abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2025 @ 23:41:30 #126
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216397717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zal tijd worden, maar goed, het jong woont al tien jaar vanaf zijn 23ste daar bij zijn ouders in, zal er nooit een meisje langs gekomen zijn?
Op zijn werk komt hij ook niet zoveel meiden van zijn leeftijd tegen. Wie weet issie nog maagd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216397725
quote:
9s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Op zijn werk komt hij ook niet zoveel meiden van zijn leeftijd tegen. Wie weet issie nog maagd.
Serieus? Geloof je dat echt?
  woensdag 22 januari 2025 @ 23:42:39 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216397726
Wat zal die trui van Maarten stinken.
Die heeft ie altijd aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 januari 2025 @ 23:43:07 #129
38496 Perrin
pi_216397729
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Serieus? Geloof je dat echt?
Anyway, ik denk dat Antine hem wel een paar dingen kan leren.
pi_216397736
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Anyway, ik denk dat Antine hem wel een paar dingen kan leren.
Vooral een grote bek optrekken naar zijn knettergekke moeder, dan heeft ze hem al genoeg geleerd.
pi_216397738
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:20 schreef JOHANK88 het volgende:
judith moet zich niet zo schuldig voelen dat ze zo'n klik heeft met bart, ook als dat andere kandidaten afschrikt.

als het klikt, dan klikt het. is toch juist hartstikke mooi.

het enige dat ik wel hoop is dat productie haar en bart nu ook de kans geeft om een dag of 2 alleen te zijn, om
ook te kijken of ze echt zo dol op elkaar zijn en zo goed bij elkaar passen.

door er nu continu nieuwe mensen bij te gooien stook je het vuurtje alleen maar aan, maak je het voor nieuwe
mensen onmogelijk en drijf je judith en bart nog meer in elkaars armen, terwijl ze wel niet de tijd hebben om ook
echt samen alleen te zijn.
Dat weten niemand van te voren toch dat is de planning, het gaat zo als het gaat.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216397774
Bart & Judith zie ik eerst ff leuk samenzijn, maar niet voor lange termijn. Dan komen ze tot de conclusie dat het gewoon vriendjes zijn. Ook prima.

Antine & Mike, zij heeft zijn b(r)oek zo uit en gooit m dan aan de kant _O-

Maarten krijgt date les van het oude model :D

En Jorik kan het allemaal niet handelen. Lana zal het wel worden, voor ffies. Tot ze geen handdoek keer kan zien :Y)
pi_216398115
quote:
15s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
Misschien hoopte hij dat er biseksuelen zijn die ook een hekel hebben aan mensen met een onduidelijke genderidentiteit?

Of hij was helemaal verliefd op de locatie dat hij Judith haar geaardheid desnoods op de koop toe wilde nemen?
Er zijn genoeg homoseksuelen die helemaal niets moeten hebben van dat obsessieve, sektarische letterbakgedoe. Die willen gewoon homo zijn zonder alle woke poespas eromheen. Maar als ik die t-shirts van Judith bekijk is zij juist wel van die poespas. Toch vreemd, aangezien ze verder heel erg nuchter overkomt.
pi_216398499
Roze leeuwtjes noemen we dat.

En juist dat krampachtige gedoe is hysterisch en niet nuchter, dus logisch dat nuchtere Judith het nuchtere standpunt erop na houdt.
pi_216402034
Jorik is best een moeilijke jongen, die had hier eigenlijk ook niet aan moeten beginnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_216406686
that's life, dat moeten ze ondertitelen, denkt RTL4

:+
pi_216406970
zowel jan als yan gooien de eigen ruiten weer in :|W
pi_216407055
Die juulsz blijft niet lang
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 23 januari 2025 @ 21:12:39 #139
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_216407178
Mag 1 nachtje scharen en dan moven
pi_216407190
waarom ging die lul nu naar huis, bij adrienne? hij had duidelijk wel interesse in haar.

maar sinds Man Met Hond er is, doet hij ineens raar, alsof hij al is afgewezen en dan maar de eer aan zichzelf
wil houden en vertrekt.

wanneer adrienne zegt dat ze het graag een kans had willen geven en hem echt wel leuk vindt, roept hij dat hij
hetzelfde voelt.

waarom dan niet gewoon over je eigen schaduw stappen en toegeven "ik was erg onzeker, ik dacht dat je het
niet zag zitten, maar als je me als een serieuze kanshebber ziet, ja dan blijf ik heel graag want ik vind jou ook
echt leuk"

maar nee, hij wilde gezicht redden en zei dat hij het niet voelde bij haar, of zoiets vaags. en daarna dus dat hij
wel dacht dat het nog alle kanten op kon gaan.

wazig verhaal.

strak van haar, dat ze geen kus meer gaf :)
  donderdag 23 januari 2025 @ 21:14:12 #141
38496 Perrin
pi_216407209
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom ging die lul nu naar huis, bij adrienne? hij had duidelijk wel interesse in haar.

maar sinds Man Met Hond er is, doet hij ineens raar, alsof hij al is afgewezen en dan maar de eer aan zichzelf
wil houden en vertrekt.

wanneer adrienne zegt dat ze het graag een kans had willen geven en hem echt wel leuk vindt, roept hij dat hij
hetzelfde voelt.

waarom dan niet gewoon over je eigen schaduw stappen en toegeven "ik was erg onzeker, ik dacht dat je het
niet zag zitten, maar als je me als een serieuze kanshebber ziet, ja dan blijf ik heel graag want ik vind jou ook
echt leuk"

maar nee, hij wilde gezicht redden en zei dat hij het niet voelde bij haar, of zoiets vaags. en daarna dus dat hij
wel dacht dat het nog alle kanten op kon gaan.

wazig verhaal.

strak van haar, dat ze geen kus meer gaf :)
Vreemd. Lui die hun eigen glazen ingooien vind ik moeilijk.
pi_216407221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:

Hij voelde dat hij nooit verliefd zou worden. Waarom zou je dan blijven?

Zij twijfelt, om dan over 2 weken alsnog nee te zeggen. Niet elke man is needy.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_216407270
Hij heeft vlak voor de opnames al een ander ontmoet en voor de vorm moest hij nog even meedoen met de opnames (contract) om er zo snel mogelijk mee te kappen
pi_216407309
komt naar de wildernis om op de boerderij te wonen, schiet in een existentiele kramp van een puppy.

:+
pi_216407324
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hij voelde dat hij nooit verliefd zou worden. Waarom zou je dan blijven?

Zij twijfelt, om dan over 2 weken alsnog nee te zeggen. Niet elke man is needy.
maar later zei hij toch dat hij het net zo had gevoeld als haar, dat het alle kanten op kon?
pi_216407373
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
maar later zei hij toch dat hij het net zo had gevoeld als haar, dat het alle kanten op kon?
Om maar met dat vage gelul van haar mee te babbelen maar hij had al uitgelegd aan de regie dat die vonk er niet was.

En die kus niet geven, gaf aan hoe socially awkward ze is. Of een kleine kleuter die boos is. :+
pi_216407401
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Om maar met dat vage gelul van haar mee te babbelen maar hij had al uitgelegd aan de regie dat die vonk er niet was.

En die kus niet geven, gaf aan hoe socially awkward ze is. Of een kleine kleuter die boos is. :+
ze was inderdaad wel best boos, maar dat vond ik dan juist weer leuk om te zien :P
pi_216407436
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:26 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
ze was inderdaad wel best boos, maar dat vond ik dan juist weer leuk om te zien :P
Ik vind het een vermoeiende vrouw. In het begin vond ik het zielig, maar nu ben ik er wel klaar mee.
pi_216407518
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou zeg, de manier waarop die eikel dat deed was ook belachelijk. "Geef papa een kusje anders krijg je je kadootje niet." Opzouten, gaf haar groot gelijk.
pi_216407557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou zeg, de manier waarop die eikel dat deed was ook belachelijk. "Geef papa een kusje anders krijg je je kadootje niet." Opzouten, gaf haar groot gelijk.
Het is ook niet mijn soort grap (al weet ik niet wat hij daarna wilde zeggen), maar het is zo’n stijve tante.
Stukje autisme zou me niet verbazen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')