Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:51 schreef Battlecruiser het volgende:
Je kan er lang en breed over blijven praten, maar ik heb al gemeld dat hij vlak voor de opnames ineens een andere dame heeft ontmoet, waar hij verder mee wil. Maar hij heeft een contract en moet dus komen opdagen. En hij verlaat met een paar nette smoezen zo snel mogelijk dit hotel der zuchten.
Vanavond is er geen aflevering toch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Aflevering van morgen heb ik al gezien, ik wens jullie heel veel kijkplezier
Oh is dat nu ineens weer niet zoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:38 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Vanavond is er geen aflevering toch?
Oke, bedankt,quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:07 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Over de man die net bij Adrienne weg is gegaan.
Jawel. Ik wil graag verifieerbare bronnen zien.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:06 schreef Battlecruiser het volgende:
Oei, je bent toch geen controlfreak?
Ha, inderdaad. Dat Adriënne het voor elkaar heeft gekregen om een man aan te trekken die nķg saaier is dan zijzelf - mijn hemel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Zij is een dooie. Hij is nog erger. Zou eigenlijk prima moeten passen.
Waarom is zij een dooiequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik hou van echte chocomelk”
- “Uhhuh”
Zij is een dooie. Hij is nog erger. Zou eigenlijk prima moeten passen.
Die Barbara deelt makkelijk kritiek uit, maar ze is een vrouwelijke variant van Maarten. Op een bepaald moment doet Maarten zijn best om vragen te stellen en geeft ze wel antwoord maar minimaal. Heel passief agressief - en lachen doet ze niet of nauwelijks. Het is steeds datzelfde chagrijnig hoofd waar we tegenaan kijken, of ze het nu naar haar zin heeft of niet. Ze had welwillender kunnen zijn, wat meer kunnen vertellen, wat minder streng voor Maarten kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:35 schreef JOHANK88 het volgende:
barbara stapt op haar 78e met ware doodsverachting over een bevroren weg en door besneeuwde bermen.
mijn heupen kraken al, als ik ernaar kijk.
alles om even uit die hut van maarten te zijn, blijkbaar.
Ze is gereserveerd, heeft geen uitgesproken emoties, doet verschrikkelijk correct, vertelt niets interessants.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is gereserveerd, heeft geen uitgesproken emoties, doet verschrikkelijk correct, vertelt niets interessants.
Dat is dan weer iets wat voor haar pleit, dat ze niet zo emotioneel incontinent is als die ouwe kerels die d'r bezoeken.quote:
Komt volgens mij ook door de mannen tot nu toe. Zou ook geen zin hebben om daar energie in te steken. Maar... wie weet...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is gereserveerd, heeft geen uitgesproken emoties, doet verschrikkelijk correct, vertelt niets interessants.
Aan dit programma meedoen en dan als het niet je droomman is geen gezellig gesprek willen voeren?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook door de mannen tot nu toe. Zou ook geen zin hebben om daar energie in te steken. Maar... wie weet...
Tsssquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan dit programma meedoen en dan als het niet je droomman is geen gezellig gesprek willen voeren?Beetje lullig voor de mensen die helemaal naar je toe zijn gereisd.
Die jongere kandidaten doen dat allemaal wel. Praatje hier en daar.
Adrienne is gewoon zo. Grijze, bange muis.
Nou ja, niet je droomman is natuurlijk niet hetzelfde als droeftoeters die van Shrek en Harry Potter houden. Misschien bloeit ze nog op bij de laatste man.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan dit programma meedoen en dan als het niet je droomman is geen gezellig gesprek willen voeren?Beetje lullig voor de mensen die helemaal naar je toe zijn gereisd.
Die jongere kandidaten doen dat allemaal wel. Praatje hier en daar.
Adrienne is gewoon zo. Grijze, bange muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |