mike lag er ook, en alleen maar omdat hij keukenverkoper wasquote:Op zondag 19 januari 2025 20:19 schreef kater1 het volgende:
[..]![]()
En dan wat zeggen over Lennie met haar harde humor
Om de suite in te kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:22 schreef Hznootje het volgende:
Waar zijn die bandjes voor die ze om hun pols hebben..Zie het nu bij Niels en Jordy
Hebben ze allemaal , geen idee waarom.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:22 schreef Hznootje het volgende:
Waar zijn die bandjes voor die ze om hun pols hebben..Zie het nu bij Niels en Jordy
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:21 schreef engine het volgende:
Niels is op een punt in zijn leven dat hij geen vaderfiguur meer nodig heeft.
Er heeft er toch ook 1 in de gameroom moeten slapen ooit?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
mike lag er ook, en alleen maar omdat hij keukenverkoper was
ja klopt!quote:Op zondag 19 januari 2025 20:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er heeft er toch ook 1 in de gameroom moeten slapen ooit?
Das toch met een sleutel? Die had Elsa gepakt/gekregen bij het binnenkomst-spel.quote:
Chiara begon in de gameroom en heeft daar een nacht geslapenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
yepquote:Op zondag 19 januari 2025 20:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Al vanaf 20e geen contact meer met zijn vaderquote:Op zondag 19 januari 2025 20:21 schreef engine het volgende:
Niels is op een punt in zijn leven dat hij geen vaderfiguur meer nodig heeft.
Van een sleutel weet ik niet maar ik weet wel dat ze nu de deur open maken met die bandjes.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das toch met een sleutel? Die had Elsa gepakt/gekregen bij het binnenkomst-spel.
O ok een heftig verhaal. Zag tegen zijn vader op, wilde altijd ook zo zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Niels heeft geen contact met zijn vader volgens mij.
Heel veel iddquote:Op zondag 19 januari 2025 20:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En Lennie.. Volgens mij gaat bijna iedereen op Lennie
Ze heeft zich ook niet van haar leukste kant laten zien.....quote:Op zondag 19 januari 2025 20:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En Lennie.. Volgens mij gaat bijna iedereen op Lennie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |