quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zal dr iemand een banaantje mee de slaapzak in hebben genomen qua rotte vis![]()
Ja okee ook soms wel idd. Bedacht net Remi ook wel. En Elsa ook wel. Maar als geheel in de groep mis ik een beetje echt plezier maken.quote:
Ze verdienen toch niets aan de livestream. Alle beetje content is genoeg om afleveringen te vullen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:25 schreef marky het volgende:
Mijn god BB doet er ook echt geen moer aan om het ook maar een beetje leuk te maken om naar te kijken.
Als hij naar vis ruikt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wanneer zal Jolien de banaan van Jeffrey naar binnen werken? 🍌
Big Brother: Ik heb geen bananen vandaagquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Big Brother alsjeblieft morgen nieuwe bananen, die zijn rot en smaken naar rotte vis"
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Big Brother: Ik heb geen bananen vandaag
Egwel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:26 schreef Thorelf het volgende:
ik denk zomaar Jeff en Niels eruit en is stuk relaxter!
Er moest nog iemand met een beperking in zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef ben34567 het volgende:
ik vraag me af hoe geraakt iemand als bijvoorbeeld Nele door de casting procedure ?
En het is al zo saai. Dus neen, beide maken TV en spelen het spelquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:26 schreef Thorelf het volgende:
ik denk zomaar Jeff en Niels eruit en is stuk relaxter!
Wat ze er mee kunnen verdienen is soc media rumoer.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze verdienen toch niets aan de livestream. Alle beetje content is genoeg om afleveringen te vullen.
zo kleurloos voor tv tenzij ze nog een verborgen kantje heeftquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er moest nog iemand met een beperking in zitten.
ik zie dat anders!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En het is al zo saai. Dus neen, beide maken TV en spelen het spel
Of de gamechangers?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:30 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Elsa linda haar geld krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |