Op zijn werk komt hij ook niet zoveel meiden van zijn leeftijd tegen. Wie weet issie nog maagd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zal tijd worden, maar goed, het jong woont al tien jaar vanaf zijn 23ste daar bij zijn ouders in, zal er nooit een meisje langs gekomen zijn?
Serieus? Geloof je dat echt?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op zijn werk komt hij ook niet zoveel meiden van zijn leeftijd tegen. Wie weet issie nog maagd.
Anyway, ik denk dat Antine hem wel een paar dingen kan leren.quote:
Vooral een grote bek optrekken naar zijn knettergekke moeder, dan heeft ze hem al genoeg geleerd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Anyway, ik denk dat Antine hem wel een paar dingen kan leren.
Dat weten niemand van te voren toch dat is de planning, het gaat zo als het gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:20 schreef JOHANK88 het volgende:
judith moet zich niet zo schuldig voelen dat ze zo'n klik heeft met bart, ook als dat andere kandidaten afschrikt.
als het klikt, dan klikt het. is toch juist hartstikke mooi.
het enige dat ik wel hoop is dat productie haar en bart nu ook de kans geeft om een dag of 2 alleen te zijn, om
ook te kijken of ze echt zo dol op elkaar zijn en zo goed bij elkaar passen.
door er nu continu nieuwe mensen bij te gooien stook je het vuurtje alleen maar aan, maak je het voor nieuwe
mensen onmogelijk en drijf je judith en bart nog meer in elkaars armen, terwijl ze wel niet de tijd hebben om ook
echt samen alleen te zijn.
Er zijn genoeg homoseksuelen die helemaal niets moeten hebben van dat obsessieve, sektarische letterbakgedoe. Die willen gewoon homo zijn zonder alle woke poespas eromheen. Maar als ik die t-shirts van Judith bekijk is zij juist wel van die poespas. Toch vreemd, aangezien ze verder heel erg nuchter overkomt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien hoopte hij dat er biseksuelen zijn die ook een hekel hebben aan mensen met een onduidelijke genderidentiteit?
Of hij was helemaal verliefd op de locatie dat hij Judith haar geaardheid desnoods op de koop toe wilde nemen?
Vreemd. Lui die hun eigen glazen ingooien vind ik moeilijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom ging die lul nu naar huis, bij adrienne? hij had duidelijk wel interesse in haar.
maar sinds Man Met Hond er is, doet hij ineens raar, alsof hij al is afgewezen en dan maar de eer aan zichzelf
wil houden en vertrekt.
wanneer adrienne zegt dat ze het graag een kans had willen geven en hem echt wel leuk vindt, roept hij dat hij
hetzelfde voelt.
waarom dan niet gewoon over je eigen schaduw stappen en toegeven "ik was erg onzeker, ik dacht dat je het
niet zag zitten, maar als je me als een serieuze kanshebber ziet, ja dan blijf ik heel graag want ik vind jou ook
echt leuk"
maar nee, hij wilde gezicht redden en zei dat hij het niet voelde bij haar, of zoiets vaags. en daarna dus dat hij
wel dacht dat het nog alle kanten op kon gaan.
wazig verhaal.
strak van haar, dat ze geen kus meer gaf
Hij voelde dat hij nooit verliefd zou worden. Waarom zou je dan blijven?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom ging die lul nu naar huis, bij adrienne? hij had duidelijk wel interesse in haar.
maar later zei hij toch dat hij het net zo had gevoeld als haar, dat het alle kanten op kon?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij voelde dat hij nooit verliefd zou worden. Waarom zou je dan blijven?
Zij twijfelt, om dan over 2 weken alsnog nee te zeggen. Niet elke man is needy.
Om maar met dat vage gelul van haar mee te babbelen maar hij had al uitgelegd aan de regie dat die vonk er niet was.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar later zei hij toch dat hij het net zo had gevoeld als haar, dat het alle kanten op kon?
ze was inderdaad wel best boos, maar dat vond ik dan juist weer leuk om te zienquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om maar met dat vage gelul van haar mee te babbelen maar hij had al uitgelegd aan de regie dat die vonk er niet was.
En die kus niet geven, gaf aan hoe socially awkward ze is. Of een kleine kleuter die boos is.
Ik vind het een vermoeiende vrouw. In het begin vond ik het zielig, maar nu ben ik er wel klaar mee.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:26 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ze was inderdaad wel best boos, maar dat vond ik dan juist weer leuk om te zien
Nou zeg, de manier waarop die eikel dat deed was ook belachelijk. "Geef papa een kusje anders krijg je je kadootje niet." Opzouten, gaf haar groot gelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om maar met dat vage gelul van haar mee te babbelen maar hij had al uitgelegd aan de regie dat die vonk er niet was.
En die kus niet geven, gaf aan hoe socially awkward ze is. Of een kleine kleuter die boos is.
Het is ook niet mijn soort grap (al weet ik niet wat hij daarna wilde zeggen), maar het is zo’n stijve tante.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou zeg, de manier waarop die eikel dat deed was ook belachelijk. "Geef papa een kusje anders krijg je je kadootje niet." Opzouten, gaf haar groot gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |