Oehh.. als de baccillen óók heel erg ziek worden is het wel heel ergquote:Op zondag 19 januari 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Milena 'gaat slapen', en verhuist naar die rode zetel in de hoek
Milena: "Ik ga niet naar de kamer"
Sharice: "Ik ook niet se!"
Wicky: "Ja maar eerlijk, ik wil echt niet ziek worden ook!"
Wicky: "Maar kunnen we niet een bedje voor hem spreiden hier?"
Jeffrey: "Hij gaat in het bed slapen"![]()
Wicky: "Maar hij kan toch gewoon hier slapen als ie heel ziek is?"
Sharice: "Nee, dan ligt ie morgen hier en is het alle twee besmet"
Lennie: "Hoe lang overleven ziekte bacillen?"
Sharice: "Veel te lang!"
Lennie: "Oeh"
Ik vind dit toch wel naarquote:Op zondag 19 januari 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Milena 'gaat slapen', en verhuist naar die rode zetel in de hoek
Milena: "Ik ga niet naar de kamer"
Sharice: "Ik ook niet se!"
Wicky: "Ja maar eerlijk, ik wil echt niet ziek worden ook!"
Wicky: "Maar kunnen we niet een bedje voor hem spreiden hier?"
Jeffrey: "Hij gaat in het bed slapen"
Wicky: "Maar hij kan toch gewoon hier slapen als ie heel ziek is?"
Sharice: "Nee, dan ligt ie morgen hier en is het alle twee besmet"
Lennie: "Hoe lang overleven ziekte bacillen?"
Sharice: "Veel te lang!"
Lennie: "Oeh"
Vond haar zo mooi,,,,en nu denk ik hoe dan..quote:Op zondag 19 januari 2025 20:39 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
in het filmpje toen ze hoorde dat ze mee mocht doen zag ze er heel anders uit
Zeker maar is ook niet goed dat er niet geventileerd kan worden op die kamer. Wij hebben rond oud en nieuw allebei griep gehad maar doorlopend alles open gezet om verse lucht binnen te krijgenquote:
Lijkt wel een Kazachse dans.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Milena was met iemand samen, toen met iemand anders, toen weer terug naar die eerste, daarna weer naar die tweede, toen weer terug naar de eerste. Vervolgens naar een derde, toen weer naar de eerste en daarna weer terug naar die derde...
"Ze was een beetje blind"
W.t.f.
Panicroom is ruimte zatquote:Op zondag 19 januari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet Axel gewoon uit de slaapkamer halen en in de voorraadkamer of decision room leggen
Hij gaat maar lekker naar huis.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet Axel gewoon uit de slaapkamer halen en in de voorraadkamer of decision room leggen
Helaas kunnen ze bankhangen nuquote:Op zondag 19 januari 2025 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels dacht dat dat ze eerder deel 2 van de keuken zouden vrijspelen dan de bank
Heet dat geen "Rondneukster" op zoek naar de beste score? mag best hoor, een vestandige vrouw.. alhoewel ze nu met nix in een BB huis ligt, met kans op nog meer nixquote:Op zondag 19 januari 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Milena was met iemand samen, toen met iemand anders, toen weer terug naar die eerste, daarna weer naar die tweede, toen weer terug naar de eerste. Vervolgens naar een derde, toen weer naar de eerste en daarna weer terug naar die derde...
"Ik was een beetje blind"
W.t.f.
Hier kan een Arts vrees ik ook weinig aan doen, uitzieken en een paracetamolletje is denk ik het beste voor Axelquote:Op zondag 19 januari 2025 20:49 schreef kater1 het volgende:
Neem aan dat er een arts is langs geweest voor Axel? Beter dat BB dan even zegt wat hij heeft, neemt een hoop zorgen weg.
Voor Axel misschien, de rest loopt straks ook met corona-aften rond. Althans, zoiets lijken ze te denken daarquote:Op zondag 19 januari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hier kan een Arts vrees ik ook weinig aan doen, uitzieken en een paracetamolletje is denk ik het beste voor Axel
Ik ben bang dat als Niels wint, hij bij Big Brother een declaratie in gaat dienen voor deze onnodige kostenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:54 schreef ledn81 het volgende:
Niels kan er nog steeds niet over uit
De kleding, flessen met naam van Nele en Remi voor anderhalve week..
Geen kosten of moeite gespaard
Niels doet alsof hij het betaald heeft, zuur mannetjequote:Op zondag 19 januari 2025 20:54 schreef ledn81 het volgende:
Ja want het had echt gewerkt als ze met een shirt Sharice rondgelopen hadquote:Op zondag 19 januari 2025 20:54 schreef ledn81 het volgende:
Alweer?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena stort ondertussen haar halve levensverhaal uit
Nee, Matt is veels te jong voor haar.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie nog wel eens wat ontstaan tussen milena en mattheus
Die heeft toch ook een relatie?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Matt is veels te jong voor haar.
Denk dat hij een vriendin heeft maar het zou wel een veel matuurder (?) koppel zijn dan het huidige bakvis koppelquote:Op zondag 19 januari 2025 20:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie nog wel eens wat ontstaan tussen milena en mattheus
Je gezicht lijkt op een padelquote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa is weer terug, heeft weer het hoogste woord..
Helaas...quote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa is weer terug, heeft weer het hoogste woord..
Valt wel wat mee toch 27 en 33quote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Matt is veels te jong voor haar.
Nee maar Milena wil volgens mij sowieso niet iemand die jonger dan haar is. Zoiets heeft ze een keer gezegd.quote:
Matthie heeft ook een relatie dus in die zin kan het ook nietquote:Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar Milena wil volgens mij sowieso niet iemand die jonger dan haar is. Zoiets heeft ze een keer gezegd.
Kan wel hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 21:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Matthie heeft ook een relatie dus in die zin kan het ook niet
Niet als het goed zit in een relatie en volgens mij zit het goedquote:
Denk dat het eerder andersom isquote:
Ja dat weet ik verder niet. Daar ben ik eigenlijk nooit bijquote:Op zondag 19 januari 2025 21:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet als het goed zit in een relatie en volgens mij zit het goed
Zie haar eerder met een rijke oudere man.....quote:Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar Milena wil volgens mij sowieso niet iemand die jonger dan haar is. Zoiets heeft ze een keer gezegd.
Hoorde ik haar niet vandaag tegen wicky, een paar niet nederlandse woorden gebruiken? En dan souden 2 belgen niet in hun eigrn taal (praktisch nederlands) mogen praten? Hou op met me, hoor😆quote:Op zondag 19 januari 2025 21:08 schreef Jockari het volgende:
Praat nederlands zegt Elsa tegen Niels en Sharice die een west-vlaams onderonsje hebben.
[ afbeelding ]
En Lennie de boze stiefmoeder.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Blijkbaar moet Mileen verplicht Princesje vd Week worden...
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
Blijkbaar moet Mileen verplicht Princesje vd Week worden...
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus wil even weten waarom Sharice nog geen relatie heeft, omdat zulke mooie verzorgende eigenschappen heeft
Jahh Jordie hangt nadrukkelijk tegen haar aan.. dat 1ste kusje gaat nog wel 4 maanden duren denk ikquote:Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jordy maakt zo zijn moves
Is dit een paringsdans ?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jordy maakt zo zijn moves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |