Gezapig, inderdaad. Maar gunstige ontwikkelingen bij FC Utrecht v AZ.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit nog niet op het puntje van mijn stoel.
Stond een heel stuk in het AD van vandaag met de ouders van Kees, hoe Kees zo gewoon was gebleven. Twee pagina's lang lol.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Weinig tot niks meer vernomen van wereldtalent Kees Smit.
Het nuchtere boertje-act . Om van te kotsen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond een heel stuk in het AD van vandaag met de ouders van Kees, hoe Kees zo gewoon was gebleven. Twee pagina's lang lol.
Stelling: zodra er stukken geschreven worden hoe gewoon je bent gebleven, ben je niet gewoon geblevenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond een heel stuk in het AD van vandaag met de ouders van Kees, hoe Kees zo gewoon was gebleven. Twee pagina's lang lol.
Ik heb er hetzelfde gevoel bij.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:31 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien ben ik wat te negatief, maar het is moeilijk om niet te denken dat dit weer fout gaat lopen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:26 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)soort-high~a6510b3b/
@:coco
Dat is ook helemaal geen voetballer, die hebben ze gewoon uit de schoonmaakploeg geplukt toen ze op de training extra spelers nodig hadden.quote:
vanwaar dat vertrouwen in Ajax, die kunnen ook gewoon verlizen in Heerenveenquote:
Heerenveen kan er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
vanwaar dat vertrouwen in Ajax, die kunnen ook gewoon verlizen in Heerenveen
Brabbie ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heerenveen kan er helemaal niets van.
Ajax ook nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heerenveen kan er helemaal niets van.
net als jensen..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:42 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal geen voetballer, die hebben ze gewoon uit de schoonmaakploeg geplukt toen ze op de training extra spelers nodig hadden.
Ajaxquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is ondenkbaar met de filosoof aan het roer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Heerenveen heeft wat goed te maken.quote:
Dat heb ik thuis ook, maar of ik een kans maak is een tweede.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heerenveen heeft wat goed te maken.
Best acceptabel lijkt mij. Pakweg veertien dagen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
15 dagen van te voren is ESPN de Klassieker alweer aan het hypen. Die zender word je ook doodmoe van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |