Of een paar kippen, hebben ze meteen eieren.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
Doe maar weer de dominostenen door het huis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ze heben al een kippehok.. ze leven er in noodgedwongen.. een inieminie neptuintje geen ruimte voor beestenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Of een paar kippen, hebben ze meteen eieren.
Was ook maar heel kort in beeld, net als Milena die daarna even binnen kwam in haar 'live-outfit'quote:
Iedereen, je leest het ook overal op sociale media maar helaas heeft BB het nog niet door.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef Dark het volgende:
Ik begin echt een pleurishekel te krijgen aan het geklef van die 2, Jo en Jeff.
sexy look!!! mss?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom kijkt Jeffrey altijd alsof hij bijna in slaap valt?
Ja altijd zo hangend en levenloos. Irritant om te zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom kijkt Jeffrey altijd alsof hij bijna in slaap valt?
we moeten het denk ik doen met het spannende stelletje J&J.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef Dark het volgende:
Gaan ze nog spannende dingen doen in BB, zoals bv in de Verraders of is het de bedoeling dat we 100 dagen naar deze lamlendigheid gaan kijken?
Waarschijnlijk sloeg dit loze thema enkel op de entertainmentwaardequote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Hopen dat er twee of drie tegelijk weg moeten gaan![]()
Alles is anders, toch?
Dat zou de avond nog kunnen redden iddquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Alles is anders, toch?
Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Alles is anders, toch?
en dan meteen 2 nieuwe binnen!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat zou de avond nog kunnen redden idd
Idd, zijn ze daar in de war? 21:35 is pas de live.quote:
Afschuwelijke jurk vind ik. Echt alles eraan vind ik vreselijk. Het rokje over de jurk, de grote strik, de kleur en de a symmetrie. Maar smaken verschillen. Wel grappig dat alles wat ik lelijk vind in 1 jurk zitten.quote:
ik kijk meer wat in de jurk zitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Afschuwelijke jurk vind ik. Echt alles eraan vind ik vreselijk. Het rokje over de jurk, de grote strik, de kleur en de a symmetrie. Maar smaken verschillen. Wel grappig dat alles wat ik lelijk vind in 1 jurk zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |