Jammer kiezen voor een "mooi" koppie die de plakstift is met Jefquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Jouw grote doom om te winnen valt in duigen
Ik ook niet. Helemaal in shock en sta te trillen. Dit had ik niet voorzien.quote:
had gehoord een blonde tiktoksterquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef Hznootje het volgende:
Hoop,wel dat er nu niet nog meer van die jonkies in komen
Zouden die in de erfenis naar Jeffrey gaan ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef Puzzie het volgende:
Linda had wel die twee gamechangers, ben benieuwd of die terug in de kluis gaan of dat anderen ze nu kunnen overnemen
Mwah , Linda was ook niet altijd even eerlijk , en ja wat is 'goed'quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ahh wie goed doet goed ontmoet
Zo werkt t helaas vaak niet
Moet wel, hij is de enige die Linda heeft weggewerktquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zouden die in de erfenis naar Jeffrey gaan ?
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zouden die in de erfenis naar Jeffrey gaan ?
Tjaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwah , Linda was ook niet altijd even eerlijk , en ja wat is 'goed'
Of het hoort bij de erfenis.... die dan naar Jeffrey gaat lijkt mij?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:46 schreef Puzzie het volgende:
Linda had wel die twee gamechangers, ben benieuwd of die terug in de kluis gaan of dat anderen ze nu kunnen overnemen
Extra stem vaaaan Niels toch.....die in het kistje zat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet wel, hij is de enige die Linda heeft weggewerkt
ik zou de chauffeur dwingen om te stoppen bij de burger kingquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:49 schreef kater1 het volgende:
Ik vind het echt naar, zo weggevoerd in een auto.
soms kan het wel spannend zijn (tegenstrijdige polls met dicht resultaat)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:51 schreef Verity het volgende:
Gelukkig is de live 15 minuten geworden. Had hier niet 1 uur voor kunnen zitten, uitslag is altijd al van te voren bekend.
Nee Niels nomineerde Elsa met wat er in het kistje zatquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:49 schreef zodeju het volgende:
Ex
[..]
Extra stem vaaaan Niels toch.....die in het kistje zat.
Maar toch wel beter dan die langdradige liveshowsquote:
Is ook wel waar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar toch wel beter dan die langdradige liveshows
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep, je hebt gelijk......Linda zat er alleen bij.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee Niels nomineerde Elsa met wat er in het kistje zat
Zoveel beter.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja maar , ik mis sjerrol en tatquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die eigenlijk gewoon een recap waren van de afgelopen weekquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel zielig voor de deelnemers. Geen warm onthaal in een studio met familie en vrienden, maar gelijk via de achterdeur naar een BB taxi gestuurd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt niks gemistquote:
ah zo, ja dat klopt, maar elsa kan ook wel met de jonkiesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja bedoel voor elkaar
Linda was de enige die wat ouder was
Wat zal Milena gerust zijn nu ze weet dat de familie niet hoeft op te komen draven als ze genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wel zielig voor de deelnemers. Geen warm onthaal in een studio met familie en vrienden, maar gelijk via de achterdeur naar een BB taxi gestuurd.
Vorig jaar zijn er in totaal 18 mensen in het huis geweest. We zitten nu nog maar op 14.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
Maar komen er steeds nieuwe mensen bij dan?
Maar Milena weet dat nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat zal Milena gerust zijn nu ze weet dat de familie niet hoeft op te komen draven als ze genomineerd wordt.
Is nu een maandthema geworden: eerste maand een leeg huis, tweede maand een half leeg huis, derde maand een volledig ingericht huis.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gooi dat nieuwe weekthema er maar in![]()
die hebben we niet meer
:
Met te weinig bewoners om het nog leuk te makenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is nu een maandthema geworden: eerste maand een leeg huis, tweede maand een half leeg huis, derde maand een volledig ingericht huis.
Gaan ze eindelijk de king-size U-zetel unlocken en blijven er nog maar 4 bewoners overquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met te weinig bewoners om het nog leuk te maken
Ze moeten ook nog een rondje rijden voor het opnemen van de streamlock video. Je zag fleur ook in een rijdende auto praten over haar tijd daar enz.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:57 schreef ledn81 het volgende:
Ze kwam uit een heel andere deur dan vorige week en ze reden ook nog de verkeerde kant op![ afbeelding ]
Dat is waar iddquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze moeten ook nog een rondje rijden voor het opnemen van de streamlock video. Je zag fleur ook in een rijdende auto praten over haar tijd daar enz.
Ja die laatste weken zijn altijd tenenkrommend wat voor interieur ze ook hadden, de lamlendigheid was in alle BB's hetzelfdequote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gaan ze eindelijk de king-size U-zetel unlocken en blijver er nog maar 4 bewoners over
en daarna gewoon weer naar binnen en nog even bij de febo de regels doornemen van wat je wel en niet mag zeggen....quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze moeten ook nog een rondje rijden voor het opnemen van de streamlock video. Je zag fleur ook in een rijdende auto praten over haar tijd daar enz.
Apart koppel.quote:
Die hebben echt niks geleerd van recente seizoenen he. Stelletjes gaan sowieso exit.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. weer een week kussiekussie![]()
[ afbeelding ]
Ja, met het gedrag van een 12 jarigequote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:01 schreef engine het volgende:
We gaan nog Linda haar geld verdelen toch?
niet volgens mijquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Nele had het net ook moeilijk volgens Axel
Nele is een gevoelsmens volgens Axel. Remi beaamd het
Dat niet. Maar haar gedrag wanneer ze verliefd is brengt me 20 jaar terug in de tijd toen ik zelf 14 wasquote:
Terwijl in de buitenwereld de wildste verhalen gaan. Zou je denken dat Jeffrey haar eerste vriendje is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat niet. Maar haar gedrag wanneer ze verliefd is brengt me 20 jaar terug in de tijd toen ik zelf 14 was
zou mooi zijn als de winnaar axel zou zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Hopelijk volgende week Jeffrey en Jolien beide genomineerd en daarnaast een willekeurig iemand die meer geliefd is dan die twee.
ja bizar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl in de buitenwereld de wildste verhalen gaan. Zou je denken dat Jeffrey haar eerste vriendje is.
Als de gemiddelde TV shows kijkt tegenwoordig.. LLDL, Winter vol Liefde, DB vol setjes, First dates en noem maar op.. alles met setjes scoort... "De Kijker" wil Setjesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die hebben echt niks geleerd van recente seizoenen he. Stelletjes gaan sowieso exit.
Laat ze dat ook maar zeggen tegen Jeffje als Jo eruit gaat, benieuwd hoe hij dan reageert;)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey tegen Elsa, laat het niet in uw hoofdkomen het is de game
niet bij bb...wij willen echte mensen!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de gemiddelde TV shows kijkt tegenwoordig.. LLDL, Winter vol Liefde, DB vol setjes, First dates en noem maar op.. alles met setjes scoort... "De Kijker" wil Setjes
Gaat niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
niet bij bb...wij willen echte mensen!
Leuke stelletjes in reality tv-shows zijn zeldzaam, maar het bestaat wel. Dit JefenJolien gedoe is gewoon niet leukquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de gemiddelde TV shows kijkt tegenwoordig.. LLDL, Winter vol Liefde, DB vol setjes, First dates en noem maar op.. alles met setjes scoort... "De Kijker" wil Setjes
is op hequote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:09 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme die aardappelschillen, niet eens in olie gebakken.
wellicht hebben ze in extremis nog een jonge vrijgezelle blondine van de reservelijst gehaald voor volgende week om te proberen een driehoeksverhouding te forcerenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is toch ook een triestigheid. Gefrituurd zijn ze echt lekker maar zo in de pan...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:07 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten op 'opgewarmde' aardappelschillen
Wie?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed in de slaapkamer lijken ze Linda al vergeten
Denk dat het een goede tegenhanger is voor alle narigheid wat je te zien krijgt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan lachenquote:
Dat zou nog enigsins wenselijk zijn, met de bestaande bewoners is dat wel uitgeslotenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
wellicht hebben ze in extremis nog een jonge vrijgezelle blondine gecast voor volgende week om te proberen een driehoeksverhouding te forceren
maandag of misschien zondag. Dan wordt dat fake bewoner gedoe beëindigdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb geen Insta, X of facebook. Is BB daar al aan het hinten op een nieuwe bewoner of komt die vandaag niet?
Daar is geen budget voorquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat ze die slaapzakken gaan wassen of zo
Jeffrey?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:14 schreef ledn81 het volgende:
Jordy heeft nog even nageteld.. Het zijn nog steeds 20 bananen
ze hadden er 2 de man moeten hebben.. er missen er dus 4
ik heb opgenomen vanmiddag dat ie slob aan het eten was met zijn 3e banaan erin en dat vond ie niet lekker.. Toen ging ie er nog een banaan in proppen "dan pak ik er morgen wel maar 2"quote:
dit dus... Jeffrey mag hetquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb opgenomen vanmiddag dat ie slob aan het eten was met zijn 3e banaan erin en dat vond ie niet lekker.. Toen ging ie er nog een banaan in proppen "dan pak ik er morgen wel maar 2"
(hij ging ervan uit dat ze er morgen weer bananen bij kregen en dus dan 3 zouden mogen)
Dan moeten ze wel heel vies zijn als ze naar vis ruiken......quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Big Brother alsjeblieft morgen nieuwe bananen, die zijn rot en smaken naar rotte vis"
febo stagiair boekhouder nu aan het uitrekenen of ze zich dat wel kunnen permitterenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Big Brother alsjeblieft morgen nieuwe bananen, die zijn rot en smaken naar rotte vis"
Of die wassen daar zo slecht af dat alles nog onder de tonijn van vorige week zitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel heel vies zijn als ze naar vis ruiken......
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of die wassen daar zo slecht af dat alles nog onder de tonijn van vorige week zit
yep en anders is het de schuld van Axel!!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Jeffie heeft een vrindinnetje dus is Edelfigurant met privileges
Wanneer zal Jolien de banaan van Jeffrey naar binnen werken? 🍌quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:18 schreef ledn81 het volgende:
Oh de bananen hebben pootjes. Er zijn er nu nog maar 18
Ben echt benieuwd wat dat met de groep doet. Zou helemaal mooi zijn als BB en zij zelf niet duidelijk (mogen) maken dat zij de enige waren, zodat bijna iedereen aan elkaar gaat twijfelenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:22 schreef ledn81 het volgende:
Remi : "komende week niet weer zo zijn als deze week"
Voor hem en Nele niet idd
Jaaa en Kitty er ook maar bijquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef Willewa het volgende:
Nou hup gooi er ff een type Salar en Nouchine in als volgende 2 bewoners 😅 Ik mis de humor een beetje bij de bewoners. Op Niels na dan, die heeft dat wel een beetje maar die heeft weer andere kanten die niet zo leuk zijn.
Ik vind Lennie ook kapot grappigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef Willewa het volgende:
Nou hup gooi er ff een type Salar en Nouchine in als volgende 2 bewoners 😅 Ik mis de humor een beetje bij de bewoners. Op Niels na dan, die heeft dat wel een beetje maar die heeft weer andere kanten die niet zo leuk zijn.
zal dr iemand een banaantje mee de slaapzak in hebben genomen qua rotte visquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wanneer zal Jolien de banaan van Jeffrey naar binnen werken? 🍌
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij wil alles als eerste en pakt gewoon wat hij pakken wilt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb opgenomen vanmiddag dat ie slob aan het eten was met zijn 3e banaan erin en dat vond ie niet lekker.. Toen ging ie er nog een banaan in proppen "dan pak ik er morgen wel maar 2"
(hij ging ervan uit dat ze er morgen weer bananen bij kregen en dus dan 3 zouden mogen)
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zal dr iemand een banaantje mee de slaapzak in hebben genomen qua rotte vis![]()
Ja okee ook soms wel idd. Bedacht net Remi ook wel. En Elsa ook wel. Maar als geheel in de groep mis ik een beetje echt plezier maken.quote:
Ze verdienen toch niets aan de livestream. Alle beetje content is genoeg om afleveringen te vullen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:25 schreef marky het volgende:
Mijn god BB doet er ook echt geen moer aan om het ook maar een beetje leuk te maken om naar te kijken.
Als hij naar vis ruikt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Big Brother: Ik heb geen bananen vandaagquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Big Brother: Ik heb geen bananen vandaag
Egwel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:26 schreef Thorelf het volgende:
ik denk zomaar Jeff en Niels eruit en is stuk relaxter!
Er moest nog iemand met een beperking in zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef ben34567 het volgende:
ik vraag me af hoe geraakt iemand als bijvoorbeeld Nele door de casting procedure ?
En het is al zo saai. Dus neen, beide maken TV en spelen het spelquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:26 schreef Thorelf het volgende:
ik denk zomaar Jeff en Niels eruit en is stuk relaxter!
Wat ze er mee kunnen verdienen is soc media rumoer.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze verdienen toch niets aan de livestream. Alle beetje content is genoeg om afleveringen te vullen.
zo kleurloos voor tv tenzij ze nog een verborgen kantje heeftquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er moest nog iemand met een beperking in zitten.
ik zie dat anders!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En het is al zo saai. Dus neen, beide maken TV en spelen het spel
Of de gamechangers?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:30 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Elsa linda haar geld krijgt.
Nee Jeffrey, die heeft haar genomineerd. Maar wat zal er met de game changers gebeuren?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:30 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Elsa linda haar geld krijgt.
Als als BB ze terug wil hebben in de kluis, zal BB moeten aftikken, ze kosten namelijk geldquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee Jeffrey, die heeft haar genomineerd. Maar wat zal er met de game changers gebeuren?
Belgen hebben maar 1 stream en dat is steeds de Jefflien streamquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef kater1 het volgende:
Als we nu weer streams jefflien krijgen ga ik gillen Ah ik gil
Doe anders gewoon normaal ipv anderen vertellen dat ze iets verkeerd zien.quote:
Buiten die vier heeft ie er ook nog twee zo opgegeten vanmiddag 🍌🍌🍌🍌🍌🍌quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat mag vast niet van haar broertje Jeff.quote:
Ik doe normaal.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doe anders gewoon normaal ipv anderen vertellen dat ze iets verkeerd zien.
Wen er maar aan. Ben er ook geen fan van maar er is een reden waren er op 10000 verschillende datingshows op Nederlandse tv zijn. Love stories verkopen goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef kater1 het volgende:
Als we nu weer streams jefflien krijgen ga ik gillen Ah ik gil
Dus dat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ben er ook geen fan van maar er is een reden waren er op 10000 verschillende datingshows op Nederlandse tv zijn. Love stories verkopen goed.
Dat zou ik ehh, leuk vinden voor hun. Maar volgens mij valt Remi op mannen en dat is Lenie niet.quote:
Maar toneelstukjes prikken de mensen uiteindelijk wel doorheenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ben er ook geen fan van maar er is een reden waren er op 10000 verschillende datingshows op Nederlandse tv zijn. Love stories verkopen goed.
En dan vreemd vinden dat hij buikpijn heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:38 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Buiten die vier heeft ie er ook nog twee zo opgegeten vanmiddag 🍌🍌🍌🍌🍌🍌
Dat krijg je als je hebberig bentquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:41 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan vreemd vinden dat hij buikpijn heeft.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:43 schreef ledn81 het volgende:
kakzooi... wat heb ik gedaan... zit ik opgescheept met die griet![]()
[ afbeelding ]
Hij weet het niet maar het publiek zal hem nog niet wegstemmenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Axel kijkt bezorgd. Die is straks Decision Maker af en kan z'n borst natmaken voor komende week... Die target pin kan hij wel direct op z'n shirtje spelden.
of bang dat Linda haar tokens en geld aan Elsa heeft gegevenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:43 schreef ledn81 het volgende:
kakzooi... wat heb ik gedaan... zit ik opgescheept met die griet![]()
[ afbeelding ]
Dacht niet dat de bewoners dat zelf mogen kiezen wie wat krijgt.....het wordt gedeeld door de bewoners die op har hebben gestemd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:45 schreef cheanny het volgende:
[..]
of bang dat Linda haar tokens en geld aan Elsa heeft gegeven
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Axel kijkt bezorgd. Die is straks Decision Maker af en kan z'n borst natmaken voor komende week... Die target pin kan hij wel direct op z'n shirtje spelden.
Axel in de underdog positiequote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij weet het niet maar het publiek zal hem nog niet wegstemmen
Er zijn er zeker al 6 die de tyfus aan hem hebben van afgelopen week, dattie lachend tegen BB in de DR zei wel van die reuring te houden en 6 nominaties ging uitdelenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Echt de Axel is wel relaxed hoor! En heeft echt wel humor. Maar die Niels moet eerst ff snel pleitequote:
mijn goudvis is nog slimmer dan nielsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena vindt zichzelf slimmer dan Niels
Zij heeft iets tegen hem (volgens mij) , dat vind ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena vindt zichzelf slimmer dan Niels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |