Gezapig, inderdaad. Maar gunstige ontwikkelingen bij FC Utrecht v AZ.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit nog niet op het puntje van mijn stoel.
Stond een heel stuk in het AD van vandaag met de ouders van Kees, hoe Kees zo gewoon was gebleven. Twee pagina's lang lol.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Weinig tot niks meer vernomen van wereldtalent Kees Smit.
Het nuchtere boertje-act . Om van te kotsen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond een heel stuk in het AD van vandaag met de ouders van Kees, hoe Kees zo gewoon was gebleven. Twee pagina's lang lol.
Stelling: zodra er stukken geschreven worden hoe gewoon je bent gebleven, ben je niet gewoon geblevenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond een heel stuk in het AD van vandaag met de ouders van Kees, hoe Kees zo gewoon was gebleven. Twee pagina's lang lol.
Ik heb er hetzelfde gevoel bij.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:31 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien ben ik wat te negatief, maar het is moeilijk om niet te denken dat dit weer fout gaat lopen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:26 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)soort-high~a6510b3b/
@:coco
Dat is ook helemaal geen voetballer, die hebben ze gewoon uit de schoonmaakploeg geplukt toen ze op de training extra spelers nodig hadden.quote:
vanwaar dat vertrouwen in Ajax, die kunnen ook gewoon verlizen in Heerenveenquote:
Heerenveen kan er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
vanwaar dat vertrouwen in Ajax, die kunnen ook gewoon verlizen in Heerenveen
Brabbie ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heerenveen kan er helemaal niets van.
Ajax ook nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heerenveen kan er helemaal niets van.
net als jensen..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:42 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal geen voetballer, die hebben ze gewoon uit de schoonmaakploeg geplukt toen ze op de training extra spelers nodig hadden.
Ajaxquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is ondenkbaar met de filosoof aan het roer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Heerenveen heeft wat goed te maken.quote:
Dat heb ik thuis ook, maar of ik een kans maak is een tweede.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heerenveen heeft wat goed te maken.
Best acceptabel lijkt mij. Pakweg veertien dagen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
15 dagen van te voren is ESPN de Klassieker alweer aan het hypen. Die zender word je ook doodmoe van.
Ja, maar als je daar al moe van wordt dan sta je niet erg sterk in de schoenen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
15 dagen van te voren is ESPN de Klassieker alweer aan het hypen. Die zender word je ook doodmoe van.
Dat heb je heel goed uitgerekend, knap hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Best acceptabel lijkt mij. Pakweg veertien dagen.
Ik zal jou eens moe maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, maar als je daar al moe van wordt dan sta je niet erg sterk in de schoenen.
Ga je zingen? of ben je een atletiektrainer?quote:
De_Kraam in VBL / [Live Eredivisie #1697] Weer een blessure Feyenoordquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ga je zingen? of ben je een atletiektrainer?
Laat me met rust.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dat gaat me toch een kutpartij worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lamme tegen de blinde.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En dat gaat me toch een kutpartij worden.
Ik vind het vooral knap dat het geen fluke is, of om het zo te zeggen: ze dwingen het ook gewoon écht af. Voetballen gewoon als een top-5 club.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hebben echt een goed team.
Echt genant zwak ja. Maar goed, tot die pot tegen Twente kregen ze weinig tegengoals.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II kan er niets van. Ze hebben vooral geluk (met een goede keeper ook). Ze hebben al genoeg punten om geen degradatiezorgen te hebben, maar richting volgend seizoen moeten die aan de bak. Dan is er geen eerstejaarspurplepatch meer.
Hanteren al 4 jaar een uitstekend in- en verkoopbeleid.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral knap dat het geen fluke is, of om het zo te zeggen: ze dwingen het ook gewoon écht af. Voetballen gewoon als een top-5 club.
Ja, maar als je daar al moe van wordt dan sta je niet erg sterk in de schoenen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Teun de Boer is zo ontzettend vermoeiend.
lolquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dat is ook het gevaar voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dommel zo langzaamaan lichtjes in.
Het is zo'n enorm slechte wedstrijd, houd mijn hart inmiddels ook wel vast.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop je niet meer te zienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een slechte kutwedstrijd. Ik ga wat anders doen, mocht het 1-1 worden kom ik snel terug.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En dat is ook het gevaar voor Feyenoord.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop je niet meer te zien
En een typisch Willem II-flukeje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Dit heeft wel een heel hoog 'altijd tegen Feyenoord gehalte' trouwens, zo'n zondagsschot weer.
Wat gezellig!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ach weten jullie wat? Ik pik de laatste 15 minuten even mee, gewoon.
Je voelt het al helemaal aankomen. En we zijn er nog niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Dit heeft wel een heel hoog 'altijd tegen Feyenoord gehalte' trouwens, zo'n zondagsschot weer.
Er is een Pool op komst!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:47 schreef Vis1980 het volgende:
Hopelijk hebben we ergens nog een blik middenvelders staan.
Het is afwachten hoe fit ie is en hoe lang het duurt voordat ie mee kan doen (en dan niet geblesseerd raakt).quote:
Die komt weer in een huis terecht ten koste van ONZE jongens en meisjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De arbeidsmigratie zet door!
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ach weten jullie wat? Ik pik de laatste 15 minuten even mee, gewoon.
Feyenoord de club van het volk? Mijn reet!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt weer in een huis terecht ten koste van ONZE jongens en meisjes.
Ik weet niet of ik extra geïrriteerd ben wegens het zoveelste puntenverlies of door die halvegare op de tribunequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:49 schreef GGMM het volgende:
Door die zak stront op de tribune heb ik er eigenlijk spijt van dat ik het geluid aangezet heb
Polen krijgen een hok via het uitzendbureautje, huizen gaan naar Syriersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt weer in een huis terecht ten koste van ONZE jongens en meisjes.
Spreekwoordelijk derde. Zou raar zijn als als het letterlijk was. Zoals de rapen die gaar zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax staat tweede
Of je bedoelt dit figuurlijk?
Straks zie je ook nog poppen aan het dansen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk derde. Zou raar zijn als als het letterlijk was. Zoals de rapen die gaar zijn.
Beginnen te lopen met de bal en het dan niet meer weten. Snelle lopers zijn trage denkers zijn mijn jeugdcoach altijd.quote:
Dennis Rommedahlgod.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beginnen te lopen met de bal en het dan niet meer weten. Snelle lopers zijn trage denkers zijn mijn jeugdcoach altijd.
Ik heb Lukoki bij Cambuur tijdens een oefenduel zonder grappen een keer over de hekken achter het amateurveld zien duikelen.quote:
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:56 schreef raptorix het volgende:
KAN IEMAND HET: NAARHETFYENOORDTOPIC.GIF
Alvast posten?
Wil je hiermee zeggen dat hardlopers doodlopers zijn?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Lukoki bij Cambuur tijdens een oefenduel zonder grappen een keer over de hekken achter het amateurveld zien duikelen.
Nee want dat scoort Feyenoordquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:56 schreef raptorix het volgende:
KAN IEMAND HET: NAARHETFYENOORDTOPIC.GIF
Alvast posten?
In ieder geval dat goed voetballende hardlopers op dat niveau uiterst zeldzaam zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat hardlopers doodlopers zijn?
Misidjan was een zeldzaam geval.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In ieder geval dat goed voetballende hardlopers op dat niveau uiterst zeldzaam zijn.
Dat VI fragment zet ik nog wel eens op.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misidjan was een zeldzaam geval.
Ik denk nog wel eens aan het gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat VI fragment zet ik nog wel eens op.
Je zal het net zien dat deze erin gaatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
1e helft mocht de hoekschop niet en nu wel. !!!
Maar je komt dit wel even melden.quote:
Ja, hoe lang ga je dit nog door laten gaan. Als het aan mij ligt staan z'n koffers al bij het stadion van Willem 2 klaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Bayern, Lille (U), Ajax (U) en PSV (U) staan op het programma.
Haalt Priske de krokusvakantie?
Gewoon dat jullie het wetenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar je komt dit wel even melden.
neeeeeeeeeee ajax verliest morgenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na al het accuzuur en de woede in de media over Ajax' spel, kunnen ze de grote winnaar van januari worden in de Eredivisie.
Het is zo geweldig. Maar, juichen doen we pas om 16:20.
Ajax gaat geen grote winnaar van januari wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lees mijn post gewoon eens goed, Paul. Je kunt het wel.
God, jij bent echt de Homer Simpson van dit forum.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ajax gaat geen grote winnaar van januari worden
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
God, jij bent echt de Homer Simpson van dit forum.
ze liggen al uit de bekerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ajax gaat geen grote winnaar van januari worden
Zeker.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:07 schreef raptorix het volgende:
Ik ga lasagne eten, hebben jullie al voor de innerlijke gezondheid gezorgt?
Wat laat zeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:07 schreef raptorix het volgende:
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:08 schreef Karzai het volgende:
maar die tegenslag van psv vind ik wel verrassend
Ik leef nogal een ander ritme, ik ben ook weer om 4 uur op straks.quote:
Ik zag ze voorbijkomen, maar dat is inderdaad te ver op de fanfare vooruit lopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog een heel blik @:caland uitspraken klaar staan maar dat doe ik pas als de dikke dame gezongen heeft.
gezorgtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:07 schreef raptorix het volgende:
Zwijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:07 schreef raptorix het volgende:
ik ben een voorstander voor wedstrijden om 21:00 of 21:30.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sparta - RKC op een zondagavond 20u
Zelf ook opeens foetsie maar dat zal wel toeval zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, jij houdt dit altijd bij
Heb je een schriftje waar je dat in schrijft?
Een DEGRADATIEKRAKERquote:Op zondag 19 januari 2025 00:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sparta - RKC op een zondagavond 20u
Misschien wel in Spanje of Portugal waar mensen verder alleen maar siesta houden, maar niet in koud Nederland in januari.quote:Op zondag 19 januari 2025 02:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben een voorstander voor wedstrijden om 21:00 of 21:30.
Ja matig. Die zondag is echt vreselijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgend weekend maar 6 wedstrijden. Anti-genot.
Waarom spelen AZ en PSV eigenlijk wel gewoon en Ajax, Feyenoord en Twente niet?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja matig. Die zondag is echt vreselijk.
Op verzoek lijkt mij, dat kunnen de clubs zelf indienen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom spelen AZ en PSV eigenlijk wel gewoon en Ajax, Feyenoord en Twente niet?
Ja is pakweg dezelfde frequentie dat ik je vriendin zie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed uitgerekend, knap hoor
Koekoekquote:Op zondag 19 januari 2025 11:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja is pakweg dezelfde frequentie dat ik je vriendin zie.
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja is pakweg dezelfde frequentie dat ik je vriendin zie.
Studio Homo. @tong80quote:Sjoerd van Ramshorst bespreekt met Theo Jansen,Danny Makkelie,Rafael van der Vaart en Pierre van Hooijdonk de voetbalweek.
Theo is geweldig, vd Vaart niks mis mee. Maar die anderen idd......:{quote:
Ja bij de 3-0 ga ik ook bezig in de tuin, kansloos maar beter dan ditquote:
Als Ajax ook nog punten verneukt heeft de hele top 6 niet gewonnen. (lol) En dan had GAE nog enig fortuin ook.quote:
Hier kijk ik even van op. Heeft FC Twente een irritatie aangewakkerd?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
Het maakt mij geen zak uit wie dit wint dus doe maar een knotsgek potje.
Wat een stomme suggestie, ben je weer aan het trollen?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:52 schreef GGMM het volgende:
Veel Feyenoorders zullen wel blij zijn dat Twente achterstaan, vanwege de strijd om de vierde plaats.
Zonder dollen wordt het opeens heel interessant voor Go Ahead op de ranglijst.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een stomme suggestie, ben je weer aan het trollen?
NAC loopt immers weer drie punten in op ons, en in de strijd om de play-offs komen we dan in gevaar.
Wat een verrassing met zo’n vaderquote:Op zondag 19 januari 2025 13:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Sidney heeft wel een 'punchable face' in goed Nederlands
Net gelezen dat ie op de wip zit. Van Bronkhorst mocht blijven na de slechtste reeks ooit.quote:
Dat Twente achterstaan.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:52 schreef GGMM het volgende:
Veel Feyenoorders zullen wel blij zijn dat Twente achterstaan, vanwege de strijd om de vierde plaats.
Wat dacht je van z'n moeder.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een verrassing met zo’n vader
hahaquote:Op zondag 19 januari 2025 12:52 schreef GGMM het volgende:
User GGMM heeft weer praatjes voor tien. Toen Ajax vorig jaar stijf onderaan stond was hij opeens niet meer zo actief hier.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een stomme suggestie, ben je weer aan het trollen?
NAC loopt immers weer drie punten in op ons, en in de strijd om de play-offs komen we dan in gevaar.
Heel gek inderdaad dat @GGMM minder actief was toen het slecht ging met Ajax en beter met Feyenoord, en nu meer praatjes heeft nu Ajax er aardig voor staat en Feyenoord er een zooitje van maakt.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User GGMM heeft weer praatjes voor tien. Toen Ajax vorig jaar stijf onderaan stond was hij opeens niet meer zo actief hier.
Schriftje hangt in de FOK kantine. @:GGMM
quote:
Schwalbe.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar dan was het toch een penalty?
Kerk Boys, ooit voor de beker tegen gespeeld. Hadden een mooie spits. Die torende boven iedereen uit.quote:
Eerder aan gebrek aan scherpte in begin van wedstrijden. Vergeef me deze cliché term.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Twente lijdt iets teveel onder hun LIDL-koopjesdrang.
Waarom schijf jij zaterdag met een hoofdletter?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:10 schreef raptorix het volgende:
Speelt NAC ooit nog wel eens op Zaterdag avond?
En @onlogisch?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga een wandeling maken, @:Coco is nu de baas.
Echt he.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:47 schreef Benny het volgende:
Of Ajax doet hele goede zaken dit weekend of de top 6 heeft er een complete bende van
Vergeet je muts niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga een wandeling maken, @:Coco is nu de baas.
Nee meer zo dat je er nu definitief af bent, Ajax zijnde. Het enige wat ik écht irritant aan Twente vind is Leon ten Voorde.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier kijk ik even van op. Heeft FC Twente een irritatie aangewakkerd?
Ja.quote:
Leon ten Voorde heeft de langste tenen uit het Oosten, ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee meer zo dat je er nu definitief af bent, Ajax zijnde. Het enige wat ik écht irritant aan Twente vind is Leon ten Voorde.
@Paulquote:Op zondag 19 januari 2025 14:20 schreef klaasweetalles het volgende:
als 020 verliest dan is feyenoord de winnaar van het weekend
1 punt ingelopen op de gloeilampen
maar zo ver is het nog niet.....
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het gek als je de hele dag bier loopt te zuipen en nooit sport
je hoeft niet te sporten om fit te blijvenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het gek als je de hele dag bier loopt te zuipen en nooit sport
Ik zal het proberen bedanktquote:Op zondag 19 januari 2025 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je hoeft niet te sporten om fit te blijven
het gaat om voldoende beweging
juiste voedsel eten
en psychische stabiliteit
weinig stress
onthoud dit
En in jouw geval de juiste cocktail aan medicijnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je hoeft niet te sporten om fit te blijven
het gaat om voldoende beweging
juiste voedsel eten
en psychische stabiliteit
weinig stress
onthoud dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |