ziek is - laat hem opknappen en weer verder spelen
zo'n idioot is het nu ook weer niet
Misschien corona test gehad. Maar hij ligt er al dagen dus heeft allang.mensen kunnen besmetten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er moet denk ik wel wat aan de hand zijn, anders doen ze dat niet.
Normaal met een griepje doen ze dit niet volgens mij.
Wat ik zo hoor zijn de bewoners er wel oké mee
Juist, dat hadden ze meteen moeten doen, maar misschien kwam deze beslissing van BB pas na doktersbezoek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
He he komen ze nu mee.. al een paar dagen flink ziek.
Misschien ook welquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef engine het volgende:
Alleen kan hij dan niet meer frisse lucht halen
Er is toch een 2e binnenplaats.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef engine het volgende:
Wel is in dat gedeelte waar ze vorig jaar elke keer heen gingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef engine het volgende:
I knowquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moeten altijd even weten op wie je reageert ...
Wil jij ook ontslagen worden als je ziek bent?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb ik geen boodschap aan, BB blijkbaar wel. Je bent daar om een spel te spelen, zieken moet je er uit halen.
Jawel bij de pr is een buitenplaatjesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:26 schreef engine het volgende:
Hoop eigenlijk dat ze hem stiekem naar huis laten gaan om daar te herstellenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden we beelden krijgen uit de ziekenboeg?
Slaat ook als kut op Dirk dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wil jij ook ontslagen worden als je ziek bent?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |