Nee, Matt is veels te jong voor haar.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie nog wel eens wat ontstaan tussen milena en mattheus
Die heeft toch ook een relatie?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Matt is veels te jong voor haar.
Denk dat hij een vriendin heeft maar het zou wel een veel matuurder (?) koppel zijn dan het huidige bakvis koppelquote:Op zondag 19 januari 2025 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie nog wel eens wat ontstaan tussen milena en mattheus
Je gezicht lijkt op een padelquote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa is weer terug, heeft weer het hoogste woord..
Helaas...quote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa is weer terug, heeft weer het hoogste woord..
Valt wel wat mee toch 27 en 33quote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Matt is veels te jong voor haar.
Nee maar Milena wil volgens mij sowieso niet iemand die jonger dan haar is. Zoiets heeft ze een keer gezegd.quote:
Matthie heeft ook een relatie dus in die zin kan het ook nietquote:Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar Milena wil volgens mij sowieso niet iemand die jonger dan haar is. Zoiets heeft ze een keer gezegd.
Kan wel hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 21:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Matthie heeft ook een relatie dus in die zin kan het ook niet
Niet als het goed zit in een relatie en volgens mij zit het goedquote:
Denk dat het eerder andersom isquote:
Ja dat weet ik verder niet. Daar ben ik eigenlijk nooit bijquote:Op zondag 19 januari 2025 21:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet als het goed zit in een relatie en volgens mij zit het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |