Het is afwachten hoe fit ie is en hoe lang het duurt voordat ie mee kan doen (en dan niet geblesseerd raakt).quote:
Die komt weer in een huis terecht ten koste van ONZE jongens en meisjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De arbeidsmigratie zet door!
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ach weten jullie wat? Ik pik de laatste 15 minuten even mee, gewoon.
Feyenoord de club van het volk? Mijn reet!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt weer in een huis terecht ten koste van ONZE jongens en meisjes.
Ik weet niet of ik extra geïrriteerd ben wegens het zoveelste puntenverlies of door die halvegare op de tribunequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:49 schreef GGMM het volgende:
Door die zak stront op de tribune heb ik er eigenlijk spijt van dat ik het geluid aangezet heb
Polen krijgen een hok via het uitzendbureautje, huizen gaan naar Syriersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt weer in een huis terecht ten koste van ONZE jongens en meisjes.
Spreekwoordelijk derde. Zou raar zijn als als het letterlijk was. Zoals de rapen die gaar zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax staat tweede
Of je bedoelt dit figuurlijk?
Straks zie je ook nog poppen aan het dansen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk derde. Zou raar zijn als als het letterlijk was. Zoals de rapen die gaar zijn.
Beginnen te lopen met de bal en het dan niet meer weten. Snelle lopers zijn trage denkers zijn mijn jeugdcoach altijd.quote:
Dennis Rommedahlgod.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beginnen te lopen met de bal en het dan niet meer weten. Snelle lopers zijn trage denkers zijn mijn jeugdcoach altijd.
Ik heb Lukoki bij Cambuur tijdens een oefenduel zonder grappen een keer over de hekken achter het amateurveld zien duikelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |