Daar gaan we weerquote:
eitje kloppen kruiden erbij mixen en dan ff opbakkenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:36 schreef Ireth het volgende: Jeffrey zit net zo lang te (vr)eten als Elsa aan het koken was.
Oh ik vergat mijn DRAMAquote:Op zondag 19 januari 2025 19:41 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij hebben ze bedjes mogen uitdelen maar niet aan iedereen!!
Dramaaaaaaah
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 19 januari 2025 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Er komen een aantal bedden vermoed ik. Maar niet voor iedereen
Geen bed voor Lennie iigquote:Op zondag 19 januari 2025 19:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp, komen er bedden, maar niet voor iedereen.
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Oh please laat dat vanavond nog bekend worden
Ik denk dat je moet slapen in de slaapkamer. Soms gaat die 's nachts ook op slot om de hut te verbouwen of vullen met ballonnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:42 schreef zodeju het volgende:
Ze kunnen toch ook heerlijk in de woonkamer liggen op die banken slaapzak mee een kussen.....Snap ook niet dat alles naast elkaar ligt in die slaapkamer.
MeneerIreth stelt zojuist voor dat we een film gaan kijken.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
Oh please laat dat vanavond nog bekend worden
Dat zal wel niet mogen. Dat mocht andere edities ook nietquote:Op zondag 19 januari 2025 19:42 schreef zodeju het volgende:
Ze kunnen toch ook heerlijk in de woonkamer liggen op die banken slaapzak mee een kussen.....Snap ook niet dat alles naast elkaar ligt in die slaapkamer.
Dat kan morgen ookquote:Op zondag 19 januari 2025 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
MeneerIreth stelt zojuist voor dat we een film gaan kijken.
Nee dus
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet slapen in de slaapkamer. Soms gaat die 's nachts ook op slot om de hut te verbouwen of vullen met ballonen.
Ook niet, dan uitzending. In de BB-periode ben ik baas over de afstandsbediening.quote:
Nee, maar daar hebben ze toch ook echt niet op de grond geslapen toch......quote:Op zondag 19 januari 2025 19:43 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zal wel niet mogen. Dat mocht andere edities ook niet
Ik hoor ze voornamelijkquote:Op zondag 19 januari 2025 19:46 schreef Kinga het volgende:
Oh wtf, ik zie ze voor het eerst zoenen nu.
Hij heeft al een bedquote:Op zondag 19 januari 2025 19:49 schreef Adat231 het volgende:
Grote vraag is gunnen jordy en niels Axel een bed?
Natuurlijk .. alles voor de likesquote:Op zondag 19 januari 2025 19:49 schreef Adat231 het volgende:
Lennie krijgt geen bed heb ik iig begrepenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:49 schreef Adat231 het volgende:
Waarschijnlijk mag ie van hen wel in het kapotte bed blijven liggenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:49 schreef Adat231 het volgende:
Ze hadden het over mensen die geklaagd hebben over slapen op de grond.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:49 schreef Adat231 het volgende:
Is wel weer lekker om je mee af te sluiten van anderenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:51 schreef engine het volgende:
Elsa gaat vandaag helemaal op in haar taakjes.
vind haar echt raar vandaagquote:Op zondag 19 januari 2025 19:51 schreef engine het volgende:
Doet ze nuquote:Op zondag 19 januari 2025 19:52 schreef zodeju het volgende:
Met blote handen het kookgedeelte doen....![]()
Waarom niet met een doek in plaatst van met je vingers......En theedoek of handdoek is er altijd wel te vinden.
iN sURI HEBBEN ZE GEWOON NOG VUUR EN TANKSTATIONS.. oops Wicky kan beter batterijen gaan verzamelen, want wie tankt er nog als alles electrisch isquote:Op zondag 19 januari 2025 19:51 schreef engine het volgende:
Dat is ze ookquote:
Daar ga ik niet naar kijken , zij krijgen veel te veel streamtijdquote:Op zondag 19 januari 2025 19:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ooww... ik had geluid al zachter gegooid
Oh dat is niet erg. Die ligt de hele dag al op de bankquote:Op zondag 19 januari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Lennie krijgt geen bed heb ik iig begrepen
Nee joh ze gaat er wel vaker gewoon een beetje bij staan. Is gezellig!quote:Op zondag 19 januari 2025 19:57 schreef Hznootje het volgende:
Lennie gaat naar buiten, zou het dan toch echt?
Ja ze heeft waarachtig een theedoek in haar handenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:57 schreef Hznootje het volgende:
Lennie gaat naar buiten, zou het dan toch echt?
Gisteren was haar taak het schone goed weer naar de keuken te brengenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee joh ze gaat er wel vaker gewoon een beetje bij staan. Is gezellig!
Volgens mij was er maar 1 enthousiastquote:Op zondag 19 januari 2025 20:00 schreef Ireth het volgende:
Half twitter is in jubelstemming, er is gezoend!!!!!
Vol idioten.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:00 schreef Ireth het volgende:
Belgische helft zeker ..quote:Op zondag 19 januari 2025 20:00 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop iets leuks doenquote:
Je bedoelt de jasjes enzo? want ja, die mogen ze houden.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:03 schreef chufi het volgende:
Vraagje .. ? Mogen de bewoners de met naam benoemde kleding behouden ?
een een stukje fok ookquote:Op zondag 19 januari 2025 20:00 schreef Ireth het volgende:
Begrijpelijk ook wel maar het komt goedquote:Op zondag 19 januari 2025 20:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Elsa zit er gewoon mee dat Linda weg is. Daar kon ze goed mee. Ook met Lene en remi. En juist die 2 waren face. Ze kreeg he gevoel wie ze dan nog kon vertrouwen.
Jeffrey en Wicky zijn op 2quote:Op zondag 19 januari 2025 20:03 schreef Ireth het volgende:
Is er op 2 nog steeds podcast? Heb geen zin in nele/Charice en Elsa...
JA, kijk Linda thuis in eigen keuken met BB kledingquote:Op zondag 19 januari 2025 20:03 schreef chufi het volgende:
Vraagje .. ? Mogen de bewoners de met naam benoemde kleding behouden ?
OK dus de Lene en de Remi die dan met 2 identiteiten buiten kunnen rondlopenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:04 schreef Folies het volgende:
[..]
Je bedoelt de jasjes enzo? want ja, die mogen ze houden.
Vervelend joch is het.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:05 schreef marky het volgende:
Jeffrey is so cool echt hoor niet normaal. Heeft alles al door. 24 jaar kom op zeg.
Lekker naar huisje toe en kunnen ze elkaar zien.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook wel maar het komt goed
Ben bang dat Jeff en Niels niet zo snel genomineerd worden....mss als de kijkers er 3 op mogen zetten!quote:Op zondag 19 januari 2025 20:07 schreef chufi het volgende:
Mocht ie genomineerd worden.. staat ie 2x op mn lijst
Dat stond er al in vóór de eerste aflevering op tv wasquote:
Greysie is er klaar mee.quote:
Oh op die fiets.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze kijkt t niet meer.. COS't daarom ook niet meer.
Jammer dat er geen aparte slaapkamer is voor als iemand flink ziek is.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
Nele zegt als hij zo ziek is slapen we toch niet bij hem in de slaapkamer.
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Greysie is er klaar mee.
Edit: met BB kijken.. daarom niet meer in COS ook.
Hij zou in die extra ruimte kunnen waar ze vorig jaar heen gingen en waar nu die podcast werd opgenomen.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jammer dat er geen aparte slaapkamer is voor als iemand flink ziek is.
of buitenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zou in die extra ruimte kunnen waar ze vorig jaar heen gingen en waar nu die podcast werd opgenomen.
mike lag er ook, en alleen maar omdat hij keukenverkoper wasquote:Op zondag 19 januari 2025 20:19 schreef kater1 het volgende:
[..]![]()
En dan wat zeggen over Lennie met haar harde humor
Om de suite in te kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:22 schreef Hznootje het volgende:
Waar zijn die bandjes voor die ze om hun pols hebben..Zie het nu bij Niels en Jordy
Hebben ze allemaal , geen idee waarom.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:22 schreef Hznootje het volgende:
Waar zijn die bandjes voor die ze om hun pols hebben..Zie het nu bij Niels en Jordy
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:21 schreef engine het volgende:
Niels is op een punt in zijn leven dat hij geen vaderfiguur meer nodig heeft.
Er heeft er toch ook 1 in de gameroom moeten slapen ooit?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
mike lag er ook, en alleen maar omdat hij keukenverkoper was
ja klopt!quote:Op zondag 19 januari 2025 20:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er heeft er toch ook 1 in de gameroom moeten slapen ooit?
Das toch met een sleutel? Die had Elsa gepakt/gekregen bij het binnenkomst-spel.quote:
Chiara begon in de gameroom en heeft daar een nacht geslapenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
yepquote:Op zondag 19 januari 2025 20:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Al vanaf 20e geen contact meer met zijn vaderquote:Op zondag 19 januari 2025 20:21 schreef engine het volgende:
Niels is op een punt in zijn leven dat hij geen vaderfiguur meer nodig heeft.
Van een sleutel weet ik niet maar ik weet wel dat ze nu de deur open maken met die bandjes.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das toch met een sleutel? Die had Elsa gepakt/gekregen bij het binnenkomst-spel.
O ok een heftig verhaal. Zag tegen zijn vader op, wilde altijd ook zo zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Niels heeft geen contact met zijn vader volgens mij.
Heel veel iddquote:Op zondag 19 januari 2025 20:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En Lennie.. Volgens mij gaat bijna iedereen op Lennie
Ze heeft zich ook niet van haar leukste kant laten zien.....quote:Op zondag 19 januari 2025 20:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
die zal wel weer een gratis vrijstelling krijgen van BBquote:Op zondag 19 januari 2025 20:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
nou die hebben wij toch ook gezien, geen woord aan gelogenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:28 schreef Puzzie het volgende:
Lennie heeft zich in het spel van haar slechte kant laten zien zeggen Sharice en Elsa
Zou mij niet verbazenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
die zal wel weer een gratis vrijstelling krijgen ven BB
Barry Butsersquote:
ik kan er niet echt om lachenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:35 schreef ledn81 het volgende:
Elsa maakte vanmiddag gewoon een grapje met Keanu![]()
We kennen onderhand de grapjes van onze Els
Dat beloofd wat.. nog niet eens de ritmisch bewegende dekbeddenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:00 schreef Ireth het volgende:
Oehh.. als de baccillen óók heel erg ziek worden is het wel heel ergquote:Op zondag 19 januari 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Milena 'gaat slapen', en verhuist naar die rode zetel in de hoek
Milena: "Ik ga niet naar de kamer"
Sharice: "Ik ook niet se!"
Wicky: "Ja maar eerlijk, ik wil echt niet ziek worden ook!"
Wicky: "Maar kunnen we niet een bedje voor hem spreiden hier?"
Jeffrey: "Hij gaat in het bed slapen"![]()
Wicky: "Maar hij kan toch gewoon hier slapen als ie heel ziek is?"
Sharice: "Nee, dan ligt ie morgen hier en is het alle twee besmet"
Lennie: "Hoe lang overleven ziekte bacillen?"
Sharice: "Veel te lang!"
Lennie: "Oeh"
Ik vind dit toch wel naarquote:Op zondag 19 januari 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Milena 'gaat slapen', en verhuist naar die rode zetel in de hoek
Milena: "Ik ga niet naar de kamer"
Sharice: "Ik ook niet se!"
Wicky: "Ja maar eerlijk, ik wil echt niet ziek worden ook!"
Wicky: "Maar kunnen we niet een bedje voor hem spreiden hier?"
Jeffrey: "Hij gaat in het bed slapen"
Wicky: "Maar hij kan toch gewoon hier slapen als ie heel ziek is?"
Sharice: "Nee, dan ligt ie morgen hier en is het alle twee besmet"
Lennie: "Hoe lang overleven ziekte bacillen?"
Sharice: "Veel te lang!"
Lennie: "Oeh"
Vond haar zo mooi,,,,en nu denk ik hoe dan..quote:Op zondag 19 januari 2025 20:39 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
in het filmpje toen ze hoorde dat ze mee mocht doen zag ze er heel anders uit
Zeker maar is ook niet goed dat er niet geventileerd kan worden op die kamer. Wij hebben rond oud en nieuw allebei griep gehad maar doorlopend alles open gezet om verse lucht binnen te krijgenquote:
Lijkt wel een Kazachse dans.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Milena was met iemand samen, toen met iemand anders, toen weer terug naar die eerste, daarna weer naar die tweede, toen weer terug naar de eerste. Vervolgens naar een derde, toen weer naar de eerste en daarna weer terug naar die derde...
"Ze was een beetje blind"
W.t.f.
Panicroom is ruimte zatquote:Op zondag 19 januari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet Axel gewoon uit de slaapkamer halen en in de voorraadkamer of decision room leggen
Hij gaat maar lekker naar huis.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet Axel gewoon uit de slaapkamer halen en in de voorraadkamer of decision room leggen
Helaas kunnen ze bankhangen nuquote:Op zondag 19 januari 2025 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels dacht dat dat ze eerder deel 2 van de keuken zouden vrijspelen dan de bank
Heet dat geen "Rondneukster" op zoek naar de beste score? mag best hoor, een vestandige vrouw.. alhoewel ze nu met nix in een BB huis ligt, met kans op nog meer nixquote:Op zondag 19 januari 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Milena was met iemand samen, toen met iemand anders, toen weer terug naar die eerste, daarna weer naar die tweede, toen weer terug naar de eerste. Vervolgens naar een derde, toen weer naar de eerste en daarna weer terug naar die derde...
"Ik was een beetje blind"
W.t.f.
Hier kan een Arts vrees ik ook weinig aan doen, uitzieken en een paracetamolletje is denk ik het beste voor Axelquote:Op zondag 19 januari 2025 20:49 schreef kater1 het volgende:
Neem aan dat er een arts is langs geweest voor Axel? Beter dat BB dan even zegt wat hij heeft, neemt een hoop zorgen weg.
Voor Axel misschien, de rest loopt straks ook met corona-aften rond. Althans, zoiets lijken ze te denken daarquote:Op zondag 19 januari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hier kan een Arts vrees ik ook weinig aan doen, uitzieken en een paracetamolletje is denk ik het beste voor Axel
Ik ben bang dat als Niels wint, hij bij Big Brother een declaratie in gaat dienen voor deze onnodige kostenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:54 schreef ledn81 het volgende:
Niels kan er nog steeds niet over uit
De kleding, flessen met naam van Nele en Remi voor anderhalve week..
Geen kosten of moeite gespaard
Niels doet alsof hij het betaald heeft, zuur mannetjequote:Op zondag 19 januari 2025 20:54 schreef ledn81 het volgende:
Ja want het had echt gewerkt als ze met een shirt Sharice rondgelopen hadquote:Op zondag 19 januari 2025 20:54 schreef ledn81 het volgende:
Alweer?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena stort ondertussen haar halve levensverhaal uit
Nee, Matt is veels te jong voor haar.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie nog wel eens wat ontstaan tussen milena en mattheus
Die heeft toch ook een relatie?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Matt is veels te jong voor haar.
Denk dat hij een vriendin heeft maar het zou wel een veel matuurder (?) koppel zijn dan het huidige bakvis koppelquote:Op zondag 19 januari 2025 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie nog wel eens wat ontstaan tussen milena en mattheus
Je gezicht lijkt op een padelquote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa is weer terug, heeft weer het hoogste woord..
Helaas...quote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa is weer terug, heeft weer het hoogste woord..
Valt wel wat mee toch 27 en 33quote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Matt is veels te jong voor haar.
Nee maar Milena wil volgens mij sowieso niet iemand die jonger dan haar is. Zoiets heeft ze een keer gezegd.quote:
Matthie heeft ook een relatie dus in die zin kan het ook nietquote:Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar Milena wil volgens mij sowieso niet iemand die jonger dan haar is. Zoiets heeft ze een keer gezegd.
Kan wel hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 21:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Matthie heeft ook een relatie dus in die zin kan het ook niet
Niet als het goed zit in een relatie en volgens mij zit het goedquote:
Denk dat het eerder andersom isquote:
Ja dat weet ik verder niet. Daar ben ik eigenlijk nooit bijquote:Op zondag 19 januari 2025 21:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet als het goed zit in een relatie en volgens mij zit het goed
Zie haar eerder met een rijke oudere man.....quote:Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar Milena wil volgens mij sowieso niet iemand die jonger dan haar is. Zoiets heeft ze een keer gezegd.
Hoorde ik haar niet vandaag tegen wicky, een paar niet nederlandse woorden gebruiken? En dan souden 2 belgen niet in hun eigrn taal (praktisch nederlands) mogen praten? Hou op met me, hoor😆quote:Op zondag 19 januari 2025 21:08 schreef Jockari het volgende:
Praat nederlands zegt Elsa tegen Niels en Sharice die een west-vlaams onderonsje hebben.
[ afbeelding ]
En Lennie de boze stiefmoeder.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Blijkbaar moet Mileen verplicht Princesje vd Week worden...
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Blijkbaar moet Mileen verplicht Princesje vd Week worden...
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus wil even weten waarom Sharice nog geen relatie heeft, omdat zulke mooie verzorgende eigenschappen heeft
Jahh Jordie hangt nadrukkelijk tegen haar aan.. dat 1ste kusje gaat nog wel 4 maanden duren denk ikquote:Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jordy maakt zo zijn moves
Is dit een paringsdans ?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jordy maakt zo zijn moves
Palingdansquote:Op zondag 19 januari 2025 21:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is dit een paringsdans ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |