Was idd het niveau "trek eens aan m'n vinger"quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou zeg, de manier waarop die eikel dat deed was ook belachelijk. "Geef papa een kusje anders krijg je je kadootje niet." Opzouten, gaf haar groot gelijk.
Haha, klopt, dat stijve van die (sneeuw)juffen zag je ook in vorige series. Ik vermoed dat ze door omstanders in deze serie is gerold met een of ander doel....haar organisatie op de te kaart zetten. Niet zozeer om een vent te zoeken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn soort grap (al weet ik niet wat hij daarna wilde zeggen), maar het is zo’n stijve tante.
Stukje autisme zou me niet verbazen.
Het is een beetje de wat slonzige zus van Nikkie de Jagerquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:35 schreef littlemindy het volgende:
Jules pas zo niet in die setting
Ik moest wel even lachen, ik wil een kus. Nee, en dan later tegen de camera ja doei . Ik had wel hoop met man met hond maar wat een saai portret is dat. Als hij tegen de camera praat is hij net iets anders lijkt wel. Fuck zeg dat gesprek met haar tijdens de warme choco.. Harry Potter man man man wat een kneusquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom ging die lul nu naar huis, bij adrienne? hij had duidelijk wel interesse in haar.
maar sinds Man Met Hond er is, doet hij ineens raar, alsof hij al is afgewezen en dan maar de eer aan zichzelf
wil houden en vertrekt.
wanneer adrienne zegt dat ze het graag een kans had willen geven en hem echt wel leuk vindt, roept hij dat hij
hetzelfde voelt.
waarom dan niet gewoon over je eigen schaduw stappen en toegeven "ik was erg onzeker, ik dacht dat je het
niet zag zitten, maar als je me als een serieuze kanshebber ziet, ja dan blijf ik heel graag want ik vind jou ook
echt leuk"
maar nee, hij wilde gezicht redden en zei dat hij het niet voelde bij haar, of zoiets vaags. en daarna dus dat hij
wel dacht dat het nog alle kanten op kon gaan.
wazig verhaal.
strak van haar, dat ze geen kus meer gaf
“Ik hou van echte chocomelk”quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen, ik wil een kus. Nee, en dan later tegen de camera ja doei . Ik had wel hoop met man met hond maar wat een saai portret is dat. Als hij tegen de camera praat is hij net iets anders lijkt wel. Fuck zeg dat gesprek met haar tijdens de warme choco.. Harry Potter man man man wat een kneus
Lijkt wel of Jan Yan iets meer gaat waarderen die stomme grapjes onderling over een pan ofzo , ik zie Jan ook wat meer lachen. Het is een aparte driehoek nu. Peter is wel zijn type maar die zit voor de camera weer negatief te lullen over Jan. Jan wil niks proberen, is niet sportief en vapen en dit en dat, maar dat zegt hij niet tegen hem zelf en doet leuk mee wat een chaosquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
yan mag niet naar huis van de productie? is dat het?
Dit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een vermoeiende vrouw. In het begin vond ik het zielig, maar nu ben ik er wel klaar mee.
Ik moest dat even googelen maar wat is dat voor lelijke shit zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Die blonde diva met haar Ivy Park gympen in de modder, en haar dure brillen, ik mag hopen dat ze snel weer weg mag....
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:51 schreef Battlecruiser het volgende:
Zucht… Je kan er lang en breed over blijven praten, maar ik heb al gemeld dat hij vlak voor de opnames ineens een andere dame heeft ontmoet, waar hij verder mee wil. Maar hij heeft een contract en moet dus komen opdagen. En hij verlaat met een paar nette smoezen zo snel mogelijk dit hotel der zuchten.
Inderdaad, sinds Willem er is maakt ie steeds opmerkingen tegen Willem over Jan, echt behoorlijke k*topmerkingen. Het is een aandachtsorgel en Jan is een patiënt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:29 schreef golfer het volgende:
Echt, wat een vreselijke vent, die Yan.
Met z'n opmerking dat alles om zaadjes draait. En seks op afspraak.
Welke informatiebron had je dan hiervoor?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:39 schreef Battlecruiser het volgende:
Vaak weet ik wat meer, omdat er meer informatiebronnen zijn.
Wat vaag en niet controleerbaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:07 schreef Battlecruiser het volgende:
Een mondelinge bron van een betrokken persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |