Zie haar eerder met een rijke oudere man.....quote:Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar Milena wil volgens mij sowieso niet iemand die jonger dan haar is. Zoiets heeft ze een keer gezegd.
Hoorde ik haar niet vandaag tegen wicky, een paar niet nederlandse woorden gebruiken? En dan souden 2 belgen niet in hun eigrn taal (praktisch nederlands) mogen praten? Hou op met me, hoor😆quote:Op zondag 19 januari 2025 21:08 schreef Jockari het volgende:
Praat nederlands zegt Elsa tegen Niels en Sharice die een west-vlaams onderonsje hebben.
[ afbeelding ]
En Lennie de boze stiefmoeder.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Blijkbaar moet Mileen verplicht Princesje vd Week worden...
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Blijkbaar moet Mileen verplicht Princesje vd Week worden...
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus wil even weten waarom Sharice nog geen relatie heeft, omdat zulke mooie verzorgende eigenschappen heeft
Jahh Jordie hangt nadrukkelijk tegen haar aan.. dat 1ste kusje gaat nog wel 4 maanden duren denk ikquote:Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jordy maakt zo zijn moves
Is dit een paringsdans ?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jordy maakt zo zijn moves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |