Schwalbe.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar dan was het toch een penalty?
Kerk Boys, ooit voor de beker tegen gespeeld. Hadden een mooie spits. Die torende boven iedereen uit.quote:
Eerder aan gebrek aan scherpte in begin van wedstrijden. Vergeef me deze cliché term.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Twente lijdt iets teveel onder hun LIDL-koopjesdrang.
Waarom schijf jij zaterdag met een hoofdletter?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:10 schreef raptorix het volgende:
Speelt NAC ooit nog wel eens op Zaterdag avond?
En @onlogisch?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga een wandeling maken, @:Coco is nu de baas.
Echt he.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:47 schreef Benny het volgende:
Of Ajax doet hele goede zaken dit weekend of de top 6 heeft er een complete bende van
Vergeet je muts niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga een wandeling maken, @:Coco is nu de baas.
Nee meer zo dat je er nu definitief af bent, Ajax zijnde. Het enige wat ik écht irritant aan Twente vind is Leon ten Voorde.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier kijk ik even van op. Heeft FC Twente een irritatie aangewakkerd?
Ja.quote:
Leon ten Voorde heeft de langste tenen uit het Oosten, ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee meer zo dat je er nu definitief af bent, Ajax zijnde. Het enige wat ik écht irritant aan Twente vind is Leon ten Voorde.
@Paulquote:Op zondag 19 januari 2025 14:20 schreef klaasweetalles het volgende:
als 020 verliest dan is feyenoord de winnaar van het weekend
1 punt ingelopen op de gloeilampen
maar zo ver is het nog niet.....
quote:Op zondag 19 januari 2025 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het gek als je de hele dag bier loopt te zuipen en nooit sport
je hoeft niet te sporten om fit te blijvenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het gek als je de hele dag bier loopt te zuipen en nooit sport
Ik zal het proberen bedanktquote:Op zondag 19 januari 2025 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je hoeft niet te sporten om fit te blijven
het gaat om voldoende beweging
juiste voedsel eten
en psychische stabiliteit
weinig stress
onthoud dit
En in jouw geval de juiste cocktail aan medicijnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je hoeft niet te sporten om fit te blijven
het gaat om voldoende beweging
juiste voedsel eten
en psychische stabiliteit
weinig stress
onthoud dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |