Was idd het niveau "trek eens aan m'n vinger"quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou zeg, de manier waarop die eikel dat deed was ook belachelijk. "Geef papa een kusje anders krijg je je kadootje niet." Opzouten, gaf haar groot gelijk.
Haha, klopt, dat stijve van die (sneeuw)juffen zag je ook in vorige series. Ik vermoed dat ze door omstanders in deze serie is gerold met een of ander doel....haar organisatie op de te kaart zetten. Niet zozeer om een vent te zoeken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn soort grap (al weet ik niet wat hij daarna wilde zeggen), maar het is zo’n stijve tante.
Stukje autisme zou me niet verbazen.
Het is een beetje de wat slonzige zus van Nikkie de Jagerquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:35 schreef littlemindy het volgende:
Jules pas zo niet in die setting
Ik moest wel even lachen, ik wil een kus. Nee, en dan later tegen de camera ja doei . Ik had wel hoop met man met hond maar wat een saai portret is dat. Als hij tegen de camera praat is hij net iets anders lijkt wel. Fuck zeg dat gesprek met haar tijdens de warme choco.. Harry Potter man man man wat een kneusquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom ging die lul nu naar huis, bij adrienne? hij had duidelijk wel interesse in haar.
maar sinds Man Met Hond er is, doet hij ineens raar, alsof hij al is afgewezen en dan maar de eer aan zichzelf
wil houden en vertrekt.
wanneer adrienne zegt dat ze het graag een kans had willen geven en hem echt wel leuk vindt, roept hij dat hij
hetzelfde voelt.
waarom dan niet gewoon over je eigen schaduw stappen en toegeven "ik was erg onzeker, ik dacht dat je het
niet zag zitten, maar als je me als een serieuze kanshebber ziet, ja dan blijf ik heel graag want ik vind jou ook
echt leuk"
maar nee, hij wilde gezicht redden en zei dat hij het niet voelde bij haar, of zoiets vaags. en daarna dus dat hij
wel dacht dat het nog alle kanten op kon gaan.
wazig verhaal.
strak van haar, dat ze geen kus meer gaf
“Ik hou van echte chocomelk”quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen, ik wil een kus. Nee, en dan later tegen de camera ja doei . Ik had wel hoop met man met hond maar wat een saai portret is dat. Als hij tegen de camera praat is hij net iets anders lijkt wel. Fuck zeg dat gesprek met haar tijdens de warme choco.. Harry Potter man man man wat een kneus
Lijkt wel of Jan Yan iets meer gaat waarderen die stomme grapjes onderling over een pan ofzo , ik zie Jan ook wat meer lachen. Het is een aparte driehoek nu. Peter is wel zijn type maar die zit voor de camera weer negatief te lullen over Jan. Jan wil niks proberen, is niet sportief en vapen en dit en dat, maar dat zegt hij niet tegen hem zelf en doet leuk mee wat een chaosquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
yan mag niet naar huis van de productie? is dat het?
Dit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een vermoeiende vrouw. In het begin vond ik het zielig, maar nu ben ik er wel klaar mee.
Ik moest dat even googelen maar wat is dat voor lelijke shit zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Die blonde diva met haar Ivy Park gympen in de modder, en haar dure brillen, ik mag hopen dat ze snel weer weg mag....
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:51 schreef Battlecruiser het volgende:
Zucht… Je kan er lang en breed over blijven praten, maar ik heb al gemeld dat hij vlak voor de opnames ineens een andere dame heeft ontmoet, waar hij verder mee wil. Maar hij heeft een contract en moet dus komen opdagen. En hij verlaat met een paar nette smoezen zo snel mogelijk dit hotel der zuchten.
Inderdaad, sinds Willem er is maakt ie steeds opmerkingen tegen Willem over Jan, echt behoorlijke k*topmerkingen. Het is een aandachtsorgel en Jan is een patiënt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:29 schreef golfer het volgende:
Echt, wat een vreselijke vent, die Yan.
Met z'n opmerking dat alles om zaadjes draait. En seks op afspraak.
Welke informatiebron had je dan hiervoor?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:39 schreef Battlecruiser het volgende:
Vaak weet ik wat meer, omdat er meer informatiebronnen zijn.
Wat vaag en niet controleerbaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:07 schreef Battlecruiser het volgende:
Een mondelinge bron van een betrokken persoon
Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:51 schreef Battlecruiser het volgende:
Je kan er lang en breed over blijven praten, maar ik heb al gemeld dat hij vlak voor de opnames ineens een andere dame heeft ontmoet, waar hij verder mee wil. Maar hij heeft een contract en moet dus komen opdagen. En hij verlaat met een paar nette smoezen zo snel mogelijk dit hotel der zuchten.
Vanavond is er geen aflevering toch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Aflevering van morgen heb ik al gezien, ik wens jullie heel veel kijkplezier
Oh is dat nu ineens weer niet zoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:38 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Vanavond is er geen aflevering toch?
Oke, bedankt,quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:07 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Over de man die net bij Adrienne weg is gegaan.
Jawel. Ik wil graag verifieerbare bronnen zien.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:06 schreef Battlecruiser het volgende:
Oei, je bent toch geen controlfreak?
Ha, inderdaad. Dat Adriënne het voor elkaar heeft gekregen om een man aan te trekken die nóg saaier is dan zijzelf - mijn hemel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Zij is een dooie. Hij is nog erger. Zou eigenlijk prima moeten passen.
Waarom is zij een dooiequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik hou van echte chocomelk”
- “Uhhuh”
Zij is een dooie. Hij is nog erger. Zou eigenlijk prima moeten passen.
Die Barbara deelt makkelijk kritiek uit, maar ze is een vrouwelijke variant van Maarten. Op een bepaald moment doet Maarten zijn best om vragen te stellen en geeft ze wel antwoord maar minimaal. Heel passief agressief - en lachen doet ze niet of nauwelijks. Het is steeds datzelfde chagrijnig hoofd waar we tegenaan kijken, of ze het nu naar haar zin heeft of niet. Ze had welwillender kunnen zijn, wat meer kunnen vertellen, wat minder streng voor Maarten kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:35 schreef JOHANK88 het volgende:
barbara stapt op haar 78e met ware doodsverachting over een bevroren weg en door besneeuwde bermen.
mijn heupen kraken al, als ik ernaar kijk.
alles om even uit die hut van maarten te zijn, blijkbaar.
Ze is gereserveerd, heeft geen uitgesproken emoties, doet verschrikkelijk correct, vertelt niets interessants.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is gereserveerd, heeft geen uitgesproken emoties, doet verschrikkelijk correct, vertelt niets interessants.
Dat is dan weer iets wat voor haar pleit, dat ze niet zo emotioneel incontinent is als die ouwe kerels die d'r bezoeken.quote:
Komt volgens mij ook door de mannen tot nu toe. Zou ook geen zin hebben om daar energie in te steken. Maar... wie weet...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is gereserveerd, heeft geen uitgesproken emoties, doet verschrikkelijk correct, vertelt niets interessants.
Aan dit programma meedoen en dan als het niet je droomman is geen gezellig gesprek willen voeren?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook door de mannen tot nu toe. Zou ook geen zin hebben om daar energie in te steken. Maar... wie weet...
Tsssquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan dit programma meedoen en dan als het niet je droomman is geen gezellig gesprek willen voeren?Beetje lullig voor de mensen die helemaal naar je toe zijn gereisd.
Die jongere kandidaten doen dat allemaal wel. Praatje hier en daar.
Adrienne is gewoon zo. Grijze, bange muis.
Nou ja, niet je droomman is natuurlijk niet hetzelfde als droeftoeters die van Shrek en Harry Potter houden. Misschien bloeit ze nog op bij de laatste man.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan dit programma meedoen en dan als het niet je droomman is geen gezellig gesprek willen voeren?Beetje lullig voor de mensen die helemaal naar je toe zijn gereisd.
Die jongere kandidaten doen dat allemaal wel. Praatje hier en daar.
Adrienne is gewoon zo. Grijze, bange muis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |