ik heb opgenomen vanmiddag dat ie slob aan het eten was met zijn 3e banaan erin en dat vond ie niet lekker.. Toen ging ie er nog een banaan in proppen "dan pak ik er morgen wel maar 2"quote:
dit dus... Jeffrey mag hetquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb opgenomen vanmiddag dat ie slob aan het eten was met zijn 3e banaan erin en dat vond ie niet lekker.. Toen ging ie er nog een banaan in proppen "dan pak ik er morgen wel maar 2"
(hij ging ervan uit dat ze er morgen weer bananen bij kregen en dus dan 3 zouden mogen)
Dan moeten ze wel heel vies zijn als ze naar vis ruiken......quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Big Brother alsjeblieft morgen nieuwe bananen, die zijn rot en smaken naar rotte vis"
febo stagiair boekhouder nu aan het uitrekenen of ze zich dat wel kunnen permitterenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Big Brother alsjeblieft morgen nieuwe bananen, die zijn rot en smaken naar rotte vis"
Of die wassen daar zo slecht af dat alles nog onder de tonijn van vorige week zitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel heel vies zijn als ze naar vis ruiken......
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of die wassen daar zo slecht af dat alles nog onder de tonijn van vorige week zit
yep en anders is het de schuld van Axel!!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Jeffie heeft een vrindinnetje dus is Edelfigurant met privileges
Wanneer zal Jolien de banaan van Jeffrey naar binnen werken? 🍌quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:18 schreef ledn81 het volgende:
Oh de bananen hebben pootjes. Er zijn er nu nog maar 18
Ben echt benieuwd wat dat met de groep doet. Zou helemaal mooi zijn als BB en zij zelf niet duidelijk (mogen) maken dat zij de enige waren, zodat bijna iedereen aan elkaar gaat twijfelenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:22 schreef ledn81 het volgende:
Remi : "komende week niet weer zo zijn als deze week"
Voor hem en Nele niet idd
Jaaa en Kitty er ook maar bijquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef Willewa het volgende:
Nou hup gooi er ff een type Salar en Nouchine in als volgende 2 bewoners 😅 Ik mis de humor een beetje bij de bewoners. Op Niels na dan, die heeft dat wel een beetje maar die heeft weer andere kanten die niet zo leuk zijn.
Ik vind Lennie ook kapot grappigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef Willewa het volgende:
Nou hup gooi er ff een type Salar en Nouchine in als volgende 2 bewoners 😅 Ik mis de humor een beetje bij de bewoners. Op Niels na dan, die heeft dat wel een beetje maar die heeft weer andere kanten die niet zo leuk zijn.
zal dr iemand een banaantje mee de slaapzak in hebben genomen qua rotte visquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wanneer zal Jolien de banaan van Jeffrey naar binnen werken? 🍌
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij wil alles als eerste en pakt gewoon wat hij pakken wilt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb opgenomen vanmiddag dat ie slob aan het eten was met zijn 3e banaan erin en dat vond ie niet lekker.. Toen ging ie er nog een banaan in proppen "dan pak ik er morgen wel maar 2"
(hij ging ervan uit dat ze er morgen weer bananen bij kregen en dus dan 3 zouden mogen)
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zal dr iemand een banaantje mee de slaapzak in hebben genomen qua rotte vis![]()
Ja okee ook soms wel idd. Bedacht net Remi ook wel. En Elsa ook wel. Maar als geheel in de groep mis ik een beetje echt plezier maken.quote:
Ze verdienen toch niets aan de livestream. Alle beetje content is genoeg om afleveringen te vullen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:25 schreef marky het volgende:
Mijn god BB doet er ook echt geen moer aan om het ook maar een beetje leuk te maken om naar te kijken.
Als hij naar vis ruikt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Big Brother: Ik heb geen bananen vandaagquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Big Brother: Ik heb geen bananen vandaag
Egwel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:26 schreef Thorelf het volgende:
ik denk zomaar Jeff en Niels eruit en is stuk relaxter!
Er moest nog iemand met een beperking in zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:24 schreef ben34567 het volgende:
ik vraag me af hoe geraakt iemand als bijvoorbeeld Nele door de casting procedure ?
En het is al zo saai. Dus neen, beide maken TV en spelen het spelquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:26 schreef Thorelf het volgende:
ik denk zomaar Jeff en Niels eruit en is stuk relaxter!
Wat ze er mee kunnen verdienen is soc media rumoer.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze verdienen toch niets aan de livestream. Alle beetje content is genoeg om afleveringen te vullen.
zo kleurloos voor tv tenzij ze nog een verborgen kantje heeftquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er moest nog iemand met een beperking in zitten.
ik zie dat anders!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En het is al zo saai. Dus neen, beide maken TV en spelen het spel
Of de gamechangers?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:30 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Elsa linda haar geld krijgt.
Nee Jeffrey, die heeft haar genomineerd. Maar wat zal er met de game changers gebeuren?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:30 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Elsa linda haar geld krijgt.
Als als BB ze terug wil hebben in de kluis, zal BB moeten aftikken, ze kosten namelijk geldquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee Jeffrey, die heeft haar genomineerd. Maar wat zal er met de game changers gebeuren?
Belgen hebben maar 1 stream en dat is steeds de Jefflien streamquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef kater1 het volgende:
Als we nu weer streams jefflien krijgen ga ik gillen Ah ik gil
Doe anders gewoon normaal ipv anderen vertellen dat ze iets verkeerd zien.quote:
Buiten die vier heeft ie er ook nog twee zo opgegeten vanmiddag 🍌🍌🍌🍌🍌🍌quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat mag vast niet van haar broertje Jeff.quote:
Ik doe normaal.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doe anders gewoon normaal ipv anderen vertellen dat ze iets verkeerd zien.
Wen er maar aan. Ben er ook geen fan van maar er is een reden waren er op 10000 verschillende datingshows op Nederlandse tv zijn. Love stories verkopen goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef kater1 het volgende:
Als we nu weer streams jefflien krijgen ga ik gillen Ah ik gil
Dus dat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ben er ook geen fan van maar er is een reden waren er op 10000 verschillende datingshows op Nederlandse tv zijn. Love stories verkopen goed.
Dat zou ik ehh, leuk vinden voor hun. Maar volgens mij valt Remi op mannen en dat is Lenie niet.quote:
Maar toneelstukjes prikken de mensen uiteindelijk wel doorheenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ben er ook geen fan van maar er is een reden waren er op 10000 verschillende datingshows op Nederlandse tv zijn. Love stories verkopen goed.
En dan vreemd vinden dat hij buikpijn heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:38 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Buiten die vier heeft ie er ook nog twee zo opgegeten vanmiddag 🍌🍌🍌🍌🍌🍌
Dat krijg je als je hebberig bentquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:41 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan vreemd vinden dat hij buikpijn heeft.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:43 schreef ledn81 het volgende:
kakzooi... wat heb ik gedaan... zit ik opgescheept met die griet![]()
[ afbeelding ]
Hij weet het niet maar het publiek zal hem nog niet wegstemmenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Axel kijkt bezorgd. Die is straks Decision Maker af en kan z'n borst natmaken voor komende week... Die target pin kan hij wel direct op z'n shirtje spelden.
of bang dat Linda haar tokens en geld aan Elsa heeft gegevenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:43 schreef ledn81 het volgende:
kakzooi... wat heb ik gedaan... zit ik opgescheept met die griet![]()
[ afbeelding ]
Dacht niet dat de bewoners dat zelf mogen kiezen wie wat krijgt.....het wordt gedeeld door de bewoners die op har hebben gestemd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:45 schreef cheanny het volgende:
[..]
of bang dat Linda haar tokens en geld aan Elsa heeft gegeven
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Axel kijkt bezorgd. Die is straks Decision Maker af en kan z'n borst natmaken voor komende week... Die target pin kan hij wel direct op z'n shirtje spelden.
Axel in de underdog positiequote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij weet het niet maar het publiek zal hem nog niet wegstemmen
Er zijn er zeker al 6 die de tyfus aan hem hebben van afgelopen week, dattie lachend tegen BB in de DR zei wel van die reuring te houden en 6 nominaties ging uitdelenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Echt de Axel is wel relaxed hoor! En heeft echt wel humor. Maar die Niels moet eerst ff snel pleitequote:
mijn goudvis is nog slimmer dan nielsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena vindt zichzelf slimmer dan Niels
Zij heeft iets tegen hem (volgens mij) , dat vind ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena vindt zichzelf slimmer dan Niels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |