Mee eens, Jolien is absoluut niet speciaal.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef ben34567 het volgende:
Milena is mooier dan Jolien !
Jolien is zelfs niet in top 5 mooiste BB vrouwen sinds 2020 ondaks haar miss statuur. Chiara staat op nummer 1.
Als ik verkering zou moeten vragen zou ik Nele kiezen ondanks dr droopy ogenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, Jolien is absoluut niet speciaal.
Denk toch dat smaken kunnen verschillen. Jolien heeft een heel zacht gezicht waar Milena een hard gezicht heeft vind ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef ben34567 het volgende:
Jolien staat zelfs niet in top 5 mooiste BB vrouwen sinds 2020 ondanks haar miss statuut. Chiara staat op nummer 1.
Jolien heeft 0,0 sexapeal.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk toch dat smaken kunnen verschillen. Jolien heeft een heel zacht gezicht waar Milena een hard gezicht heeft vind ik.
nope ze was niet eerlijk over de keuzes.... ze was de Ronahi van vorig jaar tegenover Tom!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik verkering zou moeten vragen zou ik Nele kiezen ondanks dr droopy ogen
Ja. Moest Milena daar flirten met een man zou ik het wel 'aantrekkelijk' vinden maar bij Jolien is het eerder lachwekkend dan sexy.quote:
klopt ...is de structuurquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk toch dat smaken kunnen verschillen. Jolien heeft een heel zacht gezicht waar Milena een hard gezicht heeft vind ik.
Die blonde die er snel uit ging? Neuh vind ik absoluut niet de mooiste.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef ben34567 het volgende:
Jolien staat zelfs niet in top 5 mooiste BB vrouwen sinds 2020 ondanks haar miss statuut. Chiara staat op nummer 1.
Chiara is er toch nog een tijd ingebleven dacht ik. Was vrijwillige exit.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die blonde die er snel uit ging? Neuh vind ik absoluut niet de mooiste.
Alsof de productie haar eruitzet (en nee ik geloof eerlijk stemmen nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:53 schreef Flow3r het volgende:
Tief Jolien er maar uit, ben dat geklef wel zat
Chiara; Alice en Sabeau waren de knapsten tenzij ik nog iemand vergeet. Daarna Milena. Jolien en Vera vind ik niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja die was wel knap en Alice al helemaal.
helaas... denk ik dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof de productie haar eruitzet (en nee ik geloof eerlijk stemmen niet)
ze willen die lovestory nog paar weken uitmelken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nja weet het niet meer precies hoelang, wel vrijwillig maar daar vind ik niet veel aan qua uiterlijk maar hey smaken verschillen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is er toch nog een tijd ingebleven dacht ik. Was vrijwillige exit.
Tot minstens 14 februari. Dan gaan ze wellicht een suite met twee krijgen (als ze nog samenzijn).quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof de productie haar eruitzet (en nee ik geloof eerlijk stemmen niet)
ze willen die lovestory nog paar weken uitmelken
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]"Lik m'n bal!"
maar een leeg hoofd! dat oppervlakkige is toch niets!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tot minstens 14 februari. Dan gaan ze wellicht een suite met twee krijgen (als ze nog samenzijn).
ze was zo'n schat, zo'n lieverdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar een leeg hoofd! dat oppervlakkige is toch niets!
Ik ga echt niet tot 14 dec februari op 2 streams naar jut en jul kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tot minstens 14 februari. Dan gaan ze wellicht een suite met twee krijgen (als ze nog samenzijn).
denk je dat het programma zo lang looptquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Laat er maar een hele knappe vrouw binnenkomen die maatjes wordt met Axel en dan steeds dat jaloerse gezicht van Jeffrey in beeld die dan al aan de ketting ligt bij Jolien
Dan ben je nu al te laat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga echt niet tot 14 dec op 2 streams naar jut en jul kijken.
Er is een topic voor oudbewoners.quote:
Jeffrey gaat er geen probleem mee hebben om Jolien onmiddellijk te dumpen indien de nieuwe blonde tiktok bewoonster mooier is dan haar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Laat er maar een hele knappe vrouw binnenkomen die maatjes wordt met Axel en dan steeds dat jaloerse gezicht van Jeffrey in beeld die dan al aan de ketting ligt bij Jolien
ze was niemand en was er even vorig jaarquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:05 schreef mario390 het volgende:
geen idee wie of wanneer sabautje was
dacht dat je vorig jaar ook keekquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:05 schreef mario390 het volgende:
Moeilijke keuze tussen Elsa en Nele.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
5 vrouwen in beeld rara wie niet vrouwelijk doet
Idd een beetje teveel van het goedequote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:06 schreef Droopie het volgende:
Mooie vrouw die Milena, maar ze ziet eruit of ze naar Oscars gaat vanavond.
Beetje overdressed voor 12 minuten live tv.
Sowieso, dat je het inpakt voor deze show.
feestjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:11 schreef ben34567 het volgende:
Krijgen we een feestje; nieuwe bewoners; opdracht of twist hierna ?
Jeff kan ook gebarentaal, beide ouders doofquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Elsa met haar gebarentaal en grafstemming.
Geheime opdracht of gewoon raar bezig.
zou het dan een geheime opdracht zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Elsa met haar gebarentaal en grafstemming.
Geheime opdracht of gewoon raar bezig.
wauw yeah!!! een eruit meteen 2 nieuwe binnen met drank en snacks...feestjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:11 schreef ben34567 het volgende:
Krijgen we een feestje; nieuwe bewoners; opdracht of twist hierna ?
Beter alle drie eruitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wauw yeah!!! een eruit meteen 2 nieuwe binnen met drank en snacks...feestje
Dat zou de streams leuk maken dus dat zal febo niet doenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wauw yeah!!! een eruit meteen 2 nieuwe binnen met drank en snacks...feestje
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke ook goedmaar wel 2 nieuwe en feestje oke?
Ik dacht maandag. Gerucht is dat de twee nieuwe bewoners de echte Remi en Nele zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:18 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht dat vandaag Remi en Nele hun identiteit terug kregen?
Maandag dacht ik, dus we gaan een saaie weekend tegemoet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:18 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht dat vandaag Remi en Nele hun identiteit terug kregen?
Ah okéquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik dacht maandag. Gerucht is dat de twee nieuwe bewoners de echte Remi en Nele zijn.
nee 3 eruit en feestjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Maandag dacht ik, dus we gaan een saaie weekend tegemoet.
op zijn manier welquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:21 schreef lojanda het volgende:
Niels zingt het liedje van Phoebe uit Friends..
Nooit gedacht dat hij zo’n serie zou volgen.. hij heeft immers totaal geen humor.
Je was anders goed aan het geilen op haarquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:05 schreef mario390 het volgende:
Is maar net wat je humor vindtquote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:23 schreef lojanda het volgende:
Nou ik zou het niet erg vinden als Jolien gaat vandaag want dat geplak ben ik nu al zat
Ze zijn samen ook gewoon totaal niet leuk om naar te luisteren. Jeffrey vind ik sowieso vervelend maar Jolien bij anderen kan ik nog wel horen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:23 schreef lojanda het volgende:
Nou ik zou het niet erg vinden als Jolien gaat vandaag want dat geplak ben ik nu al zat
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:28 schreef ben34567 het volgende:
Verschrikkelijke kledingstijl Keanu. Is dat de mode vandaag bij tieners/twintigers ?
Wat is het weer ongelofelijk spannend!quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's toch wel wie blijven moest hé?
Geleerd van Nelequote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom kijkt Jeffrey altijd alsof hij bijna in slaap valt?
zooo spontaan! bb kijkt hoe mensen zijn !!! neee 2025 mensen zijn hoe bb het wil!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah ze krijgen de laatste instructies van de FEBO
Ja dat vind ik ook idd maar ben bang dat het geplak nu haar de kop gaat kosten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn samen ook gewoon totaal niet leuk om naar te luisteren. Jeffrey vind ik sowieso vervelend maar Jolien bij anderen kan ik nog wel horen.
totaal afgeschreven!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:49 schreef zodeju het volgende:
Sorry dan mag Jeffrey niet leuk zijn in BB, maar blijf in het promo filmpje het een leuk knul vinden....dus ik schrijft hem nog niet af.
i wishquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook idd maar ben bang dat het geplak nu haar de kop gaat kosten.
Sowwwquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:44 schreef Thorelf het volgende:
het filmpje van Jolien zo oppervlakkig... net zo als het meisje overkomt..niet vreemd dat ze voor Jeffrey valt
het is ook niet veel...maar het is kiezen en zoeken wat je denkt deze is mss toch wel okequote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien kijk ik ook te weinig omdat ik iedereen daar niks vindt....
doe ik eigenlijk nooit ...want heb het idee dat ik te zien krijg wat bb wil! en dat zijn gemonteerde beelden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Gaan ze ons nu echt dwingen naar de uitzending te kijken
Ja! Wat zegt dat over BB?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Gaan ze ons nu echt dwingen naar de uitzending te kijken
Heb de uitzending net doorgekeken, behalve Keanu die miept over hij zijn kledingkast krijgt, niet veel soeps
hoe super saai ik linda ook vind ... het zou toch mooi zijn als als elsa of jolien zou vertrekken! dat had niemand verwacht!quote:
een promo is een promo; tuurlijk zal hij daar leuk overkomenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:49 schreef zodeju het volgende:
Sorry dan mag Jeffrey niet leuk zijn in BB, maar blijf in het promo filmpje het een leuk knul vinden....dus ik schrijft hem nog niet af.
Jeffrey had 'm gepakt. Niels kreeg 'm 10 seconden voor hij de DBK inging in z'n handen gedrukt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:07 schreef zodeju het volgende:
Oh, wist niet dat Niel het kistje gepakt had, en dat er een extra stem inzat.
In de uitzending zie je dat Niels hem wegpakt uit de woonkamerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeffrey had 'm gepakt. Niels kreeg 'm 10 seconden voor hij de DBK inging in z'n handen gedrukt.
Jeff en Niels de 2 bitchesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeffrey had 'm gepakt. Niels kreeg 'm 10 seconden voor hij de DBK inging in z'n handen gedrukt.
Niels had hem gepakt, Jeffrey had het kistje voor Niels in de suite bewaard en dan teruggegeven wanneer het moest opengemaakt wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah .. ik snap 'mquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In de uitzending zie je dat Niels hem wegpakt uit de woonkamer
Wat raar, ik zag net dat Niels hem in volle kamer mee nam en het later ook na de nominatie aan Elsa op biecht dat hij met dat kistje een extra stem had gekregen.....quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niels had hem van de tafel gepakt. Jeff had hem voor Niels bewaard. En toen degene die het kistje gepakt had naar de dcr moest komen heeft Jeff hem weer aan Niels gegeven.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vorige keer was de live te zien op de streams.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Zouden ze SL nog stoppen voordat we live gaan ?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat raar, ik zag net dat Niels hem in volle kamer mee nam en het later ook na de nominatie aan Elsa op biecht dat hij met dat kistje een extra stem had gekregen.....
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niels had hem gepakt, Jeffrey had het kistje voor Niels in de suite bewaard en dan teruggegeven wanneer het moest opengemaakt worden
Jeff was hier niet schuldig aan. alleen bewaart omdat hij de slaapkamer had waar de andere niet zomaar in mogen toch.quote:
Da's toch raar als BB zegt Wil diegene die n u het kisje in bezit heeft naar de DBK komen.. dat was dus Jeff... dat "in bewaring houden" is gewoon bsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niels had hem van de tafel gepakt. Jeff had hem voor Niels bewaard. En toen degene die het kistje gepakt had naar de dcr moest komen heeft Jeff hem weer aan Niels gegeven.
We kunnen stemmen tot half 10 dus zal niet voor half 10 op de live zijn dan denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vorige keer was de live te zien op de streams.
daar faalde de regie nogal, zullen ze het daarom maar gwn niet meer live uitzenden?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vorige keer was de live te zien op de streams.
Jeffrey gaf gelijk Axel de schuld van het wegnemen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jeff was hier niet schuldig aan. alleen bewaart omdat hij de slaapkamer had waar de andere niet zomaar in mogen toch.
true ,maar vind Niels sowieso niet eerlijk en een roddelaar!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jeff was hier niet schuldig aan. alleen bewaart omdat hij de slaapkamer had waar de andere niet zomaar in mogen toch.
Are you new here?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:17 schreef mario390 het volgende:
is op salarbeeld niet dat elsa gaat met over 10000 stemmen?
soms is de vraag anders gestellt, op wie stemmen vor naar huisquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Are you new here?
De vraag is altijd : WIE MOET ER BLIJVEN
Dadelijk toch wel een paar minutenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
Grappig wel.. zij denken waarschijnlijk dat ze uitgebreid op tv komen.. maar het is feitelijk niet veel anders dan de stream
Snap je vraag wel, voor hetzelfde geld vraagt die Salar wie eruit moet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
soms is de vraag anders gestellt, op wie stemmen vor naar huis
Zou leuk zijn maar dat lijkt mij nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:25 schreef -river- het volgende:
Ik hoop echt dat er straks meer dan een gaan.
Terecht ook, kleine Drama Queen is hetquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:25 schreef Droopie het volgende:
Sowww, die Keanu wordt even geknipt en geschoren in de tv uitzending
We hebben in de uitzending gezien dat Niels hem pakte en ook gehoord dat hij het aan linda en elsa verteldequote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's toch raar als BB zegt Wil diegene die n u het kisje in bezit heeft naar de DBK komen.. dat was dus Jeff... dat "in bewaring houden" is gewoon bs
Elsa?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
de nummer 1 van deze topic reeks, wat een voorsprong
Belachelijk jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
Milena valt een beetje uit de toon met die jurk
Het was toch iets van dat ze wou matchen met Keanu? Nou, dat is goed gelukt..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
Milena valt een beetje uit de toon met die jurk
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was toch iets van dat ze wou matchen met Keanu? Nou, dat is goed gelukt..
quote:
Jijquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:59 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!" van 06-01-2025 t/m 17-01-2025
nr / aantal posts / gebruiker
01 3396 Puzzie
02 2172 Moeraskat
03 1641 Kodiak100
04 1550 Kissingbird
05 1536 greysbones
Voor het eerstquote:
Die vindt er vast ook niet veel aanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar is @:greybones eigenlijk, heb haar al even, niet gezien hier
die is er weer klaar meequote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar is @:greysbones eigenlijk?, heb haar al even, niet gezien hier
Ze vind er niks aan..Snap ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Was net nog live bij De Bondgenotenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja, we weten wat er te gebeuren staat...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou spannend hoor... Linda die weggaat
Daar heb je het alquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat BB dezelfde vraag aan Axel stelt.
Sexyquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat heeft Milena zichzelf toegetakeld zeg
houdt het positief!! dat siert hemquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Axel zijn definitie van goed verschilt misschien van die van ons
Exactquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:41 schreef ben34567 het volgende:
elsa zal als eerste bevrijd worden al is het "zogezegd willekeurig"
Ik verheug me meer op iemand van de productie die vol op beeld de bewoner vraagt om mee te komen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ik de enige die zich verheugd op die auto?
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:44 schreef Kissingbird het volgende:
leuk nog meer Jeffrey Jolien op de stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |