Neequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:56 schreef raptorix het volgende:
KAN IEMAND HET: NAARHETFYENOORDTOPIC.GIF
Alvast posten?
Wil je hiermee zeggen dat hardlopers doodlopers zijn?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Lukoki bij Cambuur tijdens een oefenduel zonder grappen een keer over de hekken achter het amateurveld zien duikelen.
Nee want dat scoort Feyenoordquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:56 schreef raptorix het volgende:
KAN IEMAND HET: NAARHETFYENOORDTOPIC.GIF
Alvast posten?
In ieder geval dat goed voetballende hardlopers op dat niveau uiterst zeldzaam zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat hardlopers doodlopers zijn?
Misidjan was een zeldzaam geval.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In ieder geval dat goed voetballende hardlopers op dat niveau uiterst zeldzaam zijn.
Dat VI fragment zet ik nog wel eens op.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misidjan was een zeldzaam geval.
Ik denk nog wel eens aan het gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat VI fragment zet ik nog wel eens op.
Je zal het net zien dat deze erin gaatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
1e helft mocht de hoekschop niet en nu wel. !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |