Nee Jeffrey, die heeft haar genomineerd. Maar wat zal er met de game changers gebeuren?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:30 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Elsa linda haar geld krijgt.
Als als BB ze terug wil hebben in de kluis, zal BB moeten aftikken, ze kosten namelijk geldquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee Jeffrey, die heeft haar genomineerd. Maar wat zal er met de game changers gebeuren?
Belgen hebben maar 1 stream en dat is steeds de Jefflien streamquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef kater1 het volgende:
Als we nu weer streams jefflien krijgen ga ik gillen Ah ik gil
Doe anders gewoon normaal ipv anderen vertellen dat ze iets verkeerd zien.quote:
Buiten die vier heeft ie er ook nog twee zo opgegeten vanmiddag 🍌🍌🍌🍌🍌🍌quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb opgenomen vanmiddag dat ie slob aan het eten was met zijn 3e banaan erin en dat vond ie niet lekker.. Toen ging ie er nog een banaan in proppen "dan pak ik er morgen wel maar 2"
(hij ging ervan uit dat ze er morgen weer bananen bij kregen en dus dan 3 zouden mogen)
Dat mag vast niet van haar broertje Jeff.quote:
Ik doe normaal.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doe anders gewoon normaal ipv anderen vertellen dat ze iets verkeerd zien.
Wen er maar aan. Ben er ook geen fan van maar er is een reden waren er op 10000 verschillende datingshows op Nederlandse tv zijn. Love stories verkopen goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:36 schreef kater1 het volgende:
Als we nu weer streams jefflien krijgen ga ik gillen Ah ik gil
Dus dat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ben er ook geen fan van maar er is een reden waren er op 10000 verschillende datingshows op Nederlandse tv zijn. Love stories verkopen goed.
Dat zou ik ehh, leuk vinden voor hun. Maar volgens mij valt Remi op mannen en dat is Lenie niet.quote:
Maar toneelstukjes prikken de mensen uiteindelijk wel doorheenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:39 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ben er ook geen fan van maar er is een reden waren er op 10000 verschillende datingshows op Nederlandse tv zijn. Love stories verkopen goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |