Of een paar kippen, hebben ze meteen eieren.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
Doe maar weer de dominostenen door het huis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ze heben al een kippehok.. ze leven er in noodgedwongen.. een inieminie neptuintje geen ruimte voor beestenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Of een paar kippen, hebben ze meteen eieren.
Was ook maar heel kort in beeld, net als Milena die daarna even binnen kwam in haar 'live-outfit'quote:
Iedereen, je leest het ook overal op sociale media maar helaas heeft BB het nog niet door.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:07 schreef Dark het volgende:
Ik begin echt een pleurishekel te krijgen aan het geklef van die 2, Jo en Jeff.
sexy look!!! mss?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom kijkt Jeffrey altijd alsof hij bijna in slaap valt?
Ja altijd zo hangend en levenloos. Irritant om te zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom kijkt Jeffrey altijd alsof hij bijna in slaap valt?
we moeten het denk ik doen met het spannende stelletje J&J.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef Dark het volgende:
Gaan ze nog spannende dingen doen in BB, zoals bv in de Verraders of is het de bedoeling dat we 100 dagen naar deze lamlendigheid gaan kijken?
Waarschijnlijk sloeg dit loze thema enkel op de entertainmentwaardequote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Hopen dat er twee of drie tegelijk weg moeten gaan![]()
Alles is anders, toch?
Dat zou de avond nog kunnen redden iddquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Alles is anders, toch?
Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Alles is anders, toch?
en dan meteen 2 nieuwe binnen!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat zou de avond nog kunnen redden idd
Idd, zijn ze daar in de war? 21:35 is pas de live.quote:
Afschuwelijke jurk vind ik. Echt alles eraan vind ik vreselijk. Het rokje over de jurk, de grote strik, de kleur en de a symmetrie. Maar smaken verschillen. Wel grappig dat alles wat ik lelijk vind in 1 jurk zitten.quote:
ik kijk meer wat in de jurk zitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Afschuwelijke jurk vind ik. Echt alles eraan vind ik vreselijk. Het rokje over de jurk, de grote strik, de kleur en de a symmetrie. Maar smaken verschillen. Wel grappig dat alles wat ik lelijk vind in 1 jurk zitten.
Het jurkje vind ik leuk, de panties niet en wat in de jurk zit ook niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie nog liever kitty in d'r roze pak dan dit
Zien we ook een keer het plafond met alle verlichting.quote:
kunnen jeje lekker samen douchen misschienquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Zit je daar helemaal opgemaakt voor de live die pas om 21:35 begint een warme douche te missen\
die hangt nog achter slot en grendelquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:23 schreef Folies het volgende:
Misschien trekt Jolien vanavond haar catsuit aan!!
Misschien kan ze een sleutel van een ander proberen,quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
die hangt nog achter slot en grendel
Ontevreden gezicht......quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Tering heejj.. gaat Mileentje ergens geld bijverdienen?![]()
[ afbeelding ]
Arrogant.. ze vergeet dat ze volgende week gewoon weer genomineerd kan worden.. inc al haar poedertjesquote:
Ja, je hebt gelijk.....arrogant....quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Arrogant.. ze vergeet dat ze volgende week gewoon weer genomineerd kan worden.. inc al haar poedertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mss stom gedacht maar dacht dat een miss puur natuur moest zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
Indien Jolien weer toegang krijgt tot haar spullen gaat ze er volledig anders uitzien dan nu. Ik herkende haar bijna niet op haar IG foto's.
Ik moest het beeld ook even groot zetten om te zien of ik nu Jolien of Nele zag.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
Indien Jolien weer toegang krijgt tot haar spullen gaat ze er volledig anders uitzien dan nu. Ik herkende haar bijna niet op haar IG foto's.
Dat denk ik dus niet kijkend naar Jolienquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:31 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss stom gedacht maar dacht dat een miss puur natuur moest zijn
Vind haar nog steeds mooi zonder poespas maar lijkt me wel leuk haar in iets anders te zien. Ook met iemand anders trouwens dan met Jeffquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet kijkend naar Jolien
[ afbeelding ]
Dat is ze zeker niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:31 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss stom gedacht maar dacht dat een miss puur natuur moest zijn
na de uitslag natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:34 schreef Paul het volgende:
Elsa mag nu niet slapen. Vanaf hoelaat mag het dan wel
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:29 schreef ben34567 het volgende:
Minus de BB kleding vind ik haar er hier beter uitzien dan op IG. Ik ben niet echt een fan van dat overdreven neppe gedoe met extreem veel lagen make-up, extensions en daar dan nog eens insta filters of photoshop overheen.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Jordy: Ik heb wel schone kleren aan.
Jolien is wel de knapste vrouw in het huisquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef -river- het volgende:
Ik zie niets maar dan ook helemaal niets moois aan Jolien, gewoon een doorsnee saai ding zonder de x factor.
voor de liveshowquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
maar wiet iemand waarom milena en lenie zo gekleed zijn
Zullen ze zich niet opgelaten voelen.....zo bij e anderen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
ik denk verveling ...iets te doen te hebben!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
Nee dat is dat kreng Milena.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Jolien is wel de knapste vrouw in het huis
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zullen ze zich niet opgelaten voelen.....zo bij e anderen.
thxquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:40 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik denk verveling ...iets te doen te hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |