Gezapig, inderdaad. Maar gunstige ontwikkelingen bij FC Utrecht v AZ.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit nog niet op het puntje van mijn stoel.
Stond een heel stuk in het AD van vandaag met de ouders van Kees, hoe Kees zo gewoon was gebleven. Twee pagina's lang lol.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Weinig tot niks meer vernomen van wereldtalent Kees Smit.
Het nuchtere boertje-act . Om van te kotsen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond een heel stuk in het AD van vandaag met de ouders van Kees, hoe Kees zo gewoon was gebleven. Twee pagina's lang lol.
Stelling: zodra er stukken geschreven worden hoe gewoon je bent gebleven, ben je niet gewoon geblevenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond een heel stuk in het AD van vandaag met de ouders van Kees, hoe Kees zo gewoon was gebleven. Twee pagina's lang lol.
Ik heb er hetzelfde gevoel bij.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:31 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien ben ik wat te negatief, maar het is moeilijk om niet te denken dat dit weer fout gaat lopen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:26 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)soort-high~a6510b3b/
@:coco
Dat is ook helemaal geen voetballer, die hebben ze gewoon uit de schoonmaakploeg geplukt toen ze op de training extra spelers nodig hadden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |